Permalänk
Medlem

Spel-Koder Säljes!

Hejsan!

Jag köpte ett 5pack som heter ''Mystery Box'' från LiveKort.se som innehöll items som jag inte kommer ha användning av så ja tänkte att ja kan sälja dem löst här istället om någon är intresserad.

Artikel namnen är tagen från Livekort.se

Mass Effect: Andromeda - Deep Space Pack (DLC) PC / CWS %SÅLD%

Civilization 6 - Aztec Civilization Pack (DLC) / CWS %SÅLD%

Minecraft Windows 10 Edition PC - 100kr

HearthStone: Heroes of Warcraft - Deck of Cards (DLC) PC / CWS %SÅLD%

PM:a mig för intresse

PS. varför det är bara fyra artiklar är för ja behåller en av dem ;).

// André

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köper Minecraft Windows 10 Edition PC - 100kr om det är kvar. Swiiiiiiiiish!!

Visa signatur

Phanteks Evolve XL - Gigabyte Aorus Master X570 - AMD Ryzen 7 5900X - Corsair 64GB (4x16GB)CL9 2600MHz VENGEANCE PRO RGB - Gigabyte RTX 3080Ti Gaming - Phanteks Revolt X 1200W - Phanteks Glacier One 360MP D-RGB - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB x4 - Win 11 Pro -64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrk66:

Köper Minecraft Windows 10 Edition PC - 100kr om det är kvar. Swiiiiiiiiish!!

Hejsan
Ber om ursäkt för sent svar
På svar på din fråga så är svaret Ja, den finns kvar 😌
Super! Du kan skicka till nummret: 0738127390 och när ja har sett att det har kommit så skickar jag koden 😌

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Windows 10 produkt nyckel

@Drowen: oj, jag gjorde samma sak som du. Jag missade ditt svar helt. Jag ber också om ursäkt. Har du nyckeln kvar så köper jag den. Hör av dig så swishar jag direkt.

Ha det gott!
Kave

Visa signatur

Phanteks Evolve XL - Gigabyte Aorus Master X570 - AMD Ryzen 7 5900X - Corsair 64GB (4x16GB)CL9 2600MHz VENGEANCE PRO RGB - Gigabyte RTX 3080Ti Gaming - Phanteks Revolt X 1200W - Phanteks Glacier One 360MP D-RGB - Samsung SSD EVO 970-Series 2TB x4 - Win 11 Pro -64bit

Permalänk
Medlem

@mrk66: Tjena
Ingen fara! Ibland händer sånt alla
Svaret är fortfarande: Ja, den är kvar.

// André

Permalänk
Medlem

Sådär, nu är det swishat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@mrk66: Man tackar så mycket!

Koden är följande: RPMXM-3XGXC-HPY2Q-4H666-TT6DZ

Jag kopierar hur man aktiverar koden via Microsoft Store också för säkerhetskull.

Code Redeeming
Using your Microsoft account, sign in to the device where you want to play the game.
https://account.microsoft.com/billing/redeem#/
Steps on How to Install the game*
1.Press the Windows button on your device or keyboard, or select the Windows icon in the lower-left corner of the main screen.
2.Select All apps, and then find your game in the list.
3.Right-click the game title, and then select Install
4.Follow the steps to Install the game.
5.To Install your game, open the Store app, and then select the profile button.
6.Select My Library.
7.Locate your game in the list of available downloads, and then select the download icon to the right

Hoppas att allt fungerar och jag får önska er en trevlig helg!

// André

Permalänk
Medlem

Minecraft

@Drowen: Tackar och bugar! Min son blev jätteglad. Det fungerar utmärkt. Tack återigen och må så gott!

Visa signatur