Permalänk
Medlem

Nexus 9 LTE 32GB

Säljer en Nexus 9 LTE 32GB surfplatta (http://www.htc.com/se/tablets/nexus-9/). Enheten är väl omhändertagen men spår av använding kan hittas om man tittar noga.
Plattan är fullt fungerande och har aldrig varit rootad eller modifierad på annat sätt.
I försäljningen ingår originalladdare samt ett "HTC Magic Cover" - det officiella särmskyddet som även kan vikas till ett stöd för plattan. Allt levereras i originalkartongen för Nexus 9.

Detta är alltså LTE-versionen (4G) med stöd för simkort. Plattan är självklart olåst och svensksåld.
Enheten kör Android Nougat 7.1.1.

Kan skickas med spårbar post. Men då gäller förskottsbetalning samt att köparen står för frakten.

Bud tas i tråden till denna annons.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Hur är batteritiden?
Det brukar vara den del som ger upp först och inte kul med en platta som man måste ha konstant i laddaren.

Permalänk
Medlem

@johbl: Jag har inte kollat upp någon SOT. Mest för att jag inte känt behov av det. Har inte tänkt på batteritiden eftersom det är helt enkelt inget som har begränsat mig. Men enligt min flickvän som varit den större användaren av plattan på senare tid så räcker den till två filmer iaf. Mer exakt än så kan jag tyvärr inte svara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

@johbl: Jag har inte kollat upp någon SOT. Mest för att jag inte känt behov av det. Har inte tänkt på batteritiden eftersom det är helt enkelt inget som har begränsat mig. Men enligt min flickvän som varit den större användaren av plattan på senare tid så räcker den till två filmer iaf. Mer exakt än så kan jag tyvärr inte svara.

Ok, tack för svaret! Kan slänga in ett bud på 800 och upphämtning så annonsen inte ser så tom ut!

Permalänk
Medlem

Budet är noterat. Ledande bud just nu är @mb-dape på 1000kr.
Annonsen finns även här: http://www.swedroid.se/forum/threads/nexus-9-lte-32gb.154175/

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen kl 14:00 idag.

Permalänk
Medlem

Budgivningen är nu avslutad.

Permalänk
Medlem

@Linus K:
Synd att det kom så snabbt att den avslutats. Såg detta först nu...
Hade nog bjudit över..

Permalänk
Medlem

@johbl: Förlåt, jag beklagar verkligen men det var yttre omständigheter som tvingade mig till att avsluta så snabbt idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Linus K:

@johbl: Förlåt, jag beklagar verkligen men det var yttre omständigheter som tvingade mig till att avsluta så snabbt idag.

Du som säljare gör ju som du vill så det är lugnt, kanske något att tänka på till nästa gång bara..