Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Skrivet av Icte:

Ahh, en vecka för sent Hade två ordrar över 1000 kr vardera som jag beställde i slutet av förra veckan, 49 kr/order. Surt, men bra att de börjat med fri frakt igen!

Gjorde samma sak under black freday :/ två paket och 99kr fattigare Vist frakt är nödvändigt ont, men kan bli rätt dyrt (Brukar handla mest där frakten bara kostar till viss summa eller är gratis (inbakat i varorna i stället).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Hajden85:

@fritiofsson: har för mig att dom har lager i tyskland så de kan väl inte bli nån jätte kostnad

På steget där man skriver in sin leveransadress finns en lista med land där jag endast kan välja USA, Canada, Mexico eller Puerto Rico. Kan vara så att deras affär på evga.com endast gäller för dessa länder?

Permalänk
Medlem

Någon här som får 25 % rabatten att fungera på BR.se? Är inloggad och ser det 25 %:iga avdraget när jag lägger varan i kassan men sedan när jag ska gå och betala får jag ordinarie pris.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Någon här som får 25 % rabatten att fungera på BR.se? Är inloggad och ser det 25 %:iga avdraget när jag lägger varan i kassan men sedan när jag ska gå och betala får jag ordinarie pris.

Vilken kod?

Permalänk
Medlem
Skrivet av liqwid11:

Vilken kod?

Är ingen kod, priset är justerat redan på hemsidan men när jag lägger varan i varukorgen återgår den till ordinarie pris.

https://www.br.se/vaara-kategorier/jul/coola-prylar/nintendo-...

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_tito:

Är ingen kod, priset är justerat redan på hemsidan men när jag lägger varan i varukorgen återgår den till ordinarie pris.

https://www.br.se/vaara-kategorier/jul/coola-prylar/nintendo-...

Det funkar bra men du måste vara inloggad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liqwid11:

Det funkar bra men du måste vara inloggad.

Jag förstår det, dock funkar det fortfarande inte trots att jag är inloggad. Får la skapa ett nytt konto och prova igen.

EDIT: Det funkade när jag skapade ett nytt konto. Knepigt!

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

Elgigantens Switch ger inte 2 990 kr?

Skrivet av Zyzlite:

Elgiganten säljer Nintendo Switch för 2990kr, både neon och grå!
https://www.elgiganten.se/product/gaming/spelkonsol/SWI32GBGR...

Är det någon annan som lyckas få Nintendo Switchen att ange 2 990 kr?

Permalänk

@Swe.Stars: enligt bilden så slutade priset gälla 23:59 igår

Permalänk
Medlem

Var och kollade LG oled tvn på MM häromdagen, c-modellen. Går den ner till 10-11' så hugger jag.
C modellen jämfört med b verkar ha svart istället för silverram och är aningen spetsigare ut i ramhörnena och så foten som jag gillar bättre i c-modellen.
Har man den stående kan man klä in foten framför skärmen med plastfolie som smälter in bättre med tv-bänkens yta och få tvn att kännas lite som den hovrar utan att vara monterad i väggen.

Permalänk
Skrivet av Swe.Stars:

Är det någon annan som lyckas få Nintendo Switchen att ange 2 990 kr?

https://i.imgur.com/vAgATPj.png

Det är inget bra pris egentligen, jag såg den gå för 2790:- på Toys R Us för ett par veckor sen, och Switch Odyssey Bundle för 2887:- (Som kostade 4300 vid release) på BR förra veckan. Jag tycker du borde vänta, om du ser någon fysisk butik som sänker igen kan du bara be El Giganten matcha priset åt dig om det är den närmaste butiken till dig

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SoilBleed:

Intel 600p Series 512GB
- Just idag (2018-05-29) Inte kompatibel med senaste uppdateringen av Windows 10.

Står ju i länken att det är löst med KB4100403 ?

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Står ju i länken att det är löst med KB4100403 ?

Ja, men det står även att andra inte fått hem uppdateringen och det har inte jag heller.
Lösningen att "sök efter uppdateringar" för att få hem KB4100403, som Microsoft skriver funkar definitivt inte.

*Edit: Inte heller med manuell nedladdning.

Testat
Permalänk
Avstängd

@SoilBleed: Huh?

https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4100...

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk

@SeF.Typh00n: Nope. När jag försöker installera filen står det: "Fel på hårdvaran. För att köpa ny dator kolla Microsoft.com/store"
Automatisk uppdatering tar inte hem någon uppdatering alls. Och med tanke på att jag inte har fått krångel med PCn så får det vara så än så länge. Kanske någon annan har lyckats, se om jag hittar tråden i detta forum och redigerar mitt inlägg i så fall. Kan ju vara något annat i mitt fall och klumpat i hop samma fel och konfiguration, inte omöjligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nokialogoshop:

@Swe.Stars: enligt bilden så slutade priset gälla 23:59 igår

Bilden var tagen tidigare.
Butiken höjer väl inte priset SAMT en notis om att "dealen gäller endast till slutet av veckan"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Det är inget bra pris egentligen, jag såg den gå för 2790:- på Toys R Us för ett par veckor sen, och Switch Odyssey Bundle för 2887:- (Som kostade 4300 vid release) på BR förra veckan. Jag tycker du borde vänta, om du ser någon fysisk butik som sänker igen kan du bara be El Giganten matcha priset åt dig om det är den närmaste butiken till dig

Tack Blåbär!

Det är till min lilla lillebrorsfödelsedag och hans morföräldrar kan då inte vänta
Men jättesnällt att du uppmärksammar! Hade det varit till mig själv hade jag varit väldigt tacksam!

Permalänk
Medlem

någon tipsade om Audio pro addon t20. https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/hogtalare/bluetooth...

Letar efter högtalare att spela musik med samt att ha som högtalare till tvn. Detta verkar ju vara ett ruskigt bra pris för dessa, är de värda att ha som enda högtalare till tv samt för att lyssna på musik med i hemmet. Bor i en liten 2:a. Så behöver inte vara så högt tryck i dem ändå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ralle97:

någon tipsade om Audio pro addon t20. https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bild/hogtalare/bluetooth...

Letar efter högtalare att spela musik med samt att ha som högtalare till tvn. Detta verkar ju vara ett ruskigt bra pris för dessa, är de värda att ha som enda högtalare till tv samt för att lyssna på musik med i hemmet. Bor i en liten 2:a. Så behöver inte vara så högt tryck i dem ändå.

JA! Jag har dessa och de låter sinnesjukt bra för priset. 2990kr är helt befängt bra pris och jag trodde det var tryckfel först.
För övrigt så använder jag dessa som TV högtalare främst och bor också i en 2:a.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk

@ElvisP

Säljer man högtalarna sen blir det ytterligare lite mer rabatt Har man redan ett system så
Kan ju hoppas 65 tum kommer gå lägre (kanske i framtida generationer).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razer-T:

JA! Jag har dessa och de låter sinnesjukt bra för priset. 2990kr är helt befängt bra pris och jag trodde det var tryckfel först.
För övrigt så använder jag dessa som TV högtalare främst och bor också i en 2:a.

Tack för din personliga upplevelse! Sådant är mycket bra!
Jag använder ett par billigare (799 kr) högtalare från Kjell som också står på golvet (dock är de kanske 2 dm höga).
Jag vill främst ha typ en SoundBar eftersom den tar så extremt liten plats (bor också i en 2:a) och gillar egentligen inte typen av högtalare som är länkade. Men... tänker om man får betydligt bättre ljud?

Jag personligen har svinsvårt att höra skillnaden mellan medelmåttiga högtalare och superbra högtalare. Tycker mina Kjell fungerar bra. Dock märker jag att det finns en annan tydlighet t ex. i mina Sony WH 1000xM2 när jag har dem kopplat trådlöst till min laptop och tittar på serier istället för att plugga..

Permalänk
Medlem

Var precis och hämtade ett par Addon T20. Nu har jag bara hunnit med att lyssna omkring 20 min men spontat känns det som ett riktigt fynd till det priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ackaman:

Dustin har rätt schysst kampanj på några Arlo-paket bland annat:

Netgear Arlo basstation + 4 kameror 2990kr.
www.dustinhome.se/product/5011042952/arlo-vms3430---base-station-4-cameras

Näst billigast på prisjakt 4490kr, tidigare lägsta kampanjpris 3690kr.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?pu=3644128

Lite konstigt att de skriver i brödtexten att det är:
4 st Arlo Pro trådlös HD övervakningskamera
Laddbart Li-ion-batteri

Men detta lär vara non-pro kameror.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaDallas:

Razer Firefly Chroma Hard Edt Musmatta på komplett för 149kr: https://www.komplett.se/product/845110/gaming/gamingmoss-tang...

Tackar, det blev en sådan samt en ny mus också.

Visa signatur

[Tiger MP. 2xAMD Athlon MP 1.4GHz , 2x512MB ddr, ?350w PSU, 80GB HDD, Geforce4 ti 4600]
[i7 950, ASUS p6t, xfx 650w, 30GB SSD a-data, 3x2GB corsair xms3, 8800GT, ][i7 920, 3x4GB Vengeance, gtx 260] [i5 3570k, MSI twin frozr PE GTX 570, Corsair 4x2GB xms3]
[3930k, GA-X79-UD3, EVGA GTX 780SC ACX, Corsair Force 3 120GB, XFX 850w, Corsair Air 540, Corsair h100i, Corsair 4x4GB Vengeance]

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Razer Firefly Chroma Hard Edt Musmatta
https://www.komplett.se/product/845110/gaming/gamingmoss-tang...

Nu: 149
Ord pris: 445
Nästa pris på Prisjakt: 445

Nog för att det är bra rabatt men ett inlägg räcker väl? #17416240

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Razer Firefly Chroma Hard Edt Musmatta
https://www.komplett.se/product/845110/gaming/gamingmoss-tang...

Nu: 149
Ord pris: 445
Nästa pris på Prisjakt: 445

Citat:

Erbjudandet gäller t.o.m. 31 december eller så länge lagret räcker!

Generöst tilltaget erbjudande, utgående modell eller?

Visa signatur

Moderkort: GIGABYTE B550 AORUS PRO V2 PSU: Corsair RM850X CPU: AMD Ryzen 5 5600X Kylare: NZXT Kraken Z53 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G LHR RAM: G.Skill Trident Z 32GB (4x8GB) DDR4 / CL16 / 3200 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

Generöst tilltaget erbjudande, utgående modell eller?

Den har funnits ett tag så det är möjligt. Jag skall iaf förbi Komplett senare och hämta min, min nuvarande hårda musmatta har lyckats böja sig på något vänster. Känner mig dock osäker kring storleken, kan vara för liten.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av Release:

Generöst tilltaget erbjudande, utgående modell eller?

Förmodligen. Erbjudandet räcker ju året ut, så.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Palit 1080
4999:-
Nästa kostar 6619:-

För tydlighets skull bör nog även nedanstående text från varan på hemsidan nämnas:

Citat:

OBS! Varan har vi fått av leverantör i utbyte mot defekt vara.
Varan kan komma helt utan tillbehör, manualer och förpackningar.
1 års garanti medföljer varan.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

Logitech Harmony Elite för 1499:- jag hittar den bara för 1999:- Någon som vet om det krävs en högre medlemskapspoäng för det lägre priset?

Skickades från m.sweclockers.com