Sonys presskonferens på E3 2018, inatt 03:00!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Sonys presskonferens på E3 2018, inatt 03:00!

Min kära kollega @emilakered och ärkefiende @Callemedskägget är iväg på E3 2018 och får ta del av det senaste i spelvärlden! Hemma i Stockholm sitter Jocke och Gurra på FZ som kör live från Sonys presskonferens, med försnack från 02:30.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Det står "Sony begår presskonferens på E3 2018 inatt klockan 03:00" på första sidan. En miss? Låter lite skumt.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Skrivet av Hjemrdeil:

Det står "Sony begår presskonferens på E3 2018 inatt klockan 03:00" på första sidan. En miss? Låter lite skumt.

Nä, "begår" funkar. Men hade det stått "göra" eller så hade det varit konstigt

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Nä, "begår" funkar. Men hade det stått "göra" eller så hade det varit konstigt

Ja, eller angöra. 'Att angöra en presskonferens' borde vara titeln på uppföljaren till 'Att angöra en brygga' .

Handlar om Emil som flyter iväg på en sliten presskonferensen och missar kräftskivan.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Storage Jar:

Ja, eller angöra. 'Att angöra en presskonferens' borde vara titeln på uppföljaren till 'Att angöra en brygga' .

Handlar om Emil som flyter iväg på en sliten presskonferensen och missar kräftskivan.

På en luftmadrass. Som läcker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Skrivet av Storage Jar:

Ja, eller angöra. 'Att angöra en presskonferens' borde vara titeln på uppföljaren till 'Att angöra en brygga' .

Handlar om Emil som flyter iväg på en sliten presskonferensen och missar kräftskivan.

Skrivet av emilakered:

På en luftmadrass. Som läcker.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha ja

Samt att han hade anskaffat sig ett ståtligt stooort skägg Som en liten pirat ute på äventyr.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

The Last of Us II har väntat i så många år sedan det första spelet som tog in mig i den dystra och hemska värld The Last of Us utspelas i. Karaktärerna kändes livslevande, som om jag var en av dom och var tillsammans med.

Snälla låt mig få uppleva ett helt nytt sådant den här gången Naughty Dog.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Relik 📜

Strul med YouTube.. Har bytt till och lånat SweClockers Extrakanal! Bytt embed i första inlägget med.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Kollat på Microsoft, Bethesda, Ubisoft och nu Sony.
Att det finns pengar att hålla två vuxna män med bra(?) lön vakna och vara så värdelösa, jag förstår det inte.
Men jag ser att annonsörer och Swec växer.

Jag kräks.
Vet att jag kan välja twitch eller annan valfri, vilket jag också gör 99% av tiden...

My two cents, fy fan så värdelöst FZ.

Permalänk
Medlem

Was that it? Var min reaktion efter Sony.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Falcon:

Kollat på Microsoft, Bethesda, Ubisoft och nu Sony.
Att det finns pengar att hålla två vuxna män med bra(?) lön vakna och vara så värdelösa, jag förstår det inte.
Men jag ser att annonsörer och Swec växer.

Jag kräks.
Vet att jag kan välja twitch eller annan valfri, vilket jag också gör 99% av tiden...

My two cents, fy fan så värdelöst FZ.

Vilken sjukt tråkig attityd. Gänget hos FZ är garanterat nyfikna på konstruktiv kritik vad som kan göras bättre. Påhopp och personangrepp är däremot bara lågt mot de som jobbar för bra täckning av årets E3.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Vilken sjukt tråkig attityd. Gänget hos FZ är garanterat nyfikna på konstruktiv kritik vad som kan göras bättre. Påhopp och personangrepp är däremot bara lågt mot de som jobbar för bra täckning av årets E3.

Skickades från m.sweclockers.com

Skämtar du eller? Personangrepp?
Tråkig attityd, möjligt, men det var mina två cent som sagt.

Vad i den produktionen tycker du var bra? Förstår att du är 100% objektiv också...

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Falcon:

Skämtar du eller? Personangrepp?
Tråkig attityd, möjligt, men det var mina två cent som sagt.

Vad i den produktionen tycker du var bra? Förstår att du är 100% objektiv också...

Nej, det var inget skämt. Att kalla folk "värdelösa" och onödiga tillägg som "jag kräks" tolkar nog de allra flesta som personangrepp i ditt inläggs kontext. 100% objektivt då, alltså.

Har du åsikter om något, precis vad som helst som rör SweClockers och våra syskonsajter, är vi idel öra så länge du håller din feedback på en trevlig och konstruktiv nivå. Men såna här slaskinlägg med dålig attityd och medlemmar som inte kan bete sig som folk bakom ett tangentbord klarar vi oss utan.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner