Runes of Magic : The Fantasy MMORPG (Free-to-Play)

Permalänk
Medlem

Runes of Magic : The Fantasy MMORPG (Free-to-Play)

Vi tipsa alla om old school spelet Runes of Magic som finns på en riktigt bra Legacy Server

Runes of Magic - Myths of Taborea (Chapter II Server)

Om man skapar ett konto nu så får man av GM ett promotion pack som innehåller ett start kit med gear och vapen samt ett prowerup pill 😊som gör dig lvl 55/50, lvl cap på servern är just nu 57.

[Hemsida] : [Discord] : [Youtube]

Här kan ni läsa om hur man skapar konto och vad man kan få för saker
https://mythsoftaborea.com/threads/special-promotion-get-your-gear.2036

Gillar man att spela som Tank så kommer man bli väldigt populär 😉 då det just nu är ett underskott...
Välkomna till servern, mitt namn där är Redji

Permalänk
Hedersmedlem

@Z3ro63 *Tråd flyttad -> Klaner, servrar och evenemang*

Hoppas på att det ger bättre napp under denna forumsdel.

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

@bl0m1: Tack för hjälp

Permalänk
Medlem

Ooh, minnen från det spelet. Lirade hela betan och var första char att nå max level när den släpptes publikt. Hade jag inte haft småbarn så hade jag lätt hoppat på, ett grymt spel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

@Z3ro63: Aldrig hört om spelet. Kollade youtube och det verkar vara någon klon av WoW. Är det bättre på något vis förutom att var gratis?

Permalänk
Medlem

Man spelade två klasser samtidigt. Olika kombos hade olika skills. Ett kul koncept.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Många minnen från det spelet och min gamla P/K. Tyvärr tyckte jag det var lite för dyrt att ligga på topp i endgame med alla diamanter man behövde köpa och hoppade av när det där ökenområdet med nånting-nånting-Tomb släpptes eftersom jag inte hade lust att köpa fler purified stones.

Bortsett från min P/K hade jag också en W/R smurf att köra arenor med runt level 35 eller vad nu brytpunkten var och den vill jag minnas var läbbigt rolig

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Jag började strax efter beta (2010?) och spelade P/K under många år, det är riktigt roligt att "börja om"

Normalt är det nog dessa combos som gäller...
Tank K/M eller K/W
Heal D/W, D/WRD eller möjligtvis D/S
Mele R/M eller R/S
Ranged S/WRD
Magic M/W eller W/M eller den nya Warlock combon WL/M, M/WL

Här kan ni läsa om hur man skapar konto och vad man kan få för saker
https://mythsoftaborea.com/threads/special-promotion-get-your-gear.2036