Permalänk
Medlem

EVGA G2 Supernova 750W

Hej!
Säljer nu mitt nätagg efter byte till ett BeQuiet PSU, bytte för att jag tyckte att fläkten blev för högljudd under load, knäpptyst i idle (Eco-mode = 0 rpm). Detta är dock i ett chassi med enbart Noctuafläktar, även på grafikkortet, innan jag bytte till enbart noctua var det inget jag reagerade på. Tror inte det är något problem med fläkten i sig, men om det skulle vara det så finns garanti på Inet tills 2019-01-27. Har inte särskilt märkbart spoltjut vad jag kommer ihåg, men det beror ju även på andra komponenter så jag kan inte garantera något på den fronten.

Köptes här på Sweclockers för ett tag sedan och köpet hos Inet gjordes 2016-01-27, tror den förra ägaren hade registrerat nätagget hos EVGA så jag är tveksam på om man kan få, eller hur man gör, för 10 års garanti. Men som sagt, det finns i alla fall en bit garanti kvar hos inet.

Finns att hämta i Västerås, kan även skickas mot förskottsbetalning och köpare står för frakt. Ifall det hämtas kan det även provköras med jumper, bara för att se att det fungerar och för att testa fläkten.

Alla sladdar inkl strömsladd, förpackningar till allt, skruvar, jumper, manual medföljer. Elektroniskt kvitto följer såklart också med, skickas på mail.

Bud från 500kr.

/Albin

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

startbud!

Permalänk

600:-

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

Bud noterade

Permalänk
Medlem

650 + frakt (blocketpaket)

Permalänk
Medlem

@dstroyr: Orkar inte skicka mer med blocketpaketet tyvärr, haft sån strul med det den senaste veckan.. Kommer bara köra förskottsbetalning eller hämtning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

@dstroyr: Orkar inte skicka mer med blocketpaketet tyvärr, haft sån strul med det den senaste veckan.. Kommer bara köra förskottsbetalning eller hämtning.

Om jag swishar frakten för blocketpaketet då?

Permalänk
Medlem

@dstroyr: Inte det som har vart problemet, utan att köparen inte hämtat ut paketet överhuvudtaget, och gör han inte det, vilket det ser ut som just nu, kommer jag få betala 2x frakt själv, orkar inte hålla på med det.

Hjälper väl sådär med frakten men väntar lite till, kommer prioritera avhämtning.

Permalänk

Jag lägger oxå 600kr men jag kan hämta den direkt i västerås.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

@sameclick: Noterat!
@Helionart tänkte du med avhämtning eller frakt?

Permalänk
Skrivet av Laktos:

@sameclick: Noterat!
@Helionart tänkte du med avhämtning eller frakt?

+ frakt. Höjer till 650!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

Avslutar runt 18 idag (17e).

Permalänk
Medlem

Avslutar så, högst bud hade @Helionart , skickar PM.

Permalänk
Skrivet av Laktos:

Avslutar så, högst bud hade @Helionart , skickar PM.

Hej! Låt den gå till @sameclick Då jag hittade ett annat nätagg!

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Medlem

@sameclick: Skriv PM om du fortfarande är intresserad!

Permalänk

@Laktos: jag har nyss köpt ett annat, tack ändå

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem
Skrivet av dstroyr:

650 + frakt (blocketpaket)

Verkar som att många andra har hittat annat, är du fortfarande intresserad? Skickar helst mot förskottsbetalning men om du swishar för frakten innan så kan jag gå med på det.

Permalänk
Medlem

Intresserad, 675 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Finns den kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Noa: Den är såld, ska avsluta annonsen.