Äntligen öppnar SweClockers-butiken med nördiga T-shirts, hoodies och muggar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2007

Hade kunnat stå nästan vad som helst! Förutom att artiklarna kommer att ses som rariteter om några hundra år, så blir man kung i fikarummet som alla vill hänga med. 😍

Skickades från m.sweclockers.com

Chassi: Fractal Design S / Systemdisk Samsung 850 PRO SSD: Corsair Force GT 2x120GB (RAID0) / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: i7 4790K @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: Gigabyte 1070 ROCK 8GB / PSU: Corsair RM1000i / MB: ASUS z97-A / RAM: HyperX Fury 4x8GB 1866 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G703 / TB: Logitech G710 / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-5, Blue Yeti , Philips Fidelio X2, Skärm: Acer Predator 27", Benq XL2411Z, Acer XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sweden
Registrerad
Dec 2008

Tycker trycket är rätt snyggt, det orangea trycket.

Men ärligt är det lite mycket pengar att går runt som reklampelare, sen frakten verkar ju vara rätt dyr. Jaja verkar ju ändå sälja bra

Men kul att det händer på riktigt, får se vad framtida tryck blir.

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The Culture
Registrerad
Feb 2013

Fick min T-shirt idag (den med loggan) och den såg helt OK ut och medium såg ut som medium. Men jag önskar Ni valt en "kraftigare" kvalitet, typ som Hanes T-shirtar (Hanes).

Jag vet personligen precis som @Dimestam skriver hur svårt det kan vara att få fram en vettig produkt, är ett jäkla jobb faktiskt. Själv har jag tagit fram personalkläder med tryck för butiksbruk ett antal gånger och det har varit en lång process för att få allt rätt och priserna ligger alltid i bakgrunden och påverkar.

Men som sagt ett betydligt kraftigare tyg hade gjort mig gladare (brukar köpa Hanes svarta T-shirtar från UK i 10-pack, de är bäst).

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av Dimestam:

@Utrymningsplan: Det är jag som tabbat mig och orsakat förseningen. Jag ber så mycket om ursäkt för detta!

Se #17556256

Jo jag vet, såg det. Men jag beställde ju medans det var i lager. var typ 10-15 mins efter det tråden fylldes med folk som var besvikna på att den inte var i lager
Så jag täntke att jag fick en av dom sista av första leveransen. Men inte mycket mer att göra än att vänta, lite surt man fått fakturan för flera dagar sen bara

Ser fram emot nya produkter "host"Helsvart hoodie med ett vertikalt Sweclockers på framsidan, som sedd io fredagspaneler"host"

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Jag skulle önska en modell som är Pike samt t-shirt som har lite mer diskret (mindre) tryck över vänstra bröstet.

På ryggen hade jag velat ha SWECLOCKERS.COM i samma stil som loggan på hemsidan här.
Även en vävd logotype på pike -modellen hade varit snyggt, lite mer exklusivt.

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Bascule666:

Fick min T-shirt idag (den med loggan) och den såg helt OK ut och medium såg ut som medium. Men jag önskar Ni valt en "kraftigare" kvalitet, typ som Hanes T-shirtar (Hanes).

Jag vet personligen precis som @Dimestam skriver hur svårt det kan vara att få fram en vettig produkt, är ett jäkla jobb faktiskt. Själv har jag tagit fram personalkläder med tryck för butiksbruk ett antal gånger och det har varit en lång process för att få allt rätt och priserna ligger alltid i bakgrunden och påverkar.

Men som sagt ett betydligt kraftigare tyg hade gjort mig gladare (brukar köpa Hanes svarta T-shirtar från UK i 10-pack, de är bäst).

Jag gjorde en enklare undersökning bland moderatorerna och testpiloterna som visade att de allra flesta föredrar tunnare t-shirtar. En intressant detalj är att flera av de som uppgav att de gillar en tunnare t-shirt absolut inte kunde tänka sig att köpa en kraftigare variant eftersom de anser att dessa är obekväma och varma. Av de som gillade kraftigare t-shirt kunde dock de flesta även tänka sig att köpa modeller av tunnare textil.

Det är dock lätt ordnat att ta fram en modell med kraftigare tyg om många efterfrågar det!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The Culture
Registrerad
Feb 2013
Skrivet av Dimestam:

Jag gjorde en enklare undersökning bland moderatorerna och testpiloterna som visade att de allra flesta föredrar tunnare t-shirtar. En intressant detalj är att flera av de som uppgav att de gillar en tunnare t-shirt absolut inte kunde tänka sig att köpa en kraftigare variant eftersom de anser att dessa är obekväma och varma. Av de som gillade kraftigare t-shirt kunde dock de flesta även tänka sig att köpa modeller av tunnare textil.

Det är dock lätt ordnat att ta fram en modell med kraftigare tyg om många efterfrågar det!

Smaken är uppenbarligen delad när det gäller tygets tyngd.

Jag anmäler intresse för en modell med kraftigare tyg, så då var det en i alla fall...

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Pålsbenning 1
Registrerad
Dec 2006
Skrivet av Dimestam:

Sett att en del varit intresserad utav Pikétröja. Tycker själv kvalitén på Clique's (newwave.se) piké är väldigt bra. Bara ett tips ni kanske kan kolla över om ni vill lägga till en piké med logo

https://www.newwave.se/B2B%20-%20NW%20Mode/all-products-46b14...

Main: CPUIntel Core i7 8700K @ 5GHzGPU: ASUS GTX 1080 Ti Strix OCMB: Asus Z370-A PrimeRAM: 16GB 3000MHz DDR4 G.Skill Trident ZLAGRING: 500GB 960 EVO, 1TB 840 EVOCASE: Fractal Design Define C TG (S24 AIO)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2007

Någon mer info om när saker finns på lager igen eller kommer att skickas?

Chassi: Fractal Design S / Systemdisk Samsung 850 PRO SSD: Corsair Force GT 2x120GB (RAID0) / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: i7 4790K @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: Gigabyte 1070 ROCK 8GB / PSU: Corsair RM1000i / MB: ASUS z97-A / RAM: HyperX Fury 4x8GB 1866 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G703 / TB: Logitech G710 / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-5, Blue Yeti , Philips Fidelio X2, Skärm: Acer Predator 27", Benq XL2411Z, Acer XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Apr 2008

Efterlyser min mugg! *nudge*

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Valonen:

Någon mer info om när saker finns på lager igen eller kommer att skickas?

Skrivet av grazzt:

Efterlyser min mugg! *nudge*

Jag tabbade mig och missade att lägga en påfyllnadssorder på hoodies och muggar. Kollar upp på måndag hur det ser ut hos tryckeriet, men jag tror inte det ska dröja länge till!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Dimestam:

Jag tabbade mig och missade att lägga en påfyllnadssorder på hoodies och muggar. Kollar upp på måndag hur det ser ut hos tryckeriet, men jag tror inte det ska dröja länge till!

Toppen, tack för update!

Har lagt en viss nivå på kontoret där alla nu förväntar sig grejer av högsta kvalisort.

Sakerna jag beställt och längtar efter:
FZ Logo – Zip-hoodie
FZ "På muggen" – Kaffemugg
SweClockers "Ditt modermodem" – Kaffemugg
Fragzone Retro Logo Tee – T-Shirt Herr

Kul att editera

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002
Skrivet av Valonen:

Toppen, tack för update!

Har lagt en viss nivå på kontoret där alla nu förväntar sig grejer av högsta kvalisort.

Sakerna jag beställt och längtar efter:
FZ Logo – Zip-hoodie
FZ "På muggen" – Kaffemugg
SweClockers "Ditt modermodem" – Kaffemugg
Fragzone Retro Logo Tee – T-Shirt Herr

Ingen dålig beställning! Hoppas du blir nöjd med allt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Aug 2007

@Dimestam: Det är jag övertygad om!