Permalänk
Avstängd

Video: Being a Jerk by der8auer... :)

Tänkte dela med mig av videon till er som inte sett den ännu
Det handlar alltså om kvävekylning, ett seriöst experiment med lagom humoristisk aproach.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Medlem

Jag ser at Asus har mutat der8auer att sätta stop för GN och Jays överklocknings strid !
Asus/ROG loggor överallt much?

Tom skärmen i bakgrunden är vinklad för att loggan skall synas så bra som möjligt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xermalk:

Jag ser at Asus har mutat der8auer att sätta stop för GN och Jays överklocknings strid !
Asus/ROG loggor överallt much?

Tom skärmen i bakgrunden är vinklad för att loggan skall synas så bra som möjligt.

Ja, som han säger så är väl serien litet halvseriös (det är han själv som ligger bakom titeln... ), den är gjort för att lära och lära ut grundprinciper så att alla skall begripa, men det var första gången jag sett moderna kort köras bryggade med riktiga LNBs
Edit, Tyckte det var pedagogiskt och lättbegripligt upplagt också (särskilt i tvåan) för de som inte är insatta i LN kylningen.

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd

Tvåan (som jag lade till under) innehåller mer information om hur man går tillväga vid LNB OC.
(Tror att tanken också är att sporra till eget lärande i spinoff när han beskriver principerna).

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk

Jay är någon jag gillar att kolla på när det kommer till "med glimten i ögat", verkar lite mer mänsklig än en tysk som är workworkwork 😁
Såg du även BitWits och LTTs försök i "kampen"?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

2500K@4,5ghz,16gb 1866mhz hyperx, rx590 nitro+ SE,850evo. funkar fint till att surfa youtube