Permalänk
Medlem
Skrivet av Falistar:

Finns bara ett ord jag kan använda.
Fantastiskt!

Här sitter jag och undrar om det är värt besväret, att köpa och montera Phanteks extension cable, för att färgmatcha chassi och komponenter

Riktigt fin hoj!

Skrivet av Fetbland:

Utan tvekan det vackraste bygget jag har sett. Du ska vara riktigt stolt över det du har åstadkommit. Jag är nästan dubbelt så gammal men kommer aldrig lyckas bygga något av denna kaliber. Fokusera på skolan & cyklingen så kanske suget för datorer kommer tillbaka om ett år, fem år eller inte alls.

Jag bugar och bockar grabbar, blir väldigt glad av att bygget uppskattas rent estetiskt

Har fnulat lite på vad det är man vill göra. Rent praktiskt, är ju kreativa saker det enda jag är bra på haha ganska snabbt upptäckt nu när man studerar igen, helvete vad dålig man är på teoretiska grejer, matte? Behöver miniräknare för plus och minus... pinsamt värre.

Men det behöver ju inte va datorer... Börjat kolla väldigt mycket på "diy woodwork grejer" på youtube, tror finsnickeri är något jag kommer syssla med i framtiden hahaha ser roligt ut iaf.

Men som sagt, mycket roligt att ni gillar projektet Efter allt det slit osv som krävts så är det fantastiskt roligt o få feedback, av folk med likasinnat intresse som "uppskattar" när man försökt sitt yttersta!

Permalänk
Medlem

Ditt misslyckande slår ändå 95% av de lyckade byggena här på Swec så jag tycker du kan vara nöjd. Hoppas det blir avslutat någon gång, av någon. Lycka till med cyckeln och studierna.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Sebastian, jag gillar dig.

Jag minns när jag läste dina allra första inlägg om Three Leaves och jag minns att du till en början fick motta en del kritik, till stor anledning av att du har en tendens att prata i så breda termer. Det som dock var så sjukt kul att följa då, förutom det grymma bygget, var hur fler och fler anslöt sig till din sida när du under resans gång bevisade att dina ambitioner matchade dina ord.

Jag blir främst ledsen när jag läser det här, men jag blir också samtidigt glad när jag ser att du lyckats bromsa i tid. Jag tror det är viktigt att komma ihåg att i livet så bör drivkraft alltid bottna i någon slags harmoni, inte i mani. Jag hoppas att du en dag kan visa oss dina drömmar igen, i vilken skepnad det nu än må vara, och jag önskar att du då gör det för din skull och för att du tycker att det är kul, inte för att du känner en plikt att redovisa främst för dig själv den storslagna bild av ett projekt du har i ditt huvud.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, men efter oändliga timmar av custom builds är detta den absolut vakraste jag sett, sån känsla för detaljer. Även om du säger att du har misslyckats ska du vara såå stolt över dig själv. Jag hoppas att du hittar ditt happy place i livet oavsett om det så må vara med en cykel, dator eller något annat

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st