Supermicro X9SCA-F, Xeon E3-1220, 32Gb RAM etc.

Permalänk

Supermicro X9SCA-F, Xeon E3-1220, 32Gb RAM etc.

Följande prylar är till salu, allra helst i paketform:

Komponenterna är fullt fungerande och i bra bruksskick, retailförpackning finns med i vissa fall.

Jag slänger även med ett RAID-kort som blivit över, Dell PERC 6/i (tillsammans med en SFF-8484->4*SATA-kabel och batteri). Observera att batteriet nog är att betrakta som icke-fungerande, det varit i drift och därefter legat på hyllan ett bra tag. Tillsammans med ovanstående har du en prisvärd grund för exempelvis ett virtualiseringslab.

Avhämtning inom (centrala) Göteborgsområdet, alternativt frakt med lämplig tjänst. Jag känner mig inte tvungen att sälja om inte lämpligt bud inkommer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud @1k, kan troligtvis hämta.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1100kr kan hämta.

Permalänk
Medlem

1200, hämtar.

Permalänk
Medlem

Går det att skicka det som ett paket? Isf tar jag det för 1500 kr.

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk

Roligt att tråden vaknat till liv. Absolut, prylarna kan skickas.

Permalänk
Medlem

Här glömde jag förresten säga att jag inte hade kollat formfaktorn på moderkortet, jag behöver mini-itx/dtx och inte ATX. Ledsen för att jag inte återkom tidigare!

Visa signatur

There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Permalänk

@monotux: Inga problem, har inte varit direkt aktiv här heller. Tack för besked!