Hur mycket kan man begära för beg. jaybird x3?

Permalänk
Medlem

Hur mycket kan man begära för beg. jaybird x3?

Tänkte fråga er alla om det är någon som vet en bra sida där jag kan sälja min jaybird x3 hörlur. Är blocket fortfarande en relevant försäljningssida?

Tack i förhand.

Visa signatur

5900x
RTX 2070
96 GB DDR4
1TB SSD 6TB HDD

Permalänk
Medlem

Du kan ju sälja här på swec/fb/blocket/ebay.. finns många

Permalänk
Medlem

Sådant skräp bör inte säljas vidare utan gå direkt till återvinning hehe

Annars får du det nog sålt här på SweCs marknad, annars är blocket fortfarande relevant, ja

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Jag är relativt säker på att ingen använder Blocket längre. Även Google har slutat användas.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Köper folk begagnade in-ear hörlurar?

In-ear för mina tankar tillbaks till en roadtrip sommaren 2012 när en kompis tyckte att jag skulle lyssna på en låt och så tog han ut och sträckte över en av sina in-ear lurar som var full med kletigt öronvax i alla dess nyanser av brunt och gult. haha usch

Permalänk
Medlem

@RCA56: Jag testade lägga ut mina Jabra sport pulse på tradera när jag köpte den nya versionen utan att ha några större förhoppningar, nypris var runt 1700:- och jag fick 600:- för dom, så tydligen går det även om tanken på att köpa ett par beggade ger mig rysningar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Sådant skräp bör inte säljas vidare utan gå direkt till återvinning hehe

Annars får du det nog sålt här på SweCs marknad, annars är blocket fortfarande relevant, ja

Skräp? Jaybird är bland de bättre tillverkarna där ute

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Skräp? Jaybird är bland de bättre tillverkarna där ute

Inte säker om du är ironisk eller inte.....

EDIT:
IOFS så har du en tomte på slutet så är nog ironisk....

Visa signatur

| CPU: Intel i7 7700k | RAM: Crucial DDR4 OC @2400mhz 16GB (2x8GB) | GPU: EVGA GeForce RTX 2080 XC GAMING| Mobo: MSI H110I Pro | SSD: Crucial BX200 240GB 2.5" SSD | SSD2: Samsung 850 EVO 500GB 2.5" SSD | Nätagg: be quiet! SFX L Power 600W | Kylare: NZXT Kraken X62 | Chassi: Fractal Design Nano S | OS: Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Implor:

Inte säker om du är ironisk eller inte.....

EDIT:
IOFS så har du en tomte på slutet så är nog ironisk....

Tomte eller inte, det fanns ingen ironi i mitt tidigare inlägg. Jag äger själv Jaybird och köper inte av tillverkare som inte får bra recensioner i tester.

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Skräp? Jaybird är bland de bättre tillverkarna där ute

Smaken är som baken. Jaybird är utan tvekan det sämsta märket jag har använt, och då använde jag Bluebuds X, X2, X3.

Använder ett par Bose Soundsport wireless och de är milsvida bättre än Jaybird.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Smaken är som baken. Jaybird är utan tvekan det sämsta märket jag har använt, och då använde jag Bluebuds X, X2, X3.

Använder ett par Bose Soundsport wireless och de är milsvida bättre än Jaybird.

Så är det absolut! Äger Bose också, så är inte så att jag är partisk i frågan!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Sådant skräp bör inte säljas vidare utan gå direkt till återvinning hehe

Annars får du det nog sålt här på SweCs marknad, annars är blocket fortfarande relevant, ja

Trist attityd, såna som du är ju anledning till att användarrecensioner blivit helt orelevanta. Allt är svart eller vitt och oftast har man själv det absolut bästa alternativet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Trist attityd, såna som du är ju anledning till att användarrecensioner blivit helt orelevanta. Allt är svart eller vitt och oftast har man själv det absolut bästa alternativet...

Så jag får alltså inte tycka att Jaybirds är det sämsta alternativet gällande BT-hörlurar, efter att jag har använt slut på Bluebuds X, X2, X3 och testat en rad olika hörlurar, för att då tycker någon random snubbe på SweC att användarrecensioner blir irrelevanta....

Logics 1o1.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Så jag får alltså inte tycka att Jaybirds är det sämsta alternativet gällande BT-hörlurar, efter att jag har använt slut på Bluebuds X, X2, X3 och testat en rad olika hörlurar, för att då tycker någon random snubbe på SweC att användarrecensioner blir irrelevanta....

Logics 1o1.

Missade helt att du gjorde två inlägg, då var det lite mer relevant inlägg.

Edit: du får dock gärna utveckla vad som "använt slut" är. Om man ska se upp för något. Har ett par x3 då det är de första jag hittat som sitter tillräckligt bra i mina öron för att springa med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Missade helt att du gjorde två inlägg, då var det lite mer relevant inlägg.

Edit: du får dock gärna utveckla vad som "använt slut" är. Om man ska se upp för något. Har ett par x3 då det är de första jag hittat som sitter tillräckligt bra i mina öron för att springa med.

Den första slutade jag använda efter ett år för att BT-kontakten var inte bra nog. Köpte då ett par X2 som slutade fungera på högra örat efter 1-2 år. På X3an började gummit tappa till slut, jag antar att all svett som har runnit fick upp limmet till slut. Vingarna slutade hålla sig fast också efter ett tag.

För att vara rättvis så har också gummit runt Bose Soundsport också släppt helt och hållet nu. Däremot fungerar de perfekt och har aldrig några problem med kontakten. hade dock önskat mig högre maxljud på dem.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |