Permalänk
Medlem

Samsung 950 PRO 512GB NVMe SSD

Jag säljer min galet snabba SSD som suttit i min Alienware-laptop som jag redan sålt. NVMe SSD med upp till 2,500MB/s sekventiell läsning och 1,500MB/s skrivning. Du kan läsa mer på Samsungs hemsida.

Har inte kvar originalbox eller kvitto. Hårddisken är använd i ungefär 8 månader, och den har givetvis gått felfritt hela tiden. Använd hårddisk=lägre pris. Du får den för 1000kr 500kr (efter påpekandet att de nya modellerna går för bara 1300 numera. Köpte den för 3800kr.

Skulle också kunna tänka mig att byta mot en 3.5 NAS-hårddisk i hygglig storlek.

Finns att hämta på Södermalm i Stockholm. Kan tänka mig att skicka, då står köparen för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nu vill jag inte vara bitter men när en 970 Evo som är en snabbare disk än 950 pro kostar 1300 ny så tror jag nog att du får droppa ditt pris något.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@lasseTM: trodde fortfarande de låg på runt 3k- ja du har helt rätt!

Permalänk

500:- upphämtning direkt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7950X3D, 64GB @ 6000mhz, RTX 5090
Legion 5 Slim 7840HS, 32GB @ 5600mhz, RTX4060

Permalänk
Permalänk
Medlem

Går till jobbet nu och kommer vara utan mottagning på mobilen till kl 19 Eftersom det redan börjat budas så kollar jag direkt när jag slutar!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

650:- kr+frakt

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Har en begagnad men oanvänd Hitachi 4tb hdd (Har plockats ut direkt efter köp för uppgradering enligt säljaren)
Intressant för byte ?
Finns i Sollentuna

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB

Permalänk

Bjuder 850 kr + frakt!

Visa signatur

R.I.P. Dimebag Darrell