Permalänk
Medlem

6 x 4TB WD RED

Hejsan

Jag har uppgraderat diskarna i min freenas burk så vill gärna sälja de jag körde på innan.
Jag föredrar om någon vill köpa samtliga diskarna och är villig att kompromissa på priset om sådant är fallet.
https://ring0.se/tmp/bigoneedit.png
Annars tänker jag mig en prisbild på 700kr styck eller bästa erbjudande..

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lite svårt att tyda data på bilderna, hur många timmar har de gått?

Permalänk
Medlem

ja det var mycket svårt :O.. också nyfiken.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ålder på dom?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Missade att bilden autocroppades här, jag lade upp den här så kan ni läsa statsen utan problem https://ring0.se/tmp/bigoneedit.png

diskarna var i drift i något drygt år tror jag.. står exakt på bilden ovan..

edit: visade sig att det var närmre två år, tiden går fort när man har roligt 18tusen timmar

Permalänk
Medlem

Tjossan! lite read/write error på dem. Men vad ska du ha för alla plus frakt ca?

Visa signatur

__________________
Chassi: Cooler Master Cosmos II (Svart) CPU: Intel Core i9-7940X 3,1 @ 4.8 GHz GPU: 2x Titan X pascal(watercooled) RAM: DDR4 Corsair Vengeance LPX Red 16GB MB 3200mhz@3600mhz: Asus rog rampage VI extreme PSU: Corsair AX1500i SSD: Samsung 250gb 840 EVO, Samsung 960 M.2 HDD: xxx OS: Windows 10 Pro x64 - Allt vattenkylt -Custom Loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av OceanK:

Tjossan! lite read/write error på dem. Men vad ska du ha för alla plus frakt ca?

Diskarna har ju inga rw errors eller realc sectors

Jag har lagt ett bud i PM på 3600 SEK för alla diskar, även om jag var osäker på att ge så mycket för två år gamla diskar, men får se!

Permalänk
Medlem

Vart i Stockholm finns dom?

Permalänk
Medlem

Bjuder 3900kr för alla 6 diskar och hämtar på plats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasra:

Bjuder 3900kr för alla 6 diskar och hämtar på plats.

Om ingen annan bjuder över dig så siktar jag på att ta med mig samtliga diskar till jobbet imorgon så kan vi mötas upp.