Permalänk

Nvidia shield tablet K1

Hej, säljer min shield tablet då jag inte använder den. Plattan är i så gott som nyskick då den endast användes i kanske två månader och på ett fåtal semestrar för filmtitande. Plattan är grym för spel och flera pc spel finns tillgängliga direkt på plattan, du kan också streama spel från dator eller nvidias streaming tjänst. Den har också en mini hdmi port vilket e grymt då man kan koppla in den i tvn för film eller spelande. Man kan bla koppla en ps4 kontroll till den.

Till plattan ingår ett flipcover. K1 finns ej att köpa längre men är fortfarande en av eller den bästa surfplattan för spelande.

Hade tänkt mig 2000kr eller högsta bud

(kan skickas, mötas vartsom i sthlm)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, har du kvittot? och när är den inköpt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Digiboy: hej, kan se om jag kan hitta kvittot men den köptes på webbhallen sent 2016 eller 2017 om jag inte minns fel

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000 kr, hämtning i Stockholm.

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar!

Permalänk
Skrivet av Xfinity:

Bjuder 1000 kr, hämtning i Stockholm.

Kan du tänka dig 1500? @Xfinity

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gandalfthegrej:

Kan du tänka dig 1500? @Xfinity

Hade inköpet av paddan varit till mig själv så hade jag kunnat tänka mig 1500 kr. Men inköpet är till min dotter och det dröjer väl inte länge innan jag måste köpa en ny, så varje sparad krona betyder mycket för nästa padda.

Men vänta och se, du kommer säkert få flera bud än mitt.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Xfinity:

Hade inköpet av paddan varit till mig själv så hade jag kunnat tänka mig 1500 kr. Men inköpet är till min dotter och det dröjer väl inte länge innan jag måste köpa en ny, så varje sparad krona betyder mycket för nästa padda.

Men vänta och se, du kommer säkert få flera bud än mitt.

@xfinity fortfarande intressant?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gandalfthegrej:

@xfinity fortfarande intressant?

Om den fortfarande finns kvar så är jag intresserad ja, ursäkta sent svar - påskledig :).

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Xfinity:

Om den fortfarande finns kvar så är jag intresserad ja, ursäkta sent svar - påskledig :).

Kolla pm

Permalänk