Vad spelar du i pĂ„skhelgen? 🐣🐰

PermalÀnk
Medlem ★
●

Mitt mÄl var att en gÄng för alla spela fÀrdigt kampanjen i AC Odyssey (började i december), och igÄr kvÀll sÄ gjorde jag sista uppdraget och klockade in pÄ 43h 43min och en level pÄ 43 Nu Àr nÀsta mÄl att spela ut Origins, som tydligen ska vara lite kortare.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

PermalÀnk
Medlem
●

CITY OF HEROES

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Mightybjorn:

Det blir nog lite division 2, BFV för mig, förhoppningsvis hittar jag nÄgon att lira Rust med ocksÄ.

EDIT: Om nÄgon vill lira lite i pÄsk sÄ hojta till vettja!

Om du vill lira rust sÄ hakar jag gÀrna pÄ.

PermalÀnk
Medlem
●

Har blivit en del Fortnite. Precis gÄtt över frÄn konsoll till PC sÄ fingrarna och muskelminnet har fÄtt rejÀlt med trÀning.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
●

Spelar Bioshock I jymden - Prey.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag fortsÀtter med The Division 2.

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

PermalÀnk
Medlem
●

Spelat mycket Black Desert Online och Anno 1800. JÀvligt bra spel bÄda tvÄ!

PermalÀnk
Medlem ★
●

world of tanks samt rainbow six siege pÄ casual nivÄ

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, SkÀrm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. NÀtagg Corsair RM1000x.

PermalÀnk
●

Assasins Creed Unity och Tomb Raider.

Visa signatur

BĂ€rbar: Dell G7 17-7790, i7-9750H, RTX2060, 144Hz ips
Mobil: Samsung Galaxy A71
Mediaspelare: Apple TV 4K 32GB

PermalÀnk
AvstÀngd
●
Skrivet av Stefflo:

Först lite slÀkt fram till lördag och sen hem och fixa uterummet sÄ det blir redo för vÄr och sommar. Sen ska jag kasta in ett parkettgolv i en korridor plus komma lite lÀngre med min hemmabyggda sÀnggavel.
Blir det spel sÄ blir det just nu Farming Simulator 19 med harvande och grisskötsel om vart annat.

Fan, blev inte mycket spelande denna helg och inte mycket annat heller. SlÀkten fixades och efter hemkomst pÄ lördagseftermiddagen sÄ stÀdade vi och fixade uterummet, sen blev det grill och lite vin.
PÄ söndagen sÄ blev det en lÀngre promenad. KÀnde mig lite seg efter ett tag och sen blev det soffan. Feber i natt sÄ nu Àr det sÀngen som gÀller en solig söndag.
Hade hoppats fÄ lite mer gjort.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av goa200:

Om du vill lira rust sÄ hakar jag gÀrna pÄ.

absolut, du fÄr gÀrna vara med och spela, joina vÄr kanal, mestadels spelas det BFV men andra spel gÄr ocksÄ bra
https://discord.gg/FZkFz7J

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

PermalÀnk
Hedersmedlem ★
●

Blev BDO för hela slanten. XP-grind och lite enchanting.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

PermalÀnk
●

Spelade nÀstan igenom Persona 4 Golden

Skickades frÄn m.sweclockers.com