Permalänk
Medlem

Huawei P20 PRO budgivning

Tjena!

Huawei P20 PRO säljes till högstbjudande. Baksidan är sprucken men i övrigt är telefonen i okej skick. Kamerorna har klarat sig. Skärmskydd sitter på som är sprucket, alltså inte själva skärmen. Om originalkartong och kvitto är ett måste så tar det någon dag extra att få iväg telefonen då detta ligger på sommarstället, eller så kan det skickas till köpare i efterhand mot fraktkostnad. Annars fixar jag lämpligt emballage för telefonen.

128/6gb

Happy bidding!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk

@bicpenna:

Hade du kunnat ta bort skärmskyddet och ta bild? Är lite orolig för vänstra hörnet där nere på telefonen. Är det bara skärmskyddet? För ser ut att ha ramlat av glas.

Permalänk
Medlem

@alfonsg00:

Kanske jag skulle gjort från början haha!
http://imgur.com/a/imN8cll

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Jag börjar, 500 kr

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1000 kr + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1050 + frakt

Permalänk
Medlem

1100+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

1150 + frakt

Permalänk
Medlem

1200:-

Visa signatur

.....

Permalänk

1250 + frakt

Permalänk
Medlem

1300kr + frakt

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

1500:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

1600 + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1700:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

1800+frakt

Permalänk
Medlem

1900:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

Bud noterade!

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas 16:00 idag

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Medlem

Såld?

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

2000:-

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Vad händer här då? Har det blivit stiltje helt? Är den såld så ta bort annonsen, annars bör du vakna ur dimman.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lasseTM:
Skrivet av blade80:

Vad händer här då? Har det blivit stiltje helt? Är den såld så ta bort annonsen, annars bör du vakna ur dimman.

Gulenay vann budgivningen, men eftersom kartong och kvitto som han vill ha med finns en bit bort så har det inte blivit ivägskickat ännu. Annonsen sätter jag som avslutad när jag faktiskt fått iväg grejerna. Tyvärr har jag det rätt pressat med tid då jag flyttar utomlands om fyra veckor, därav har jag missat att uppdatera er i tråden. Ber om ursäkt för detta!

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur