Permalänk
Medlem
Skrivet av matte06:

Jo har kollat faktiskt på den, väldigt billigt och man har läst bra recensioner om de. Den är komplett men är skärmen typ klumpig som det ser ut på bild? Annars verkar den vara helt ok, skulle dock vilja ha en större skärm :/. Den är inte som Fitbit Versa, att man måste ansluta den till WiFi för att få alla funktioner? Däremot vet jag inte vilka funktioner som gäller, sen att man måste ge ut sin e-mail till Fitbit för att få klockan att fungera enligt en recension. Läst dock ingenting om det resterande forum..

Hur menar du klumpig? Om du menar "basic" så stämmer det. En fin skärm men när du scrollar så byter den sida, den sveper liksom inte. Du kan se hur den funkar på youtube, finns gott om recensioner där.

Man ansluter bara klockan till telefonen med wifi och laddar ner Xiaomi appen så kan man göra alla inställningar osv. Tjejen har valt att appen lägger data i Apple hälsa på iphonen så den sparar steg osv både i Xiaomi appen och i Iphones "hälsa" app. Kolla recensioner på youtube som sagt så ser du hur den fungerar. Den är väldigt prisvärd i alla fall, det kan jag säga. Du får mycket för så lite pengar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Ja, batteritid osv skiljer såklart, slutsatsen här gällde just puls, steg och kalorier. Puls och steg var alla bra på medans kalorier var väldigt fel.
Om jag minns rätt var det ungefär 5% fel på de sämsta för steg och puls men runt 50% fel på kalorier på den som var bäst.
Ska se om jag kan hitta det.

50% på kalorier var väldigt mycket men kan förstå att inte kommer stämma 100% alls, speciellt när det kommer till kalorier.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Jag har en Mi Band 4 och kan inget mer än att rekommendera den! Stegräknare och batteri var prio för mig och därmed blev det ett garanterat köp!

Verkar som att den är populär, billigt också. Hmm... hade den sett lite finare ut och inte så tjock skärm så skulle jag faktiskt köpa den. Men har som sagt ej bestämt mig. Är den klumpig så som den ser ut på bild eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schiznit:

Hur menar du klumpig? Om du menar "basic" så stämmer det. En fin skärm men när du scrollar så byter den sida, den sveper liksom inte. Du kan se hur den funkar på youtube, finns gott om recensioner där.

Man ansluter bara klockan till telefonen med wifi och laddar ner Xiaomi appen så kan man göra alla inställningar osv. Tjejen har valt att appen lägger data i Apple hälsa på iphonen så den sparar steg osv både i Xiaomi appen och i Iphones "hälsa" app. Kolla recensioner på youtube som sagt så ser du hur den fungerar. Den är väldigt prisvärd i alla fall, det kan jag säga. Du får mycket för så lite pengar.

Menar att skärmen ser lite stor ut, som att den "står" i vägen. Ska kolla på youtube, det är bara att på bild såg obekväm ut. Men man måste man ansluta klockan till WiFi? För hela grejen med varför jag vill köpa en sån där klocka är för att slippa ta med mobilen, bryr mig inte ens om sms och samtal och sånt. Utan bara att den räknar steg, puls och hjärtfrekvens. Att den sparar data bryr jag mig inte heller så mycket om, jag tar dag för dag liksom. Hur mycket kalorier eller steg jag tog igår spelar ingen roll för mig idag. Utan det är en ny dag, om det makes sense..

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte06:

Menar att skärmen ser lite stor ut, som att den "står" i vägen. Ska kolla på youtube, det är bara att på bild såg obekväm ut. Men man måste man ansluta klockan till WiFi? För hela grejen med varför jag vill köpa en sån där klocka är för att slippa ta med mobilen, bryr mig inte ens om sms och samtal och sånt. Utan bara att den räknar steg, puls och hjärtfrekvens. Att den sparar data bryr jag mig inte heller så mycket om, jag tar dag för dag liksom. Hur mycket kalorier eller steg jag tog igår spelar ingen roll för mig idag. Utan det är en ny dag, om det makes sense..

Klockan har inget wifi. Den har blåtand du kopplar mot din telefon. Du måste inte ha en telefon för att den ska mäta aktivitet, puls osv. KAn väl säga att appen är lite klumpig då det är dåligt översatt ibland men som sagt, du får mycket för pengarna.

Permalänk

Jag gav mig själv in i detta träsk nyligen, ett par veckor sedan.
Då köpte jag en Xiaomi Mi Band 4.

Mitt intryck av den är:
- Pulsmätaren är okej, man måste se till att den sitter på hyfsat bra först
- Sömnkontrollen räcker inte för mig, den fattar inte när jag sover i två skift, om jag är upp en timme eller så mellan.
- Stegräknaren verkar rätt pålitlig
- Appen är ganska meh överlag, men den funkar.
- Håller med om det som jag läste i en review: språket är inte alls positivt och uppmuntrande. När man suttit still för länge "You've been sitting for too long!", när man sovit för lite eller somnat för sent eller haft för lite djupsömn (som jag är osäker på om den stämmer så bra) så är den rätt hård, använder skrämseltaktik om att åldrande kan påskyndas och sånt.

Jag kombinerade den med Google Fit och då kunde man iaf få ut lite mer av den, kartor på hur man promenerat, och bättre uppmuntran och bättre sätt att hålla koll på din aktivitet annat än just steg.

Om man bara är villig att pröjsa 500 kr för något sånt här så är den helt klart duglig, men den kommer inte förändra ditt liv och framförallt inte uppmuntra dig, utom möjligen med Google Fit.

Vill du har bättre får du istället pröjsa 1000 till 2000 kr, men om du verkligen vill ha nytta av ditt köp kan det vara värt det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiirozu:

GPSen kan vara långsam ibland innan den får anslutning

Har du testat att deaktivera/aktivera GPS + GLONASS när det händer?

Skrivet av matte06:

GPS:en behöver jag faktiskt inte, ingenting jag kollar på ändå. Men den verkar vara en bra klocka, tack för tipset!

Jag vet inte vad du tror att man använder GPS till på en klocka, men det används för att beräkna hur fort och hur långt du rör dig, stigning i terrängen m.m. när du tränar och långt exaktare än någon stegräknare. Just Garmin har väldigt bra program för att analysera dina resultat och förbättra din träning, och Forerunner 235 har väldigt lång batteritid.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sveklockarn:

Har du testat att deaktivera/aktivera GPS + GLONASS när det händer?
Jag vet inte vad du tror att man använder GPS till på en klocka, men det används för att beräkna hur fort och hur långt du rör dig, stigning i terrängen m.m. när du tränar och långt exaktare än någon stegräknare. Just Garmin har väldigt bra program för att analysera dina resultat och förbättra din träning, och Forerunner 235 har väldigt lång batteritid.

Nej, jag har inte testat att återaktivera GPS+GLONASS om det tar lång tid för den att ansluta. I värsta fall tar det ca 2 minuter för den att få en koppling men vanligtvis är den ganska snabb på under en minut.
Brukar ladda min klocka max en gång i veckan och då laddar den snabbt upp till 100%

Visa signatur

*Inlägg med reservation för eventuell censur av admin ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kiirozu:

Nej, jag har inte testat att återaktivera GPS+GLONASS om det tar lång tid för den att ansluta. I värsta fall tar det ca 2 minuter för den att få en koppling men vanligtvis är den ganska snabb på under en minut.
Brukar ladda min klocka max en gång i veckan och då laddar den snabbt upp till 100%

Om jag vill snabba på min klocka gps inför en löptur så brukar jag öppna appen i telefonen och låta klockan synca. Då går det i regel på några sekunder.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schiznit:

Klockan har inget wifi. Den har blåtand du kopplar mot din telefon. Du måste inte ha en telefon för att den ska mäta aktivitet, puls osv. KAn väl säga att appen är lite klumpig då det är dåligt översatt ibland men som sagt, du får mycket för pengarna.

Okej för att ha telefon med är en big no no. Men förhoppningsvis så fungerar de andra modellerna på samma sätt. Vet som sagt att Fibit Versa så måste man ha WiFi för att få alla funktioner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galadhnen:

Jag gav mig själv in i detta träsk nyligen, ett par veckor sedan.
Då köpte jag en Xiaomi Mi Band 4.

Mitt intryck av den är:
- Pulsmätaren är okej, man måste se till att den sitter på hyfsat bra först
- Sömnkontrollen räcker inte för mig, den fattar inte när jag sover i två skift, om jag är upp en timme eller så mellan.
- Stegräknaren verkar rätt pålitlig
- Appen är ganska meh överlag, men den funkar.
- Håller med om det som jag läste i en review: språket är inte alls positivt och uppmuntrande. När man suttit still för länge "You've been sitting for too long!", när man sovit för lite eller somnat för sent eller haft för lite djupsömn (som jag är osäker på om den stämmer så bra) så är den rätt hård, använder skrämseltaktik om att åldrande kan påskyndas och sånt.

Jag kombinerade den med Google Fit och då kunde man iaf få ut lite mer av den, kartor på hur man promenerat, och bättre uppmuntran och bättre sätt att hålla koll på din aktivitet annat än just steg.

Om man bara är villig att pröjsa 500 kr för något sånt här så är den helt klart duglig, men den kommer inte förändra ditt liv och framförallt inte uppmuntra dig, utom möjligen med Google Fit.

Vill du har bättre får du istället pröjsa 1000 till 2000 kr, men om du verkligen vill ha nytta av ditt köp kan det vara värt det.

Har varit några som har nämnt Mi Band 4, började läsa mer om det och den verkar faktiskt vara helt ok för att vara så billig. Man kan ju inte heller kräva så mycket av pga priset. Den verkar som du nämner att stegräknaren och pulsmätaren är ok. Sömnen har jag som sagt ingenting man kan lita på. Och oavsett modell så tror jag sömnfunktionen inte fungerar så bra. Jag kan som sagt pröja upp till max 2000 kr men det måste vara värt det. Designen på Mi band 4 är sisådär men däremot gillar jag designen på Fitbit Versa. Dock stor skillnad mellan de.

Kollade https://www.youtube.com/watch?v=QBWe5eHp2ZU och den verkar se ok ut, dock ser den lite stor ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HenrikM:

Om jag vill snabba på min klocka gps inför en löptur så brukar jag öppna appen i telefonen och låta klockan synca. Då går det i regel på några sekunder.

Anledningen till att jag personligen valde en enhet med inbyggd GPS var att kunna ha den helt fristående till träning. För mig har GPS-funktion och precision funkat extremt väl i det stora hela, utan att synka mot en annan enhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Har du testat att deaktivera/aktivera GPS + GLONASS när det händer?
Jag vet inte vad du tror att man använder GPS till på en klocka, men det används för att beräkna hur fort och hur långt du rör dig, stigning i terrängen m.m. när du tränar och långt exaktare än någon stegräknare. Just Garmin har väldigt bra program för att analysera dina resultat och förbättra din träning, och Forerunner 235 har väldigt lång batteritid.

Jag vet mycket väl vad man använder GPS:en till men den behövs inte till stegräkning. Och anledningen till varför jag inte bryr mig om GPS är att jag ändå inte kommer ta med mig mobilen när jag går ut på promenader då jag aldrig tar med mig mobilen ut när jag går på promenader. Känns som att mobilen står i vägen eller något. Sen har ju iofs Fitbit Versa också GPS men har sämre batteritid än Forerunner 235 så det lutar mot Forerunner men däremot är Fitbit Versa snyggare tycker jag.

Permalänk
Medlem

@matte06: Stegräkning är alltså inte i närheten av lika exakt metod (även om Forerunner kör accelerometrar) som att regga sina rundor med GPS och låta klockan räkna fram hur mycket du gjorde av med, men det kanske är något jag missar?

GPSen i Forerunner 235 är inte beroende av att du har telefon med dig, den är inbyggd i klockan. Om du måste ha med dig en telefon så innebär det att klockan saknar inbyggd GPS...

Permalänk

@matte06:
Mii Band 4 är inte så stor, tycker den är hyfsat nätt själv.
Den är ju väldigt smal framförallt, men den går ju längsmed större delen av armens bredd nere vid handleden (jag har nog lite smalare handleder än medel)

Jag kan även tillägga:
- jag inte haft några problem med vattentätheten men jag har inte direkt dykt ner till 50 meter. Funkar fint i duschen och så iaf
- den känns klart plastig (eller ja, gummiaktig) och på sommaren iaf bildas det till slut lite svett under bandet
- Alarmfunktionen har funkat helt ok, inte använt den så mycket men ska testa den lite mer
- Batteritiden är utmärkt. Jag har slagit på några inställningar som ska dränera batteriet snabbare, men den håller bra länge ändå. Jag har bara laddat den en gång och det behövdes egentligen inte än på ett tag när jag gjorde det
- Skärmen ser bra ut, jag tog en söt "kinesisk katt" (katt med nån sorts kinesisk hatt på) som bakgrundsbild
- Själva bandet blir lite tjockt undertill eftersom man fäster ett band över det andra, så den stör min musarm när jag ska spela.
På jobbet är det okej ändå, så då har jag den på höger arm, hemma när jag ska spela byter jag oftast över till vänster.
Att jag har den på höger till att börja med är för att jag lätt får känningar av "carpal tunnel syndrome" (fastän jag röntgat och det va visst inget som syntes) om jag har något som klämmer åt eller får mig att spänna vänsterhanden på ett onaturligt sätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte06:

Verkar som att den är populär, billigt också. Hmm... hade den sett lite finare ut och inte så tjock skärm så skulle jag faktiskt köpa den. Men har som sagt ej bestämt mig. Är den klumpig så som den ser ut på bild eller?

Den är mest prisvärd skulle jag säga, jag köpte den för 370kr på Ebay och den har suttit på min arm sedan dess. Personligen tycker jag inte att den är så "klumpig" men jag antar att det är en smaksak men svårigheten blir att kompbinera en nätt design med lång batteritid samt funktioner. Mi Band 4 håller i ca 2-2½ veckor (beroende på användning självklart) och det tycker jag är guld! Hade Gear S3 tidigare och den laddades mer än vad jag använde den i vilket var lite irriterande. Men så frågan är vad man gillar samt vad man ska ha den till

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem

Den ser faktiskt lite finare ut än den förra. Läste att man kan beställa de 15 september.. hmm kanske värt att vänta. För att jag behöver först kolla på Garmin modellerna och se om de är bra, de säljs på netonnet allihopa så får bege mig dit och kolla och testa de.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galadhnen:

@matte06:
Mii Band 4 är inte så stor, tycker den är hyfsat nätt själv.
Den är ju väldigt smal framförallt, men den går ju längsmed större delen av armens bredd nere vid handleden (jag har nog lite smalare handleder än medel)

Jag kan även tillägga:
- jag inte haft några problem med vattentätheten men jag har inte direkt dykt ner till 50 meter. Funkar fint i duschen och så iaf
- den känns klart plastig (eller ja, gummiaktig) och på sommaren iaf bildas det till slut lite svett under bandet
- Alarmfunktionen har funkat helt ok, inte använt den så mycket men ska testa den lite mer
- Batteritiden är utmärkt. Jag har slagit på några inställningar som ska dränera batteriet snabbare, men den håller bra länge ändå. Jag har bara laddat den en gång och det behövdes egentligen inte än på ett tag när jag gjorde det
- Skärmen ser bra ut, jag tog en söt "kinesisk katt" (katt med nån sorts kinesisk hatt på) som bakgrundsbild
- Själva bandet blir lite tjockt undertill eftersom man fäster ett band över det andra, så den stör min musarm när jag ska spela.
På jobbet är det okej ändå, så då har jag den på höger arm, hemma när jag ska spela byter jag oftast över till vänster.
Att jag har den på höger till att börja med är för att jag lätt får känningar av "carpal tunnel syndrome" (fastän jag röntgat och det va visst inget som syntes) om jag har något som klämmer åt eller får mig att spänna vänsterhanden på ett onaturligt sätt

Jag menade mer att skärmen ser lite stor ut dock är inte den så bred som jag vill ha den. Den är mer rektangelformig, Fitbit är kvadratformig. Batteritiden är väl det som lockar mig att vilja köpa den.

Angående dina känningar, lossa på klockan lite så den inte sitter för tight. Om min klocka sitter för tight så får jag en obehaglig känsla, som att det sker blodstopp eller liknande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Den är mest prisvärd skulle jag säga, jag köpte den för 370kr på Ebay och den har suttit på min arm sedan dess. Personligen tycker jag inte att den är så "klumpig" men jag antar att det är en smaksak men svårigheten blir att kompbinera en nätt design med lång batteritid samt funktioner. Mi Band 4 håller i ca 2-2½ veckor (beroende på användning självklart) och det tycker jag är guld! Hade Gear S3 tidigare och den laddades mer än vad jag använde den i vilket var lite irriterande. Men så frågan är vad man gillar samt vad man ska ha den till

Det är ju den, man vill gärna ha en fin klocka. Säger inte att Mi Band är en ful klocka men föredrar att skärmen t.ex. ska vara kvadratformig istället. Sen som sagt så är jag lite kräsen men man vill ju ha nåt som man är nöjd med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte06:

Det är ju den, man vill gärna ha en fin klocka. Säger inte att Mi Band är en ful klocka men föredrar att skärmen t.ex. ska vara kvadratformig istället. Sen som sagt så är jag lite kräsen men man vill ju ha nåt som man är nöjd med.

Absolut ska man ha det

Har du kikat på Amazfit Stratos då?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Absolut ska man ha det

Har du kikat på Amazfit Stratos då?

Det har jag inte, den verkade bra enligt reviews. Ligger till och med på samma pris. Men den verkar vara alldeles för stor, kollade på denna: https://www.youtube.com/watch?v=LsxKihwRNV4

Eller bara jag som tycker att den är gigantisk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av matte06:

Det har jag inte, den verkade bra enligt reviews. Ligger till och med på samma pris. Men den verkar vara alldeles för stor, kollade på denna: https://www.youtube.com/watch?v=LsxKihwRNV4

Eller bara jag som tycker att den är gigantisk?

Jag säger bara detta!

https://images.app.goo.gl/Zxf6WCqhPJJyhTRj7

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

Jag ville ha tips och ni ger mig tips, sen är det väl upp till mig om jag "tycker" om era förslag eller inte, right? Så det är bara pumpa på med förslag på olika klockor osv, vissa nämnda klockor har jag till och med aldrig hört talas om som faktiskt var intressanta.

Permalänk
Medlem

@matte06: det var ett kvällskämt och inte alls menade något illa så hoppas du inte tog illa upp och jag håller med dig om att du gör rätt i att ställa frågor

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: S21 Ultra/S10+(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dashio:

@matte06: det var ett kvällskämt och inte alls menade något illa så hoppas du inte tog illa upp och jag håller med dig om att du gör rätt i att ställa frågor

Nej absolut inte hehe, det är chill

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@matte06: Frågan är väl om du bara ska ha den som någon slags billig smartklocka med stegräknare eller om du ska använda den för träning?

Det är en ocean av skillnad i stödprogramvaran som finns, och Garmin ger dig förutom Garmin Connect väldigt bra stöd i diverse andra stora fitness trackers på marknaden. Det är skäl nog för att undvika alla kinesklockor, förutsatt att du ska ha den till träning då... som man kan anta av trådens titel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

@matte06: Frågan är väl om du bara ska ha den som någon slags billig smartklocka med stegräknare eller om du ska använda den för träning?

Det är en ocean av skillnad i stödprogramvaran som finns, och Garmin ger dig förutom Garmin Connect väldigt bra stöd i diverse andra stora fitness trackers på marknaden. Det är skäl nog för att undvika alla kinesklockor, förutsatt att du ska ha den till träning då... som man kan anta av trådens titel.

Håller med, är inne på min tredje träningskompis från Garmin, just nu har jag en 645M
puls på handleden + musikspelare i klockan är smidigt, väldigt nätt att ha med ligger på upp mot 70km/vecka och då vill man inte släpa på onödig vikt ;).
Lycka till med träningen

Permalänk

Har du kollat in apple watch? Har en apple watch 4 sedan 4 månader och är grymt nöjd. Visst det är mer pengar men det är också mer produkt. Pulsmätaren bland de bästa om inte den bästa. Stegräknaren fungerar också väldigt bra och räknar inte fel då den känner när su sätter ner foten och inte när du svingar armen. Allt sammanställs i apple hälsa eller varför inte använda en av många andra prisbelönta träningsappar för watch+iPhone som kan vara mer specialicerade för den aktiviteten du gör.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem

Lägger också min röst på Garmin Vivoactive 3.
Haft min i snart 2 år och fungerar klockrent.

Har du lite is i magen så ryktas 4:an komma snart vilket säkert sänker pris på 3:an.

3:an ligger just nu på strax över 2000 från tyska Amazon.
https://www.amazon.de/Garmin-v%C3%ADvoactive-GPS-Fitness-Smar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Lägger också min röst på Garmin Vivoactive 3.
Haft min i snart 2 år och fungerar klockrent.

Aah, den har ju Garmin Pay också! Jag får kanske uppgradera till en sån då.