Permalänk
Medlem

Mitt moddade nätagg

Tyckte att mitt nätagg som driver lite smått och gott som stog på skrivbordet såg tråkigt ut, så ja bestämde mig att modda de för ett tag sen. och jag fick just låna farsans digitalkamera för att ta lite bilder, men de blev suddigt

här är de iaf, min första mod jag gjort
http://w1.920.telia.com/~u92029041/natagg.jpg

Permalänk
Avstängd

Varför blev det suddigt?

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

Det var allt fint, men tryck in det i burken igen och fixa alla sladdar så kommer det bli kanon

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Varför ska han stoppa in det i en burk när han inte hade det där förut?

Permalänk
Medlem

Såg fel, trodde han hade moddat agget som sitter i datorn, men så var det visst inte

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

vet faktiskt inte varför de blev så suddigt.
men de där är ett 230w nätagg som jag har haft ett tag så de använder jag nog inte i datorn

Permalänk

Syns ju mer om du har det på bordet också

Permalänk
Medlem

Nödvändigt ?! .... btw tina tejpningar var lite fel också

Visa signatur

there can be.. only one ....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mast
vet faktiskt inte varför de blev så suddigt.

Troligen har du tagit kort med relativt lång slutartid...

Ställ kameran på något stadigt, t.ex. ett bord, eller något så att den står still. Sen tar du kortet med självutlösare och håll inte i kameran under exponeringen.

Visa signatur

Friskt kopplat hälften brunnet. http://zvenzzon.mine.nu/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av t^
Nödvändigt ?! .... btw tina tejpningar var lite fel också

nope, men dom flesta moddar är inte nödvändiga utan roliga att göra, sen har tejpningarna absolut ingenting att göra med nätagget. snacka om att klaga

Permalänk
Medlem

Hel fint grabben!!
Vad använder du agget till om inte till data utrustning? bara undrade!!

Keep up the good work!!

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

han använder det till datautrustning? fast UTANFÖR datorn

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

lite fläktar som kyler mig när de är så jävla varmt ute :). ett lysrör som ja hade över som ja satte i tagentbordet och lite annat smått och gott, gillar att experimentera

Permalänk
Avstängd

Snyggt, ser bättre ut än den gamla psu:n som jag snodde ifrån min gamla 486:a. ... Bra att driva fläktar med.

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk

Jag köpte en MC-laddare för typ 80-90kr på Biltema och driva fläktar med. Funkar skitbra....

Den är vinklad mot mig, med cartman som motvikt för att inte ramla omkull

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1