Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuckel
eller så bestämmer dom sig för att det är vinter och går i ide...eller vad det nu är som myrorna gör.
vitpeppar är ganska bra mot myror

Har du så bra kylning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kuckel
eller så bestämmer dom sig för att det är vinter och går i ide...eller vad det nu är som myrorna gör.
vitpeppar är ganska bra mot myror

Får la hoppas de så kan jag hälla ut dom sen..

Visa signatur

Second is the first loser...

Permalänk
Inaktiv

Gamal idé som är genomförd. För jag har ofta hört talas om allt från akvarium till mask farmar i datorn. Själv har jag sett ermitkräftor i en dator.

Permalänk
Medlem

Dåligt skämt-varning!

[DåligtSkämt]Dom borde debugga sin dator[/DåligtSkämt]
*Trumslag*
[skrattljudsgenerator] Hahahahihihaha! LOL! Ser du vad kul den killen är, och jättesmart! Hahaha![/skrattljudsgenerator]

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ungen
jag har också myror i datorn! fast kanske bara 4-5stycken om dagen.. vi har fullt med myror här som håller på o tar över vårat hus (svartmyror)
jag brukar tortera dom genom att ge dom stötar på 7kV (en hembyggd apparat ) ganska skönt att stoppa in sitt finger i ett sånt, då flyger man typ flera metetr bak

7000 volt?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Nidhogg: Men tänk om man lyckas få med 3-4 drottnignar.. så rymmer dom på natten, sen när man vaknar så märker man att man är uppäten och dör

Visa signatur

åttonde..
Abit NF7-M - 2600+ Barton - 2x256Mb PC3200 TwinMos-Winbond - 120 Gb - GF4MX

Permalänk
Medlem

ännu värre, datorn är uppäten!

Permalänk
Medlem

men lol

Visa signatur

Har en fet ny dator

Permalänk
Medlem

Vill ha!!

Permalänk
Medlem

Under alla mina år..ja, knark..onödigt?

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Blir det inte problem när man flytar datorn att allt rasar ihop?

Permalänk
Inaktiv

Myrfarm är ofta mycket tunna och man kan ha dem som en sida, Man kan göra dem av kraftigt glas eller plexi så risken är inte så stor att den går sönder.
http://www.antcam.com/antfarm/howtobuild/wood/index.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fcx
Nidhogg: Men tänk om man lyckas få med 3-4 drottnignar.. så rymmer dom på natten, sen när man vaknar så märker man att man är uppäten och dör

Njä, tror inte det, drottningar finns det inte flera av, lägger man i fler en än så har dom snart ihjäl varandra.
Och drottningarna går ingenstans, dom trivs alldeles utmärkt med att ligga still på ett ställe, bli matade och ompysslade och bara slöa hela dagarna
Myror äter inte människor heller, och du skulle nog definitivt vakna om du har flera myror som tuggar på dig, däremot skulle du definitivt inte vakna om du är uppäten
Man kan dö i sömnen vet du, man behöver inte vakna bara för att upptäcka att endast benen är kvar och därefter dö

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nidhogg
Njä, tror inte det, drottningar finns det inte flera av, lägger man i fler en än så har dom snart ihjäl varandra.
Och drottningarna går ingenstans, dom trivs alldeles utmärkt med att ligga still på ett ställe, bli matade och ompysslade och bara slöa hela dagarna
Myror äter inte människor heller, och du skulle nog definitivt vakna om du har flera myror som tuggar på dig, däremot skulle du definitivt inte vakna om du är uppäten
Man kan dö i sömnen vet du, man behöver inte vakna bara för att upptäcka att endast benen är kvar och därefter dö

Har du inte sett den dära myrfilmen? Dom tar ju över nästan ett helt land.. *rädd*

Visa signatur

åttonde..
Abit NF7-M - 2600+ Barton - 2x256Mb PC3200 TwinMos-Winbond - 120 Gb - GF4MX

Permalänk

Snygg mod. Men jag skulle aldrig haft myror i mitt rum. Det räcker med alla spindlarna. Någon som vet hur man blir av med spindral? Och myror i datorn blir du av med genom att spraya in radar-spray i den.

Visa signatur

High voltage!

Permalänk

ännu bättre med att feta in en myrslok i datorn ?

Visa signatur

High voltage!

Permalänk
Avstängd

myrplågeri! döda myrorna istället!

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal