Permalänk
Medlem

Flänsar

Hej!
Skla byta fläns i min mini kyl, som jag har i burken.
Det är flänsen inuti som ska bytas, vill ha en ganska stor och smal.

Peltier kylt skåp.

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk

ok?

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

Nån som har nåt tips..?

Visa signatur

"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"

Permalänk
Medlem

Vad har du för någon nu? Jag antar att du menar en tunn och inte en smal.
Gtek hade förut en hårddiskkylare som verkade vettig men jag kan inte hitta den nu... Zalmans passiva kylfläns till grafikkort går nog att använda annars, men det borde inte vara så svårt att få tag på en lite större aluminium/koppar platta som man sedan kan såga spår i (om det nu behövs).
Har själv funderingar på att bygga en minikyl, är dock bara på planeringsstadiet. Denna ska vara en del större också (antagligen), den ska nämligen rymma 2 st 2 liters cola-flaskor.

Visa signatur

HEPC: -[ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac]-[AMD Ryzen 2700X]-[G.Skill TridentZ RGB 2x16 GB@3333 MT/s]-[Corsair ST600 Platinum]-[be quiet Dark Rock Pro 4]-[Intel 660p 2 TB]-[Gigabyte 2080 Gaming OC]-