Tråden för oss som kommer att uppgradera till Nvidias 3000-serie Ampere

Permalänk
Medlem
Skrivet av RichOnPeers:

Var hittar ni informationen från Webhallen?
Min order från 15:07 på ASUS TUF har inte uppdaterats med ny information.

https://www.webhallen.com/se/product/323980-ASUS-TUF-GeForce-...

Ta en titt här på sidan för produkten.

Visa signatur

Moderkort: ASUS ROG Z490 Maximus XII HERO Processor: Intel Core i9-10850K Kylning: Corsair H150i Elite Capellix Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum 3200 MHz Grafikkort: TBA Hårddiskar: Samsung 970 EVO series SSD 1TB M.2 Nätagg: Corsair HX1000 V2 Platinum Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic Skärm: Alienware AW3420DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schiznit:

Är väl samma som med Zotac, att det är ett ganska sparsmakat kort nära referensdesign utan massa extra, då blir det lätt att entusiaster sågar det för det bara är Strix osv som gäller. Lyckades själv få tag i ett Zotac dagen efter release och har efter drivrutinfixen inga problem alls. Det boostar dessutom till drygt 1950 utan problem med sina max limits och ligger på 66-67c på en rimlig ljudnivå. Hade jag fått välja helt fritt hade jag valt ett TUF men nu är det inte så enkelt så man bara kan välja kort. Jag är väldigt nöjd med prestandan och kylning/ljudnivå och framförallt väldigt glad att jag lyckades få ett kort så snabbt tack vare en vänlig själ här på SC.

Du har inte funderat på att slänga in ett alternativ BIOS med högre power limit? Det finns de som har lagt in BIOS från annan fabrikat, kravet är att antal portar stämmer överens. Finns BIOS för både Nvidias FE och även EVGA FTW3 här.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Skulle säga att mitt övriga intryck utöver att kortet var trasigt från fabrik inte var så bra heller. Visst kändes det stadigt men det var riktigt plastigt och levererades utan några skydd för PCIE-slotten eller DP-portarna, aldrig sett något liknande från annan tillverkare. Desssutom är backplaten bronsfärgad så rent estetiskt ser det knäppt ut. Tror mer på TUF eller Trinity faktiskt som dessutom kostar nästan en tusing mindre.

Mjo jag har en TUF beställning på elgiganten men dom är ju helt körda, känns ju som man kommer få kortet först i mars eller något
Palit kan man väl hoppas att få i november eller iallafall innan årsskiftet.

Skrivet av Schiznit:

Är väl samma som med Zotac, att det är ett ganska sparsmakat kort nära referensdesign utan massa extra, då blir det lätt att entusiaster sågar det för det bara är Strix osv som gäller. Lyckades själv få tag i ett Zotac dagen efter release och har efter drivrutinfixen inga problem alls. Det boostar dessutom till drygt 1950 utan problem med sina max limits och ligger på 66-67c på en rimlig ljudnivå. Hade jag fått välja helt fritt hade jag valt ett TUF men nu är det inte så enkelt så man bara kan välja kort. Jag är väldigt nöjd med prestandan och kylning/ljudnivå och framförallt väldigt glad att jag lyckades få ett kort så snabbt tack vare en vänlig själ här på SC.

Ah okej! Ja jag har hört en del memes om Zotac också, men det är kanske inte lika farligt som folk får det att låta då.
Tack för feedback!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrael:

Nu känns det ännu mer hopplöst att gå ett kort innan januari 😂

Du har god tid på dig att avgöra om det är värt att avboka för Radeon när det väl släpps, se det som en chans från nvidia att välja den potentiellt bättre produkten

Skrivet av bombs:

Mjo jag har en TUF beställning på elgiganten men dom är ju helt körda, känns ju som man kommer få kortet först i mars eller något
Palit kan man väl hoppas att få i november eller iallafall innan årsskiftet.

Lockande men tycker inte du ska spela dem i händerna

https://www.techpowerup.com/review/palit-geforce-rtx-3080-gam...
https://hexus.net/tech/reviews/graphics/145612-palit-geforce-...
https://www.guru3d.com/articles-pages/palit-geforce-rtx-3080-...

Konstaterade redan på förhand att det är ett av de sämre korten temperatur- och ljudmässigt med tanke på priset. Anledningen till att jag valde det på release var för jag trodde att få skulle beställa det, vilket jag verkar haft rätt i för fick det ändå hyffsat fort. Tror det kan funka ganska bra i mindre chassin också, det var definitivt mindre än mitt 1080 TI.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av bombs:

Jo den är ju trist😕

Har inte heller sett eller läst så mycket om det, därav jag blev lite tveksam när jag såg att det skämtades en del om det på discorden😅

Webhallen hade relativt låg kö för Palit OC modellen så slängde upp en beställning!

Med Pascal var det bra kort, men det är ju rätt många år sedan nu. Jag körde/kör Gainward och de körde samma kyllösningar, men med olika utseende/shrouds. Men frågan är ju hur dagens kort är.

Skrivet av firstofmay:

:'(

Skulle säga att mitt övriga intryck utöver att kortet var trasigt från fabrik inte var så bra heller. Visst kändes det stadigt men det var riktigt plastigt och levererades utan några skydd för PCIE-slotten eller DP-portarna, aldrig sett något liknande från annan tillverkare. Desssutom är backplaten bronsfärgad så rent estetiskt ser det knäppt ut. Tror mer på TUF eller Trinity faktiskt som dessutom kostar nästan en tusing mindre.

Hoppas verkligen du får nytt kort i nästa leverans. Minns att någon som fick tag i ett Gigabyte Eagle 3080-kort tidigt fick ett kort som inte gick att ansluta strömkontakterna på. Fel på själva kontakten på kortet eller något. Någon som minns hur det gick för denna? Kommer inte ihåg vem det var riktigt.

Galet frustrerande att äntligen få kort oh det är fel på den. Gah! Blir frustrerad bara av att tänka tanken...

Sneglade själv lite på ovan nämnda Zotac Trinity på Webbhallen men har redan avbokat ett sånt kort, från Komplett, och med dagens priser så känns det saftigare än vad jag vill betala. 10st kvar i inkommande när jag kollade nyss så de försvinner snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Hoppas verkligen du får nytt kort i nästa leverans. Minns att någon som fick tag i ett Gigabyte Eagle 3080-kort tidigt fick ett kort som inte gick att ansluta strömkontakterna på. Fel på själva kontakten på kortet eller något. Någon som minns hur det gick för denna? Kommer inte ihåg vem det var riktigt.

Galet frustrerande att äntligen få kort oh det är fel på den. Gah! Blir frustrerad bara av att tänka tanken...

Sneglade själv lite på ovan nämnda Zotac Trinity på Webbhallen men har redan avbokat ett sånt kort, från Komplett, och med dagens priser så känns det saftigare än vad jag vill betala. 10st kvar i inkommande när jag kollade nyss så de försvinner snabbt.

Tack för omtanken! Skickade tillbaka det till Komplett, känner inte för att chansa och behöva vänta ännu längre på att få ett nytt på retur när jag ändå har två andra beställningar som eventuellt dyker upp i November (Trinity och TUF på Komplett/Inet). Det är första gången jag får hem datordelar som är DOA och det är samtidigt den gången jag väntat längst. Känner mig ganska olustig inför att vänta in ett annat 3080 för övrigt, kanske fick jag ett tecken från Nvidia att hålla ut tills AMD kommer in i matchen?

Hade verkligen inte köpt ett Trinity idag, jag förbokade det på release för MSRP och med tanke på hur den kylaren presterar känns det orimligt att spendera mer än vad FE kostar på det.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vikingen_94:

Har lagt en beställning på ett 3080 tuf oc. Planerar bygga ny dator med zen 3 och hade varit trevligt med en lite mindre låda. Hur mycket mellanrum mellan grafikkortet och PSU:n behövs egentligen? Funkar en mATX build med ett 2.7 slotskort?

Du behöver kolla dimensionerna på lådan och kortet allt står där så går att räkna.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon5930:

Med Pascal var det bra kort, men det är ju rätt många år sedan nu. Jag körde/kör Gainward och de körde samma kyllösningar, men med olika utseende/shrouds. Men frågan är ju hur dagens kort är.

Hoppas verkligen du får nytt kort i nästa leverans. Minns att någon som fick tag i ett Gigabyte Eagle 3080-kort tidigt fick ett kort som inte gick att ansluta strömkontakterna på. Fel på själva kontakten på kortet eller något. Någon som minns hur det gick för denna? Kommer inte ihåg vem det var riktigt.

Galet frustrerande att äntligen få kort oh det är fel på den. Gah! Blir frustrerad bara av att tänka tanken...

Sneglade själv lite på ovan nämnda Zotac Trinity på Webbhallen men har redan avbokat ett sånt kort, från Komplett, och med dagens priser så känns det saftigare än vad jag vill betala. 10st kvar i inkommande när jag kollade nyss så de försvinner snabbt.

du blandar inte ihop 10 st kvar med 10 st inkommande/på väg nu ?
vad jag förstår är det 10 inkommande endast som info

Permalänk

Mitt MSI 3080 skickades idag från komplett Doxk har inte tuf kortet rört sig något det ligger kvar på den 22 Oktober

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk
Medlem

Hade seriöst svartlistat MSI totalt för en lång stund framöver nu alltså. Skandalerna hopar sig upp. Först så provar dom att spela bully mot reviewers, och nu visar det sig att deras egna sälgkanaler scalpar 30xx serien.

https://www.youtube.com/watch?v=aCVKdt-6Qz4

Visa signatur

14900KF--Apex Encore--RTX 4090--G.Skill 2x24GB DDR5-8000--Dynamic Evo XL
12900K--RTX 2080Ti--Gigabyte Z690 Aorus Master--4X16GB DDR5 6000
Ljud: Lewitt Connect 6--Shure SM7B
Skärmar: Neo G8 4K 240hz--Huawei 3440x1440 165hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av firstofmay:

Tack för omtanken! Skickade tillbaka det till Komplett, känner inte för att chansa och behöva vänta ännu längre på att få ett nytt på retur när jag ändå har två andra beställningar som eventuellt dyker upp i November (Trinity och TUF på Komplett/Inet). Det är första gången jag får hem datordelar som är DOA och det är samtidigt den gången jag väntat längst. Känner mig ganska olustig inför att vänta in ett annat 3080 för övrigt, kanske fick jag ett tecken från Nvidia att hålla ut tills AMD kommer in i matchen?

Hade verkligen inte köpt ett Trinity idag, jag förbokade det på release för MSRP och med tanke på hur den kylaren presterar känns det orimligt att spendera mer än vad FE kostar på det.

Är ju en situation ingen av oss vill hamna i, och realiteten är ju tyvärr att det alltid kommer ut defekta produkter. :/
Jag har varit i liknande tankar med, och vad magkänslan säger. Och den, för mig säger vänta. Vill verkligen ha mitt 3080 TUF OC men känslan är att avvakta.

Och att betala mer än för FE känns allmänt inte intressant heller. Inte bestämt mig för om jag ska kolla Nvidia imorrn ifall de får in nya FE-kort eller inte. Tiden man lägger ner på detta kostar även den trots allt.

Hoppas verkligen det ordnar sig för dig och att nästa kort faktiskt också fungerar.

Skrivet av anon322047:

du blandar inte ihop 10 st kvar med 10 st inkommande/på väg nu ?
vad jag förstår är det 10 inkommande endast som info

Jag skrev lite konstigt kanske, men det är inkommande och inget annat jag menade.

Skrivet av marcusOCZ:

Hade seriöst svartlistat MSI totalt för en lång stund framöver nu alltså. Skandalerna hopar sig upp. Först så provar dom att spela bully mot reviewers, och nu visar det sig att deras egna sälgkanaler scalpar 30xx serien.

https://www.youtube.com/watch?v=aCVKdt-6Qz4

Hur MSI ska bete sig mot recensenter har gjort att jag skippat att titta på MSI denna runda. Inte helt övertygad med de som moderkortstillverkare heller. Att de sedan utnyttjat situationen och scalpar kort? Illa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Ser ut som att Webhallen fått in 51 st TUF OC och ca 20 TUF (tror jag, minns inte siffran) om man tittar på detta:
https://www.webhallen.com/api/search/live-results/rtx3080

"ordered": finnes ej längre på ovan modeller. Denna var tidigare 51 för TUF OC. Så förhoppningsvis är man 51 platser längre fram i kön...

Fortfarande 297 på produktsidan dock, men den kanske sköts manuellt och därför är lite efter.

Edit: Dessutom hade dom inga TUF-standard beräknade att komma in i närtid.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Fick från inet att 3080 ventus oc "plockas"
Kanske inte modellen jag var mest taggad på men känns kul att man kanske har ett kort innan helgen efter all väntan.

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Skrivet av Steffe:

Fortfarande 297 på produktsidan dock, men den kanske sköts manuellt och därför är lite efter.

Edit: Dessutom hade dom inga TUF-standard beräknade att komma in i närtid.

När gjorde du en beställning på icke oc?

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blackwizard:

När gjorde du en beställning på icke oc?

Typ 18:40, så mitt dyker väl upp till sommaren

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

Jag har inte ens beställt ett aib, var helt inställd på ett fe. När det inte funkade så tyckte jag det var för sent för att beställa ett annat kort ”så jag väntar väl tills dom finns i stock om jag inte fått tag i ett fe tills dess”

Nu lutar det åt amd 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Ser ut som att Webhallen fått in 51 st TUF OC och ca 20 TUF (tror jag, minns inte siffran) om man tittar på detta:
https://www.webhallen.com/api/search/live-results/rtx3080

"ordered": finnes ej längre på ovan modeller. Denna var tidigare 51 för TUF OC. Så förhoppningsvis är man 51 platser längre fram i kön...

Eller så visas ej sådan information längre i API:et ¯\_(ツ)_/¯

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem

Fick hem mitt Asus 3080 TUF OC i förrgår. Hade egentligen inte tänkt köpa nåt nytt grafikkort förrän i slutet av året, då jag knappt hinner spela för tillfället. Dock lyckades jag tidigt få tag på ett Cooler Master NR200P, och uppgraderade i samband med detta även flertalet övriga komponenter. Jag kunde därför inte hålla mig på releasedagen när jag läste om Asus introduktionspriser. Om någon funderar på denna kombination så är min uppfattning att den funkar över förväntan, även utan extra fläktar i botten. Särskilt efter lite undervoltning. Funderar dock på att skriva en lite längre post om min konfiguration och mina erfarenheter ifall det finns intresse av detta här i forumet.

Undrar för övrigt hur många av er som har fått hem kort från Komplett som har fått sina koder till Watch Dogs Legion och GeForce NOW. Har själv inte fått något mejl ännu och har ej heller fått svar av kundtjänst på min fråga om detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CallmeAl:

Fick hem mitt Asus 3080 TUF OC i förrgår. Hade egentligen inte tänkt köpa nåt nytt grafikkort förrän i slutet av året, då jag knappt hinner spela för tillfället. Dock lyckades jag tidigt få tag på ett Cooler Master NR200P, och uppgraderade i samband med detta även flertalet övriga komponenter. Jag kunde därför inte hålla mig på releasedagen när jag läste om Asus introduktionspriser. Om någon funderar på denna kombination så är min uppfattning att den funkar över förväntan, även utan extra fläktar i botten. Särskilt efter lite undervoltning. Funderar dock på att skriva en lite längre post om min konfiguration och mina erfarenheter ifall det finns intresse av detta här i forumet.

Undrar för övrigt hur många av er som har fått hem kort från Komplett som har fått sina koder till Watch Dogs Legion och GeForce NOW. Har själv inte fått något mejl ännu och har ej heller fått svar av kundtjänst på min fråga om detta.

Hej,

Vill gärna höra mer om ditt bygge. Ska köpa en ny burk och vill gärna ha ett litet chassi.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karate Taco:

Det står ju för andra kort.

Är dom "Meddela mig" eller "öppna" ?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

Eller så visas ej sådan information längre i API:et ¯\_(ツ)_/¯

Skrivet av Pliind:

Är dom "Meddela mig" eller "öppna" ?

Borde inte du kunna svara på dessa frågor? Jobbar inte du med supportfrågor på Webhallen?

Visa signatur

| i9-10900K | G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB DDR4 3600 MHz | ASUS ROG MAXIMUS XII HERO|
| 3080 AORUS XTREME | LIAN LI 011 DYNAMIC XL | ARCTIC LIQUID FREEZER II 360 |
| 6 x CORSAIR ML120 | CORSAIR HX1000i |

Permalänk
Medlem

https://nvidia.xposedbones.com/

Är den enklaste lösningen jag sett hittils för de som vill köpa founders (3080) men som inte litar på discord/telegram eller orkar f5a själv Lämna uppe i en tabb och den kollar APIt åt dig.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Siddi:

Borde inte du kunna svara på dessa frågor? Jobbar inte du med supportfrågor på Webhallen?

Det är inte vad jag hade kallat min arbetsbeskrivning men det jag försöker säga är att API visar ej lagerstatus för "Meddela mig" produkter längre.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

Det är inte vad jag hade kallat min arbetsbeskrivning men det jag försöker säga är att API visar ej lagerstatus för "Meddela mig" produkter längre.

Det är inte alls vad du har "försökt" att säga. Du kommer med väldigt vaga påståenden på frågor från medlemmar och själv faktiskt ställer frågor när du istället kan vara helt transparent med att du jobbar för Webhallen och ge precisa svar.

Visa signatur

| i9-10900K | G.SKILL TRIDENT Z NEO 32GB DDR4 3600 MHz | ASUS ROG MAXIMUS XII HERO|
| 3080 AORUS XTREME | LIAN LI 011 DYNAMIC XL | ARCTIC LIQUID FREEZER II 360 |
| 6 x CORSAIR ML120 | CORSAIR HX1000i |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

https://nvidia.xposedbones.com/

Är den enklaste lösningen jag sett hittils för de som vill köpa founders (3080) men som inte litar på discord/telegram eller orkar f5a själv Lämna uppe i en tabb och den kollar APIt åt dig.

API;et är ju nere så det där lär inte funka så bra.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av CallmeAl:

Fick hem mitt Asus 3080 TUF OC i förrgår. Hade egentligen inte tänkt köpa nåt nytt grafikkort förrän i slutet av året, då jag knappt hinner spela för tillfället. Dock lyckades jag tidigt få tag på ett Cooler Master NR200P, och uppgraderade i samband med detta även flertalet övriga komponenter. Jag kunde därför inte hålla mig på releasedagen när jag läste om Asus introduktionspriser. Om någon funderar på denna kombination så är min uppfattning att den funkar över förväntan, även utan extra fläktar i botten. Särskilt efter lite undervoltning. Funderar dock på att skriva en lite längre post om min konfiguration och mina erfarenheter ifall det finns intresse av detta här i forumet.

Undrar för övrigt hur många av er som har fått hem kort från Komplett som har fått sina koder till Watch Dogs Legion och GeForce NOW. Har själv inte fått något mejl ännu och har ej heller fått svar av kundtjänst på min fråga om detta.

Tack för bra info! Skriv gärna om erfarenheterna i NR200P-tråden också, dessa funderingar har funnits där med.

Beställde tillslut ett NR200P igår, haft en TUF OC på gång sedan 21a sept och beroende på hur 5900X blir så kommer jag köra dessa ihop som nytt system om allt fungerar som det bör och jag hittar lämplig nätdel.

Skrivet av Teddis:

https://nvidia.xposedbones.com/

Är den enklaste lösningen jag sett hittils för de som vill köpa founders (3080) men som inte litar på discord/telegram eller orkar f5a själv Lämna uppe i en tabb och den kollar APIt åt dig.

Tack, blir att bevaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Siddi:

Det är inte alls vad du har "försökt" att säga. Du kommer med väldigt vaga påståenden på frågor från medlemmar och själv faktiskt ställer frågor när du istället kan vara helt transparent med att du jobbar för Webhallen och ge precisa svar.

Tagga ner. Du behöver ju inte skrämma bort representanter när dem faktiskt visar sig i forumet och försöker kommunicera. Bara för att man jobbar för ett företag betyder det inte att man har alla svar.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D | Arctic Liquid Freezer II 360 | ASUS ROG Strix X670E-F | ASUS TUF RTX 3080 10GB |
32GB Kingston Fury 6000MHz | Corsair RM1000X v3 |
1x Samsung M.2 970 EVO Plus 1TB | 2x Samsung M.2 980 EVO 1TB |
Acer Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

API;et är ju nere så det där lär inte funka så bra.

Det brukar vara nere. Det har slagits på upp till 24 timmar innan det blivit dags för försäljning.

Visa signatur

i7-2700K 5GHz | 32GB DDR3-1600 | ASUS Maximus V Gene | GTX 980 2-way SLI

Permalänk
Medlem
Skrivet av Siddi:

Det är inte alls vad du har "försökt" att säga. Du kommer med väldigt vaga påståenden på frågor från medlemmar och själv faktiskt ställer frågor när du istället kan vara helt transparent med att du jobbar för Webhallen och ge precisa svar.

Då jag ej sitter på en supporttjänst så har jag inte kapaciteten att bli pingad i 10 trådar åt gången, jag försöker göra så små insatser som möjligt som petar folk åt rätt håll. Teach a man to fish osv

Jag undrar mest vem du är som reggar ett nytt konto endast för att skriva i denna tråd. ¯\_(ツ)_/¯

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teddis:

Det brukar vara nere. Det har slagits på upp till 24 timmar innan det blivit dags för försäljning.

Skulle inte Nvidia stänga av det helt för att stoppa dylika tjänster?