Permalänk
Medlem

Ps4 slim 500GB

Säljer nu min Playstation 4 då jag inte använder den längre. Ser helst att köparen hämtar den i Eskilstuna då jag inte är så sugen på att skicka den via posten. Jag bestämmer vem jag säljer till och omdömen från tidigare annonser finns här

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=8...

Playstation 4 slim 500gb (kartong finns kvar) 2000 kronor
strömadapter och hdmi (ej original hdmi)
2 stycken handkontroller (ingen laddningskabel)
Final Fantasy 7 remake
Heavy rain & Beyond two souls
köptes 2018-11-23

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan köpa Switchen förutsatt att Joy-cons och straps är med, dockan och grips också? Du skriver att du bara har strömadapter kvar men bilden visar alla grejer så bli lite förvirrad av vilket gäller.

Betalar 2000 och kan hämta i Eskilstuna när det passar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

Kan köpa Switchen förutsatt att Joy-cons och straps är med, dockan och grips också? Du skriver att du bara har strömadapter kvar men bilden visar alla grejer så bli lite förvirrad av vilket gäller.

Betalar 2000 och kan hämta i Eskilstuna när det passar dig.

ja allt på bilden är med, om det var otydligt så är det enbart hdmi som saknas, kan hämtas när som helst idag eller under helgen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Razkaz:

ja allt på bilden är med, om det var otydligt så är det enbart hdmi som saknas, kan hämtas när som helst idag eller under helgen.

Ok! Adress? Får man testa den innan man slår till? Kan dyka förbi om en timme.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Caoz:

Ok! Adress? Får man testa den innan man slår till? Kan dyka förbi om en timme.

ah du kan testa den innan om du vill, har dock inga spel installerade på den då jag formaterade om den då den ska säljas. Jag fick lite annat att göra så det skulle passa mig bättre om du kunde komma i morrn. Ska slänga mina barn i säng runt 18.00 nämligen.