Acer Predator XB270HU G-Sync IPS, Blue Yeti Svart

Permalänk

Acer Predator XB270HU G-Sync IPS, Blue Yeti Svart

Hej,

Jag har ett par saker som bara ligger i vägen som sambon vill ha bort nu när lillgrabben kommit till världen.

Enbart hämtning av båda saker och jag förväntar mig att personen som kommer är frisk.

Jag säljer till vem jag vill osv.

Acer 27" Predator XB270HU G-Sync IPS

Inköpt sent 2015 och fungerar utan problem. Den har stått oanvänd senaste året.
1500:-

Blue Microphones Yeti Svart

Jag köpte ett streamingset men hade redan en mikrofon så säljer den jag har extra. Den är aldrig använd och ligger nerpackad i kartongen till min första Blue yeti.
500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vilken tur! Jag bor också vid Johanneshov!

Kanske en dum fråga men följer strömkabeln och HDMI/DP till?
Ska åka till farsta på kvällen men kan komma förbi och hämta den innan eller efter?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk

Jag tar gärna skärmen för 1500, kan komma närsom

Permalänk
Skrivet av Dashio:

Vilken tur! Jag bor också vid Johanneshov!

Kanske en dum fråga men följer strömkabeln och HDMI/DP till?
Ska åka till farsta på kvällen men kan komma förbi och hämta den innan eller efter?

Det följer med en DP kabel samt en strömsladd.

Permalänk

Skärm såld

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 500+frakt för mikrofonen.

Vet att du inte ville skicka den, men budet finns om du ångrar dig

Permalänk
Medlem

Om du fortfarande har mikrofonen liggande, tar jag den för 500:- och självfallet hämtning med friskhet och mask och rubbet.

Permalänk
Medlem

Är mikrofonen kvar?