Permalänk
Medlem

Predator X34P

Ska göra mig av med min Acer Predator X34P! (Ultrawide 3440 x 1440 120hz IPS)

Den är i väldigt bra skick utvändigt men dessvärre har två rader med pixlar dött på skärmen. Bifogar bilder som visar detta. Det är som tydligast mot ljusa bakgrunder men upplever att det syns mindre på helt vit bakgrund. Den undre raden med döda pixlar är i windows taskbar och syns knappt alls vid användning på skrivbordet. Det är dock desto tydligare i ljusa scener i spel.

Skärmen säljs alltså i befintligt skick.

Då det är en stor skärm och lådan är ännu större (har kvar originalförpackning) så skickas den ej.

Kom med bud eller hör av dig om du vill se den på plats. Reserverar mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Något riktpris?

Visa signatur

Asus z170 PRO GAMING - Intel Core i7 6700k - Corsair Vengeance CL16 DDR4 3333MHz 16 GB - Be Quiet! Shadow Rock 2 - Asus GTX 1080 ROG Strix DC3 Gaming - Samsung 960 EVO 500GB - EVGA Supernova G2 650W

Asus ROG Strix G731GT 17,3"

Permalänk
Medlem

Undrar med om riktpris.

Permalänk
Medlem

Billigaste jag hittar den på en svensk sida är 9k. Min är ju något defekt så runt 4k kanske? Kom med bud som sagt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svedberg:

Billigaste jag hittar den på en svensk sida är 9k. Min är ju något defekt så runt 4k kanske? Kom med bud som sagt

Oj. Jag gav nyss 4000:- av en på blocket. med garanti kvar.
Så jag avstår då din skärm är defekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

Oj. Jag gav nyss 4000:- av en på blocket. med garanti kvar.
Så jag avstår då din skärm är defekt.

Då får jag bara gratulera till en bra affär!

Satte medvetet inte ut något pris till att börja med då jag ryckte det var svårt att avgöra vad den kan vara värd. Alla bud är som sagt välkomna

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svedberg:

Då får jag bara gratulera till en bra affär!

Satte medvetet inte ut något pris till att börja med då jag ryckte det var svårt att avgöra vad den kan vara värd. Alla bud är som sagt välkomna

Tack.
Hur ser det ut med kvitto? Ålder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

Tack.
Hur ser det ut med kvitto? Ålder?

Inköpt 2018-01-15 från webbhallen. Har kvitto!

Permalänk

har du nån bild på de döda pixlarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Courtier:

har du nån bild på de döda pixlarna?

På bild 2 och 3 i annonsen så syns de! Det är på den nedre delen av skärmen

Permalänk
Medlem

Jag börjar med 2000 kr nu. Så får jag se hur långt upp i budgivningen jag följer med när jag fått tänka lite längre. Hoppas du inte tar illa upp om du tycker det är för lågt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mev:

Jag börjar med 2000 kr nu. Så får jag se hur långt upp i budgivningen jag följer med när jag fått tänka lite längre. Hoppas du inte tar illa upp om du tycker det är för lågt.

Tar inte illa upp alls!

2000 noterat!

Permalänk
Medlem

Har fått ett bud privat som jag har valt att ta! Skärmen är alltså såld nu!

Tack för visat intresse