Uppgraderingspaket (moderkort, minnen, chassi, kylare, processor)

Permalänk
Medlem

Uppgraderingspaket (moderkort, minnen, chassi, kylare, processor)

Hej!

Jag har en dator som fungerar ok, men vissa av komponenterna börjar bli sletna. Därför letar jag efter ett uppgraderingspaket.

Söker

• Processor med kylare

• Moderkort

• Minnen

• Chassi (föredrar (men inget måste) litet stilren)

• Fläktar

• Eventuellt skärm (27+)

Det behöver inte vara senaste versionens komponenter, men hyffsat bra grejer. Kommer användas för diablo/wow etc (inga fps).

Kommer att återanvända följande saker (som såklart behöver få plats); Gigabyte Aorus GTX 1060, Kingston A400 240GB, 2TB WD Green, 650W nätaggregatet.

Skicka går bra, annars kan jag hämta runt Småland/Kalmar.

Skriv vad du och vilket pris du tänker dig. Antingen alla komponenter+skärm, eller alla komponenter utan skärm.

Med vänlig hälsning,
Fredric

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har precis uppgraderat och säljer därför min tidigare dator. Det är en Intel i7 6700K med Corsair 16 GB 3000MHz CL15 på ett MSI Z170A GAMING PRO CARBON. Sitter i ett Corsair Carbide 600C med Noctua-fläktar (NF-A14). CPUn är kyld med en Noctua NH-D15S.

Verkar det intressant? 6700K är den rekommenderade cpun för Cyberpunk och klarar även Valhalla med annat. För Diablo och WoW är det mer än tillräckligt.

Skrivet av vexxan:

Hej!

Jag har en dator som fungerar ok, men vissa av komponenterna börjar bli sletna. Därför letar jag efter ett uppgraderingspaket.

Söker

• Processor med kylare

• Moderkort

• Minnen

• Chassi (föredrar (men inget måste) litet stilren)

• Fläktar

• Eventuellt skärm (27+) - kör inga FPS, så behöver ingen värsting

Det behöver inte vara senaste versionens komponenter, men hyffsat bra grejer. Kommer användas för diablo/wow etc (inga fps).

Kommer att återanvända följande saker (som såklart behöver få plats); Gigabyte Aorus GTX 1060, Kingston A400 240GB, 2TB WD Green, 650W nätaggregatet.

Skicka går bra, annars kan jag hämta runt Småland/Kalmar.

Skriv vad du och vilket pris du tänker dig. Antingen alla komponenter+skärm, eller alla komponenter utan skärm.

Med vänlig hälsning,
Fredric

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrono:

Hej!

Jag har precis uppgraderat och säljer därför min tidigare dator. Det är en Intel i7 6700K med Corsair 16 GB 3000MHz CL15 på ett MSI Z170A GAMING PRO CARBON. Sitter i ett Corsair Carbide 600C med Noctua-fläktar (NF-A14). CPUn är kyld med en Noctua NH-D15S.

Verkar det intressant? 6700K är den rekommenderade cpun för Cyberpunk och klarar även Valhalla med annat. För Diablo och WoW är det mer än tillräckligt.

Hej!

Ja, låter intressant - har du tänkt något pris?

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon250853:

Hej!

Det hade varit intressant, men jag blev otålig och beställde från Inet 😅

Permalänk

Tjena!

Jag har denna Noctua om det är intressant. Helt oanvänd i org kartong!
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=1464149

Prisidé 350:-

Mvh /Ash

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB