Permalänk
Inaktiv

Kör helger?

Hej,
Jag har ett förslag, ha lagren öppet på helger med.
Förstår att det är stort tryck därav önskan att ni kör på helger med. PostNord leverar ju till ombud på lördagar t.o.m!

Både komplett och Netonnet skickar paket på söndagar

Permalänk
Medlem

Webhallen skickade ett packet till mig förra söndagen. Så de verkar köra det också.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master MasterBox NR200P Kylning: NZXT Kraken Z63 PSU: Corsair SF750
CPU: AMD Ryzen 5800X GPU: ASUS RTX 3080 TUF Gaming OC V2
RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200Mhz MOBO: Asus ROG STRIX B550-I GAMING
SSD:
Samsung EVO 970 500GB SDD2: Samsung EVO 970 500GB
Övrigt: Iqunix F60, Logitech G Pro Superlight, LG 34GN850-B, ModMic, Beyerdynamic DT 770 Pro

Permalänk
Avstängd

Tror inte gemene man är villig att betala för det

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon300311:

Hej,
Jag har ett förslag, ha lagren öppet på helger med.
Förstår att det är stort tryck därav önskan att ni kör på helger med. PostNord leverar ju till ombud på lördagar t.o.m!

Både komplett och Netonnet skickar paket på söndagar

Haha det är inte bara så lätt att köra helger. Du förstår nog inte hur mycket det kostar extra.
Mitt förslag är att alla oss ska sluta vara så jävla hetsiga och låta dom göra sitt jobb på vardagar.

Visa signatur

🎮 → Ryzen 5 5600X, ASUS ROG Strix B550-F Gaming, G.SKILL Trident Z Nero 32GB 3600Mhz, Gigabyte Gaming OC 3080
🖥️ → Monitor: Xiaomi 34" Ultrawide 144hz
⌨️ → Cooler Master Masterkeys Pro
🖱️ → ASUS ROG Strix Gladius II Wireless

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Don Stroker:

Haha det är inte bara så lätt att köra helger. Du förstår nog inte hur mycket det kostar extra.
Mitt förslag är att alla oss ska sluta vara så jävla hetsiga och låta dom göra sitt jobb på vardagar.

Högre försäljningsvolymer gör vinst.
Just saying.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av anon300311:

Högre försäljningsvolymer gör vinst.
Just saying.

Större volym med mindre marginal (på grund av högre lönekostnader) ger ju inte nödvändigtvis den effekten.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Samsung:

Större volym med mindre marginal (på grund av högre lönekostnader) ger ju inte nödvändigtvis den effekten.

Sant men dom förlorat annars kunder emot dom som har öppet på helgen.

Permalänk
Medlem

Antal kunder man förlorar på detta är nog inte ens statistiskt mätbart, få personer har så dåligt tålamod att de inte kan vänta en helg på något.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Xyberly:

Antal kunder man förlorar på detta är nog inte ens statistiskt mätbart, få personer har så dåligt tålamod att de inte kan vänta en helg på något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag vet när jag var 12 år, då kunde inte jag heller vänta, men sen växte jag upp.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Samsung 990 PRO 1TB M.2 - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - Asus Radeon RX7800 XT DUAL OC 16 GB - OS Debian Sid