Officiella spela Valorant med mig!

Permalänk
Medlem

Officiella spela Valorant med mig!

Tänkte vi skamlöst snor "Officiella spela CS:GO med mig!" men nu istället för Valorant. Då spelet är väldigt populärt så är det dessvärre inte lika populärt här på forumet. Hoppas denna tråden kan bidra till att ändra på detta! Jag personligen är väldigt trött på "solo que" så vore väldigt roligt om man kan hitta ett gäng här och lira med

För min personliga del så gäller följande:

Rank: Plat3
Kör Raze och Breach
Heter AlfaBlommaN#EUW @ Valorant och AlfaBlommaN#2305 @ Discord

Då hoppas vi att intresset är högt för denna tråden och att den blir åtminstone lika populär som CS:GO motsvarigheten

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk

Jag är bara gold 3

Permalänk

Riktigt kul spel, hoppades hitta lite fler att spela med i denna tråden men det ser mörkt ut
Är bara Bronze men hade varit najs att ha nån att spela med, börjar tröttna på att man alltid har en tomte i laget som hoppar ut och förstör för alla andra inblandade...

Permalänk
Medlem
Skrivet av christaskin:

Jag är bara gold 3

Vad heter du då :D?

Skrivet av Nigindraux:

Riktigt kul spel, hoppades hitta lite fler att spela med i denna tråden men det ser mörkt ut
Är bara Bronze men hade varit najs att ha nån att spela med, börjar tröttna på att man alltid har en tomte i laget som hoppar ut och förstör för alla andra inblandade...

Ja otroligt tråkigt med detta svala intresset =/

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Medlem

Aldrig kört Valorant, men skulle vara sugen på att hugga tänderna i det. Kört mycket andra ranked-fps spel som cs och r6s.

Skulle det kunna vara något?:)

Permalänk
Medlem

Jag har två konton, ranksen hoppar ju lite med typ guld 1-3 och plat/diamond på andra, kör gärna lite csgo med allt möjligt folk också, tidigare global/supreme men rätt "avdankad" nu i och med Valorant. Editerar eller PMar när jag kommer hem från arbetet

Permalänk
Medlem

Hm, detta tyckte jag såg intressant ut tidigare minns j<ag. Skall ge det en chans i helgen.

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide