Rensning, NH-D15, Fractal R5, Router, Chassifläktar

Permalänk

Rensning, NH-D15, Fractal R5, Router, Chassifläktar

Hej,

Rensning, säljer följande:

- Fractal Design Define R5 Chassi (Svart) inkl. 3x GP-14 140mm fläktar med ett sidofilter (originalsidoväggen är kastad så det måste vara ett filter på sidan) - saknar extra tillbehör, använt några få år.

- 2x NZXT Aer P140 Chassifläktar 140mm (Svart)
oanvändna, kommer i den påse jag fick dem (tillhörde min inköpta kraken X63).

- Noctua NH-D15 med 2 noctuafläktar som ingick, ingår enbart INTEL:s fästanordning (backplate) med skruvar etc. - använt några få år

- Asus RT-N56U Router - ingår enbart elsladd (nätverkskabel får ni fixa själva).

- Aorus Elite Z390 Moderkort (DEFEKT) - Har råkat skrapa moderkortets traces mellan chipset och CPU. Den startar ej upp, svart, power on, power off om och om igen. 100kr

Inga kvitton, inga originalförpackningar. Allt som jag har använt fungerar felfritt.
Upphämtning inom Uppsala City prioriteras.
Betalning via Swish.

Bud gäller, ser jag ett rimligt bud så säljs det.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Noctua kylare 300kr + frakt

Permalänk

Noctua NH-D15 med 2 noctuafläktar
400:- frakt

Permalänk
Medlem

Noctua NH-D15
400kr hämtas

Define R5
200kr hämtas

Permalänk

Noctua NH-D15 med 2 noctuafläktar
500:- frakt

Permalänk

Har PM:at Zippman angående NH-D15 då hämtning prioriteras,
svarar han inte inom 1-2 dagar så PM:ar jag näst på tur (Werter123456789 för närvarande).

Permalänk
Medlem

100:- + frakt nxzt fläktarna

Permalänk
Skrivet av constipation:

- Fractal Design Define R5 Chassi (Svart) inkl. 3x GP-14 140mm fläktar med ett sidofilter (originalsidoväggen är kastad så det måste vara ett filter på sidan) - saknar extra tillbehör, använt några få år.

Har du kvar 3.5 vaggorna som följer med chassit? I så fall är jag intresserad. Tacksam för svar

Permalänk
Skrivet av dumpster25:

Har du kvar 3.5 vaggorna som följer med chassit? I så fall är jag intresserad. Tacksam för svar

Hej, tyvärr skänkte jag bort hela chassit till den som hämtade upp Noctuakylaren.

God fortsättning