ROG Z390-H, EVGA G2 750W, Phanteks P400

Permalänk
Medlem

ROG Z390-H, EVGA G2 750W, Phanteks P400

Hej! Har delarna i rubriken till salu. Ingen anmärkning på moderkort eller PSU. Chassit är i fint skick med tanke på att det har ett par år på nacken, saknar två "flärpar" bak, där grafikkortet ska sitta.

Upphämtning/leverans i/kring Linköping är att föredra. Har endast kartong till moderkortet (men ingen antistatpåse).

Skrik till i PM med ett vettigt bud om du är intresserad.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Bjuder 800:- kr plus frakt för ROG Z390-H MoBo.

Permalänk
Medlem

Hur gammal är PSUn?

Permalänk
Medlem

Chassit är alltså inte a-modellen med perforerad front?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyrre:

Hur gammal är PSUn?

Hej! Jag köpte en komplett dator för en vecka sedan. Enligt säljaren var den cirka två år gammal. Det stämmer överens med processorn, en 9700k. Jag kan dock inte garantera att PSU inte är äldre, men jag har heller ingen anledning att misstro säljaren.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pzors:

Chassit är alltså inte a-modellen med perforerad front?

Nej, inte A!

Visa signatur

Permalänk

Finns alla sladdar till PSUn?

Visa signatur

(Preliminärt?) GTX 1060 6Gb | I9 10850k | ROG Strix z490-F Gaming l 16Gb Corsair Vengeance RGB PRO l Samsung Ssd M.2 250Gb | Kolink observatory Black | Nzxt Kraken x61 | Två skruttiga Hdd:s

Permalänk
Medlem

Finns grejerna kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturn5:

Finns grejerna kvar?

Japp, PM vid intresse!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Japp, PM vid intresse!

500+ frakt för nätagg

Permalänk
Medlem

Vad tar du för hela paketet?