Samsung galaxy s21 förköpserbjudande

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy s21 förköpserbjudande

Hej

Tänkte kolla ifall någon har fått sina grejor från "samsung galaxy s21 förköpserbjudande" eller om alla ligger och trycker på en gammal orderbekräftelse och kvitto på mailen.? =/

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Om du menar SmartTag och Buds Live så fick jag mina i fredags.

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på buds pro. Fick hem ett paket men det var bara smartagen i.

Permalänk
Hedersmedlem

Galaxy Buds Pro fick jag information om att de inte skulle börja skickas alls innan igår.

Permalänk
Medlem

Frugan har inte ens fått upp erbjudandet i telefonen.. (upp till tre dagar) sades det 😂🤷‍♂️

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Köpte min den 28:e, fick bara hem min smart tag i fredags, på samsung's hemsida är inte infon riktigt uppdaterad dock, där står det att hela kittet är under behandling

Permalänk
Medlem

Gött att några fått iallafall

Skrivet av MrWhizeguy:

Frugan har inte ens fått upp erbjudandet i telefonen.. (upp till tre dagar) sades det 😂🤷‍♂️

Tror det tog 4-5 dagar innan det kom upp för mig i mobilen och la en beställning på lurar&tag för 1 vecka sen

Visa signatur

| Core i7-9700k | 32 GB Ram | RTX 2080 |

Permalänk
Medlem

Jag har fått båda två, kom 3 dagar efter jag beställde dom.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 64 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: Corsair RM 1000e W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Medlem

bara fått hem tagen än

Permalänk
Samsung Sverige

Jag kan försöka kika efter i morgon hur statusen är, men det verkar ha varit stort intresse för förköpserbjudandet – så förmodligen handlar det bara om lite rent logistiska bitar att få ut alla paketen.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Jag kan försöka kika efter i morgon hur statusen är, men det verkar ha varit stort intresse för förköpserbjudandet – så förmodligen handlar det bara om lite rent logistiska bitar att få ut alla paketen.

Det skulle uppskattas om du kollade!

Permalänk
Medlem

Bara fått tagen jag med.

Visa signatur

Samsung 77" S90C QD-OLED || LG OLED 42C2 || Sony 77" A80J OLED || 2x Asus PG32UCDM 32" || Lian Li A4-H2O, Asus ROG STRIX B850-I GAMING WIFI, Asus ROG Loki SFX-L 850W, AMD 9950x3D, 64GB DDR5 6000 CL30, 4TB SN850X, NVIDIA RTX 5090 FE ||  Macbook Pro 14" M4 Pro 1TB 48GB || Asus ROG Azoth med Black Ink V2s (205g0) + Asus ROG Harpe ACE

Permalänk
Medlem

Jag har förbeställt en S21 men får inte ens upp erbjudandet i appen.........

Jag har ett Samsung Account sen tidigare men det ska väl inte ha med saken att göra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claes123:

Jag har ett Samsung Account sen tidigare men det ska väl inte ha med saken att göra?

Jag har account sedan tidigare fick upp erbjudandet i appen och har fått leverans

Permalänk
Medlem

Det har nu gått 2 veckor sen jag fick telefonen. Inga buds i sikte.
Så jävla sämst av Samsung.
Dem borde bara ha bundlat budsen med telefonen i utskicket från början.
Det här med att beställa separat är ju helt sämst system. Speciellt när dem inte kan få iväg nåra.
S21 Ultra + buds pro

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Det har nu gått 2 veckor sen jag fick telefonen. Inga buds i sikte.
Så jävla sämst av Samsung.
Dem borde bara ha bundlat budsen med telefonen i utskicket från början.
Det här med att beställa separat är ju helt sämst system. Speciellt när dem inte kan få iväg nåra.
S21 Ultra + buds pro

Frugan fick sin kod igår (S21 bundle) . Slutsålda ändå, så antar att alla som ej fått kan sluta vänta på just S21 bundle (vet inte om plus hade samma)

Ultra finns kanske kvar om ni har tur!

Permalänk
Medlem

Skrev det här i en annan tråd igår kväll:

"Fick min mobil idag. (S21 Ultra)
Fick en kod från appen och följer en länk...
Skall köpa hörlurarna för 99kr och...
Där det står erbjudandet är slutsålt!
Känner mig bra blåst utav Samsung just nu!

EDIT:
Gick in på Samsungs hemsida och lade sakerna i kundvagnen.
Skrev in koden men det var en ogiltig kod...
Svurit så över Samsung så fattades nog bara ett pentagram på golvet så hade jag nog frambesvärjt nått otäckt!
Gick in på Samsung sida igen en stund senare och testade exakt samma sak igen och då funkade det.
Koden tog ner det sammanlagda priset till 99kr och har nu beställt.
Lycklig som en 5-åring på julafton just nu!"

Så pröva att gå in på Samsungs hemsida och lägg till sakerna som skulle ingå en och en där.
För mig det stod i erbjudandet att det bara var svarta så lade till i svart även om jag ville ha lurarna i silver precis som mobilen.
Sedan i kassan så lägg in koden du fick i appen där och se om priset ändras.
Funkade ju inte först för mig så antingen tog det lite tid för koden att aktiveras eller var nåt annat fel vid mitt första försök.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Jonas_Br:

Skrev det här i en annan tråd igår kväll:

"Fick min mobil idag. (S21 Ultra)
Fick en kod från appen och följer en länk...
Skall köpa hörlurarna för 99kr och...
Där det står erbjudandet är slutsålt!
Känner mig bra blåst utav Samsung just nu!

EDIT:
Gick in på Samsungs hemsida och lade sakerna i kundvagnen.
Skrev in koden men det var en ogiltig kod...
Svurit så över Samsung så fattades nog bara ett pentagram på golvet så hade jag nog frambesvärjt nått otäckt!
Gick in på Samsung sida igen en stund senare och testade exakt samma sak igen och då funkade det.
Koden tog ner det sammanlagda priset till 99kr och har nu beställt.
Lycklig som en 5-åring på julafton just nu!"

Så pröva att gå in på Samsungs hemsida och lägg till sakerna som skulle ingå en och en där.
För mig det stod i erbjudandet att det bara var svarta så lade till i svart även om jag ville ha lurarna i silver precis som mobilen.
Sedan i kassan så lägg in koden du fick i appen där och se om priset ändras.
Funkade ju inte först för mig så antingen tog det lite tid för koden att aktiveras eller var nåt annat fel vid mitt första försök.

Jag fick precis besked från teamet som hanterar utskicket och förköpserbjudandet och det ska inte vara någon större fördröjning vad gäller leverans av Buds Pro eller Buds live. Det finns lurar i lager, men precis som det står i inlägget ovan är det viktigt att hämta koden och sedan lägga en beställning i butiken, annars skickas ingenting.

Som jag sa tidigare har det varit stora volymer, men det skickas ordrar kontinuerligt.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Claes123:

Har det löst sig för dig?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Frugan fick sin kod igår (S21 bundle) . Slutsålda ändå, så antar att alla som ej fått kan sluta vänta på just S21 bundle (vet inte om plus hade samma)

Ultra finns kanske kvar om ni har tur!

Jo asså jag har beställt erbjudandet den 27jan.
Har fått tag. men väntar fortfarande på budsen. Det som jag menar är så frustrerande. Tagen e ju helt värdelös. Kunde varit utan den. Vill ha budsen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mullvaden83:

Jo asså jag har beställt erbjudandet den 27jan.
Har fått tag. men väntar fortfarande på budsen. Det som jag menar är så frustrerande. Tagen e ju helt värdelös. Kunde varit utan den. Vill ha budsen.

okey, surt!

tanten var inte så glad igår. när hon väl fick allt sdå var de slut xD bokade luren på minuten det gick, fick den på launch day but nbothing för koden kom för sent

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Har det löst sig för dig?

Nej, telefonen beställdes den 27 januari. Leveranstid 3-4 veckor. Använder fortfarande min S10+ medan jag väntar. Finns inte ett ebjudande på Samsung Members om några buds/tag. Måste jag ha telefonen fysiskt i min hand för att kunna ta del av detta erbjudande???!!! I så fall är man ju lurad så det visslar om det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claes123:

Nej, telefonen beställdes den 27 januari. Leveranstid 3-4 veckor. Använder fortfarande min S10+ medan jag väntar. Finns inte ett ebjudande på Samsung Members om några buds/tag. Måste jag ha telefonen fysiskt i min hand för att kunna ta del av detta erbjudande???!!! I så fall är man ju lurad så det visslar om det.

Ännu mer surt att luren inte kommit :s
Är det vanliga S21 så ser det ut som att erbjudandet är slut (kollat imorse igen)

Permalänk
Medlem

fick en 21 ultra den 26 jan. Beställde buds/tag förr 99SEK den 27 eller 28e. Vilket är ca 2v sedan.
Bara fått tag ännu. Inget spår av Buds...?

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Claes123:

Ja, när du har fått telefonen startar du Members-appen, då ska du få koden. Erbjudandets giltighetstid har förlängts så att alla ska hinna få sina förbeställda telefoner.

Visa signatur

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Sweina:

fick en 21 ultra den 26 jan. Beställde buds/tag förr 99SEK den 27 eller 28e. Vilket är ca 2v sedan.
Bara fått tag ännu. Inget spår av Buds...?

Jag dubbelkollar, men fick som sagt beskedet att det ska finnas Buds i lager och att de skickas kontinuerligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Samsung:

Ja, när du har fått telefonen startar du Members-appen, då ska du få koden. Erbjudandets giltighetstid har förlängts så att alla ska hinna få sina förbeställda telefoner.

Står dock slut gällande s21? 🤔 Eller fylls det på?

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av MrWhizeguy:

Står dock slut gällande s21? 🤔 Eller fylls det på?

Är det Buds live som står som slut?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du gör inte köpet i members appen.
Tar bara koden där ifrån.
Är väldigt förvillande med länken i members appen och följer man den för att göra sitt köp står det att det är slut.
Gör köpet på typ https://www.samsung.com/se/smartphones/galaxy-s21-ultra-5g/ac...
Tänk på att det ev bara är svarta som fungerar (om jag minns rätt, men kan ha fel)
När du lagt till det som ingick för ditt köp/kod och gått till varukorgen skriver du på raden Kampanjkod in koden du fått från members appen.
Då borde priset ändras till 99kr (87 för hörlurarna och 12kr för taggen).

Permalänk
Medlem

Nu har mina Buds pro ändrats till Preparing Dispatch.
Så jag hoppas dem kommer imorn då. Inte fått nån tracking ID än till postnord appen eller mail dock.

Visa signatur