Permalänk

Smått och gott

Rensat i källaren, finns massa kul saker men detta är tekniksakerna som ska iväg.
Allting hämtas på plats. Om det inte är tjingpaxat imorrn åker det till tippen.

Headset:
Tror det är ett Siberia 840, trådlöst med batterier som laddas i dosan.
Jag har reparerat det en gång. Lödde fast en kabel i ena hörselkåpan. Tror det felar igen, men har du en lödkolv är det bara fixa.

Tangentbord
QPAD MK-85 Pro MX blue
PS2 kabeln glappar men fungerar bra om kabeln får vara still. Men skulle rekommendera att klippa av kabeln och sätta på en ny.

Sonos Bridge
Det är en sonos bridge

Dörrlås
Första versionen av Glues smarta lås, dock var inte första versionen så perfekt. Men har alla funktioner med upplåsning via bluetooth och plats igenkänning osvosv. Det går på AAA batterier. Men man kan alltid använda nyckel också. Tror det går att koppla på fast ström.

Xbox kontroll
Trådlös med dångel

Kartonger.
Tänkte om någon kanske behöver frakt kartonger för grafikkkort, har för 1070 och 1080ti men det är bara att skära ut foilet? (foamen) så passar det du vill ha där i.

Återigen, allting är bortskänkes. Kommer slängas imorgon sålänge inget har sagt att de vill ha grejerna.
Hämtas ur min bostad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna Siberia 840 och glue idag

Edit: Drar mig ur.

Orkar inte
Visa signatur

Hail to the 2600k

Permalänk
Medlem

Jäkligt schyst!
Har ingen möjlighet att hämta men skulle verkligen vilja ha Xbox-kontrollen till systersonen (Om någon mot förmodan hämtar allt och inte behöver kontrollen, samt orkar posta skulle det vara guld värt <3)

Permalänk

Tar gärna allt som är kvar förutom grafikkortskartongerna, kan hämta ikväll

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Skrivet av Grilljohan:

Tar gärna allt som är kvar förutom grafikkortskartongerna, kan hämta ikväll

Du har PM, se även killen under om du inte behöver kontrollen ser jag gärna att du gör honom en tjänst.

Skrivet av xprt:

Jäkligt schyst!
Har ingen möjlighet att hämta men skulle verkligen vilja ha Xbox-kontrollen till systersonen (Om någon mot förmodan hämtar allt och inte behöver kontrollen, samt orkar posta skulle det vara guld värt <3)

Om jag hade haft tiden hade jag löst kontrollen åt dig. Men som det ser ut nu får killen jag citerat ovan allting. Det är upp till honom.

Då är allting egentligen taget, uppdaterar om killen ovan drar sig ur.

Permalänk
Medlem

Köar kan hämta allt

Permalänk
Avstängd

tar gärna xbox kontrollen då grabbens gick sönder

Permalänk
Skrivet av shogou:

Köar kan hämta allt

Skrivet av Panosz:

tar gärna xbox kontrollen då grabbens gick sönder

PM:at killen ovan och ger honom en stund att svara.
Annars får Shogou i första hand allting, om @Shogou vill ha allt utom kontrollen är du är även du välkommen @Panosz.
Men ger första killen någon timma till att svara på mitt PM.

Permalänk

Köar också snällt, kan hämta allt!

Blir det så att kontrollen skänks till någon som redan har en dongel skulle jag vara intresserad av enbart den också.

Tack!

Visa signatur

main: r5 5600 4.4, 16gb, rtx 4070, 1440p165hz
tv: 4770k 4.2, 16gb, rtx 2070, 4k60hz
tv2: fx6300 4.4, 12gb, gtx 980, 1080p60hz
srv: i5 6500t, 8gb, ~15tb
ps4 slim, og xbox, amiga 500, atari st

Permalänk

Om den som hämtar inte vill ha Gluelåset är jag väldigt intresserad. Kan styra upphämtning eller frakt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av McAwesomeville:

PM:at killen ovan och ger honom en stund att svara.
Annars får Shogou i första hand allting, om @Shogou vill ha allt utom kontrollen är du är även du välkommen @Panosz.
Men ger första killen någon timma till att svara på mitt PM.

oki hojta bara till så ordnar vi, ifall det sker nått.

Permalänk

Jag är mkt intresserad utav tangentbordet kan betala en slant, mitt pajja(trilla med ett glas saft över de) igår o hemma sjukskriven i 4veckor med kryckor.. Om de finns möjlighet att de skickas

Visa signatur

-"Robots are the future".

Marknadsreferenser:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1079311/sok?searchid=f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av McAwesomeville:

PM:at killen ovan och ger honom en stund att svara.
Annars får Shogou i första hand allting, om @Shogou vill ha allt utom kontrollen är du är även du välkommen @Panosz.
Men ger första killen någon timma till att svara på mitt PM.

@McAwesomeville Bara att höra av dig om det inte blir något med ovanstående tack

Permalänk
Medlem

intresserad av headsetet!