PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av Oheman:

Är det bara NoN som lägger ut PS5 utan kö, förutom EGs utlottning. Har typ power oxå öppnat o sålt?

Jag köpte från Power när dom släppte för några veckor sen, så ingen kö. Maxgaming kör också släpp, så dom tillsammans med NetOnNet är nog dom företag jag sett som kör släpp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -AgamemnoN-:

Jag köpte från Power när dom släppte för några veckor sen, så ingen kö. Maxgaming kör också släpp, så dom tillsammans med NetOnNet är nog dom företag jag sett som kör släpp.

NoN är ju att föredra vid garantiärenden och reklamationer

Visa signatur

|
|

Permalänk
Skrivet av akyrilla:

jag lyckades beställa... får se om det gick igenom bara.

håller tummarna för dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

håller tummarna för dig

Fått bekräftelse mejl.. väntar på o få chatta med kundtjänst med så det verkligen gått igenom..

Permalänk
Medlem

Jag har också en i kundvagnen men fick röda beskedet om att de är slut vid försök till Checkout.
Men nu ligger den i kundvagnen i alla fall

Permalänk
Medlem

Då rasslar det väll till på blocket och tradera under eftermiddagen...

Permalänk
Skrivet av Bergand:

Då rasslar det väll till på blocket och tradera under eftermiddagen...

Mmm, sorgligt nog så är det så..

Permalänk
Medlem

Snackar med kundtjänst nu och mitt köp har gått igenom och bör skickas ut idag eller imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av akyrilla:

Snackar med kundtjänst nu och mitt köp har gått igenom och bör skickas ut idag eller imorgon!

Vilken tid fick du din orderbekräftelse skickad?

Visa signatur

| Ryzen 7 5800X | X570S AORUS PRO AX | 32GB FURY DDR4 | XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319 | Fractal Design Define R6 | 2.5 TB M.2 SSDs |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivres:

10:10

Nu frågade du iof inte mig, men.

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivres:

Fick mejlet 10.57 men pengarna drogs runt 50

Permalänk
Medlem

Mail från MM om leverans vecka 8 eller 9. SE bokad 12/10.

Permalänk
Medlem

Valde expressfrakt och paketet har redan dykt upp i PostNords app

Permalänk

Nu har min skickats! Man hade tur att man somnade klockan 20 igår och vaknade tidigt idag trots sovmorgon i skolan

Permalänk
Skrivet av vatoskid:

Mail från MM om leverans vecka 8 eller 9. SE bokad 12/10.

Har också fått mail från MM! SE bokad 16/10.

Permalänk

Grattis till er som fått tag på en nu!

Ingen som hört nåt ifrån Dustin?

Jag la min order 2020-11-06. Tänker om nån av er bokat tidigare och fått nån lägesrapport?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) You know who this is...

Permalänk
Skrivet av robbanunderg:

Grattis till er som fått tag på en nu!

Ingen som hört nåt ifrån Dustin?

Jag la min order 2020-11-06. Tänker om nån av er bokat tidigare och fått nån lägesrapport?

Jag la in en bokning 22/10 på en Digital Edition.
Har inte hört ett ord från Dustin (förutom deras allmänna mail).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Nu har min skickats! Man hade tur att man somnade klockan 20 igår och vaknade tidigt idag trots sovmorgon i skolan

Morgonstund har guld i mund!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PoeX:

Netonet verkar ha i lager nu. Dock med disc, inget jag vill ha. Så snabba er

Shit, missade igen

Permalänk

Fick precis mail av MM! Det är nära nu!!!

Hej kära kund,

Vi kontaktar dig med anledning av din Playstation 5 beställning med ordernummer: XXXXXXXXXX
Senaste gången vi informerade dig gällande leveransen av din konsol så hade vi inget specifikt leveransdatum att meddela dig.
Vi har nu fått information om att den preliminära leveranstiden för ditt Playstation 5 är under vecka 8 eller 9.
Så snart din produkt lämnat vårt lager kommer du att få ett bekräftelsemail som innehåller en spårningslänk där du kan följa din sändning.
Har du valt att hämta din beställning i något utav våra varuhus, kommer du att få en hämtningsbekräftelse per mail så snart din produkt är redo att hämtas.
Observera att leveranstiderna är preliminära och kan komma att ändras.
Vi gör allt vi kan för att leverera din beställning så snabbt som möjligt."

Permalänk
Skrivet av Cybrus:

Morgonstund har guld i mund!

Verkligen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Verkligen!

När fick du orderbekräftelsen?

Edit: Fick också bekräftelse på att det skickats nu. Orderbekräftelse 10.11.

Visa signatur

| Asus Strix Z270H| i7 6700k | 16GB Ballistix 2400Mhz DDR4 | 2 TB Seagate | Samsung Evo 850 250GB | MSI GTX 1080 Seahawk X | EVGA Supernova G3 750W

Permalänk

Är det någon som vet hur länge man kan ha den i kundvagnen hos NetOnNet (inloggad).
Försvinner det när man loggar ut, stänger webläsare och/eller rensarn (all) historik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alberto-SWE:

Är det någon som vet hur länge man kan ha den i kundvagnen hos NetOnNet (inloggad).
Försvinner det när man loggar ut, stänger webläsare och/eller rensarn (all) historik?

Jag hade mitt liggandes kvar vid ett tidigare släpp, det låg kvar till jag valde att ta bort det har jag för mig. Det kändes inte som det gjorde någon skillnad i slutändan, då det ändå inte gick att beställa.

Permalänk

Fick det här från MM idag
Beställde en SE den 15/10-20

”Senaste gången vi informerade dig gällande leveransen av din konsol så hade vi inget specifikt leveransdatum att meddela dig.

Vi har nu fått information om att den preliminära leveranstiden för ditt Playstation 5 är under vecka 8 eller 9.

Så snart din produkt lämnat vårt lager kommer du att få ett bekräftelsemail som innehåller en spårningslänk där du kan följa din sändning.

Har du valt att hämta din beställning i något utav våra varuhus, kommer du att få en hämtningsbekräftelse per mail så snart din produkt är redo att hämtas.

Vi gör allt vi kan för att leverera din beställning så snabbt som möjligt.”

Permalänk
Skrivet av beelziburp:

Fick precis mail av MM! Det är nära nu!!!

Hej kära kund,

Vi kontaktar dig med anledning av din Playstation 5 beställning med ordernummer: XXXXXXXXXX
Senaste gången vi informerade dig gällande leveransen av din konsol så hade vi inget specifikt leveransdatum att meddela dig.
Vi gör allt vi kan för att leverera din beställning så snabbt som möjligt."

Japp

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alberto-SWE:

Vid släppet förrförra veckan lät jag min ligga kvar i kundvagnen, men den togs bort automatiskt så småningom. Den fanns dock kvar trots att jag stängde av datorn utan att vara inloggad, innan den togs bort d.v.s. Vågar inte svara på hur länge den låg kvar, men mindre än en vecka iallafall.

Permalänk
Medlem

Ni som beställt på Netonnet och fått mail ang att det är skickat. Beställde ni expressleverans? Fick bekräftelse på mottagen order 10:13 men fortfarande inget besked om att det är skickat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aikido:

Ni som beställt på Netonnet och fått mail ang att det är skickat. Beställde ni expressleverans? Fick bekräftelse på mottagen order 10:13 men fortfarande inget besked om att det är skickat.

Jag valde standardleverans, "Orderstatus: Redo att plockas"
Vi får nog snällt vänta till sist, hoppas de räknat rätt på lagret bara

Visa signatur

|
|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mouldi145:

Har också fått mail från MM! SE bokad 16/10.

Samma här. Bokad 10/10.