Ergodox EZ (Cherry Red S) m. custom cables

Permalänk
Medlem

Ergodox EZ (Cherry Red S) m. custom cables

Intressekoll för ett Ergodox EZ i nyskick. Kommer skickat i originalkartong.

Delat, ergonomiskt och justerbart mekaniskt tangentbord med Cherry Red Silent swithes. Skickar även med custom cables från ClarkKable, (värde ca €80).

Skickar med en bild på nuvarande layouten. Superenkelt att ändra och jag kan givetvis hjälpa till med startup.

Fantastisk kvalité överlag.

De som söker efter detta vet troligen redan vad det är för tangentbord, men för ytterligare information så klistrar jag ändå in lite produkttext här nedan.
_______________________________
Produkttext:

The world's most powerful ergonomic keyboard
lets you customize anything, even your keyswitches.

The keyboard is made up of two separate halves, which you can position independently.

We developed a custom Tilt/Tent kit composed of six legs that allow you to adjust the angle of the keyboard until it's perfect.

You can move the keys around. Don't like where the Space key is? No problem! Turn another key into Space, or change the letters around for an alternative layout.

Our open-source firmware lets you customize the keyboard itself. Learn more about our firmware

You can make even better use of easy-to-reach keys with dual-function keys, an advanced ErgoDox EZ feature that allows you to use a key as both a letter (say, z) and a modifier (Ctrl, Alt, or anything else).

The ErgoDox EZ is made to last, with uncompromising build quality, a housing that's reinforced with metal where it meets the tilt/tent kit, and a generous two-year warranty. This is a keyboard you're going to be using for years to come.

Dold text

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598

Permalänk
Medlem

Så coolt. Definitivt något att spara ihop till i framtiden!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

När är detta köpt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ox:

När är detta köpt?

Det köptes i februari 2019 från Tradera. Oöppnat.

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598

Permalänk
Medlem

Vad är nypris? Jag försöker in pruta bara frågar som den keyboard-nörd jag är. Har alltid velat ha ett delat tangentbord som också ser bra ut och har inte vetat att detta finns. Så snyggt alltså

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Jag erbjuder 2000kr såvida allt funkar som det ska. + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Vad är nypris? Jag försöker in pruta bara frågar som den keyboard-nörd jag är. Har alltid velat ha ett delat tangentbord som också ser bra ut och har inte vetat att detta finns. Så snyggt alltså

Nypris ligger på $350. Säljs då och då även begagnat på reddit/r/mechmarket, men det händer inte jätteofta.

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598

Permalänk
Medlem
Skrivet av HlMSELF:

Nypris ligger på $350. Säljs då och då även begagnat på reddit/r/mechmarket, men det händer inte jätteofta.

Okej, tack för info!

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Finns den kvar, såg annonsen på blocket var borttagen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av petrush:

Finns den kvar, såg annonsen på blocket var borttagen?

Oj, glömt den här annonsen.

Tangentbordet är sålt

Visa signatur

Razer Blade Stealth / Macbook Air M1 512GB 8/8

Sennheiser HD800S / Sennheiser HD650 / Sennheiser HD600
Sennheiser PXC550 / Sennheiser HD598