Säljer en komplett stationär dator som jag använt i ca. 5 år (senast igår).
Allt rullar som det skall och komponenterna har aldrig överklockats eller modifierats.
Eftersom jag själv inte vet vad det ska kosta så tänker jag en budgivning. Jag förbehåller mig dock rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med avseende på pris, kund, villkor m.m.
Jag har aldrig skickat iväg en dator eller komponenter förut, så det är nog bäst om eventuell kund kan hämta upp datorn. Datorn finns i Malmö.
När det gäller GPU är det inte ett exakt likadant kort, men jag antar att det är likvärdigt. Ni får gärna motivera om så inte är fallet.
Sammanfattningsvis är det alltså i denna dator det som nämnts ovan + PSU, 128GB SSD och ett chassi. Sen vad det värderas till vet jag inte, men något borde det vara värt. Så om det inte finns en god förklaring till ett lägre pris, så kommer bud under3500 kr inte vara intressanta för mig.
Som sagt, ni får gärna slå hål i min uppfattning/förväntning!
Hej, det är stockkylare. Bild
Kan tillägga att det finns en CD-läsare i datorn också.
Definitivt ett plus om datorn kan hämtas, men om det skiljer för mycket i pris har jag inga problem (med vägledning) att frakta iväg datorn på korrekt sätt. Förutsatt att köparen står för kostnaderna gällande frakten.
3300 kr är för lågt. Hänvisar till föregående inlägg jag skrev.