Fredagspanelen 213: Grafikkort, Intel-nyheter och Apples kaffekassa

Permalänk
Cylon

Fredagspanelen 213: Grafikkort, Intel-nyheter och Apples kaffekassa

Anton och Jonas äntrar studion för att sammanfatta de senaste två veckornas nyhetsrubriker.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Sitter Anton och erkänner ett alldeles eget https://en.wikipedia.org/wiki/Deflategate ? 😮

Permalänk
Medlem

Jay jay jay fredag!!

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Aloysius:

Sitter Anton och erkänner ett alldeles eget https://en.wikipedia.org/wiki/Deflategate ? 😮

Ärlighet varar längst...

Får jag väl anta nu efter att allt fallerade när jag försökte vara oärlig

Permalänk
Moderator, Testpilot

Underbart. Skönt att få se mina två favoriter så här på en fredag. Både SNES Classic och Princess Leia. Tummen upp.

Permalänk
Medlem

Så ni har sett min ansökan om att täcka skärmar? Fick jag jobbet eller behöver jag skicka referenser också?

Permalänk
Medlem

Ser riktigt fram emot Intel:s grafikkort!

Permalänk
Medlem

Längtar efter musmattan när den kommer och ja vi får verkligen hoppas tåget inte gör något kul på vägen... ^^

Sen fasiken Re-matchen på robotkriget, detta får ni spexa till något som blir episkt ! Tänk RGB med eldkastare (Elon Musk)

//Skane

Permalänk
Moderator, Testpilot
Skrivet av johanandersson:

Så ni har sett min ansökan om att täcka skärmar? Fick jag jobbet eller behöver jag skicka referenser också?

Jag tror det kommer krävas lite mer exempel på dina färdigheter kring att täcka skärmar.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Dinoman:

Jag tror det kommer krävas lite mer exempel på dina färdigheter kring att täcka skärmar.

För att inte tala om uppföljningsintervjun där man blir ombedd att betäcka en skärm live. Så att vi kan se om man kan prestera under press.

Permalänk
Moderator, Testpilot
Skrivet av UndaC:

För att inte tala om uppföljningsintervjun där man blir ombedd att betäcka en skärm live. Så att vi kan se om man kan prestera under press.

Explicit content warning.

Detta hade jag följt med en skräckblandad förtjusning

Permalänk
Medlem

@UndaC Ni pratade om komponentbrist och att nu när det även drabbar bilar och börjar bli känt bland folk utanför våran bubbla så kom jag tänka på rental car marknaden i USA. Svårt att få tag på en att hyra och dyrare har det blivit. Hoppas det inte blir samma i Sverige.

Permalänk
Medlem

Tomas är väl kvar ännu? Tänkte på med tanke på att ni söker en skärmtestare..?

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av TaunyTiger:

Tomas är väl kvar ännu? Tänkte på med tanke på att ni söker en skärmtestare..?

Thomas slutade vid årsskiftet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Thomas slutade vid årsskiftet.

Ahh tråkigt! Hoppas ni hittar en bra ersättare.