Battlefield 6 avtäcks redan i juni 2021

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av mecc:

Nu var jag inte med om lanseringen på det senaste Battlefield men de andra så har lanseringarna varit katastrofala där man inte kunnat spela i princip alls dom första dagarna / veckan.

aah ja första dagarna brukar vara rätt galna

Permalänk

"Battlefield 6" är bingen för mig.

Visa signatur

Bärbara [ Nada ]
Jobbets [HP Elitebook]
Stationära [ kaputt ]
Övrigt [LG OLED65C2] [PS5] [Xbox One X] [Xbox One Series X]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Tycker inte det svarar på frågan helt Det går ju att spela BFV rent tekniskt eftersom motorn är så pass finslipad enligt mig i alla fall. Jag kör dock bara runt i typ samma slinga hela tiden och ser inte multiplayer-biten. Kanske är massa buggar där, ingen aning.

Skrivet av mecc:

Nu var jag inte med om lanseringen på det senaste Battlefield men de andra så har lanseringarna varit katastrofala där man inte kunnat spela i princip alls dom första dagarna / veckan.

Jag lirade det inpå släppet mer eller mindre och det var inga problem tyckte jag. Spelade det på W7 till en början på gamla burken t.om. Har allmänt stött på väldigt lite problem på de hundratalet timmar jag lagt i BF5. Småbuggar här och där men de har ju i sann BF anda mest vart saker man skrattar lite åt sen fortsätter matchen som vanligt bara

Det hade problem, som tog massvis med tid för DICE att fixa tyvärr och det tog ju tid som de kunnat lägga på nytt innehåll istället. Men problemen gick liksom inte ut över själva spelupplevelsen inne i en match utan spelet fungerade alltid felfritt.

För mig iaf, är väl lika bra att tillägga.

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Soon rimmar inte med varken June eller Boom.
"Par for the course".

Visa signatur

i9 9900k, RTX 3080

Permalänk
Medlem
Skrivet av MyLittlePwny:

Battlefield 5 var ju jävligt bra. Men den här gången vill jag se något mer progressivt och inkluderande i nya Battlefield 6, där fler människor inkluderas. Jag hoppas verkligen att vi får se mer HBTQ, pedofiler och nekrofiler. Alla människor är lika värda och all kärlek är bra kärlek! ❤️

Sönderskjutna armar/ben. Sprängd skalle eller varför inte en kropp i 2 delar?
Lite skämt åsido. Men avsevärt mer verklighet med byggnader/fordon och en fördunklad realism mot kroppar.

Vi har bilspel med en fantastisk realism.
Vi har strategispel som är unikt genomtänkta. osv.

Vi har EA som förstör bolag!

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Hoppas de kommer möjlighet att regga en alpha nyckel.
Då kanska man kan få känna på spelet redan till semestern.

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Datanisse:

Viktigaste är bra säkerhet som håller fuskare borta. Det har förstört mer än annat.

Den enda strategin som funkat är att inte spela vid release utan vänta 1½-2 år efter release, när flertalet haxxande barn har tröttnat. Det stora problemet i övrigt är att EA/DiCE fullkomligt struntar i hackare eller andra problem med spelet när de väl fått betalt för spelet/DLC, och har svårt att se att det kommer förändras för överskådlig framtid.