Högtalarstativ skänkes - Proson 90 cm, Svarta

Permalänk
Medlem

Högtalarstativ skänkes - Proson 90 cm, Svarta

Hej,

Jag har ett par högtalarstativ som skänkes till någon som har nytta av dom.

Modellen är Proson Högtalarstativ 90 i svart/start trä, 90 cm höga (utmärkta för surroundhögtalare).
De är hela och i ok skick (dock dammiga på bilden).

Stativen hämtas i centrala Sundbyberg.

/Mahdi

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar dom gärna, kan hämta! Hur mycket väger dom ungefär?

edit: Hittade vikten på 70cm-varianterna, verkar vara 4kg för paret, så gissar på cirka 5kg eller 2.5kg styck för dessa då? Behöver inte ha exakt vikt, vill bara veta vad som är rimligt för att frakta dom, om man kan ta dom under armen eller om man behöver lasta dom på något, dom såg väldigt stora/tunga ut på din bild, men om dom bara är 90cm och i trä borde det inte vara några problem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Tar dom gärna, kan hämta! Hur mycket väger dom ungefär?

edit: Hittade vikten på 70cm-varianterna, verkar vara 4kg för paret, så gissar på cirka 5kg eller 2.5kg styck för dessa då? Behöver inte ha exakt vikt, vill bara veta vad som är rimligt för att frakta dom, om man kan ta dom under armen eller om man behöver lasta dom på något, dom såg väldigt stora/tunga ut på din bild, men om dom bara är 90cm och i trä borde det inte vara några problem?

Dom är inte särskilt tunga, men har inte mycket till referens eller ens en våg i källaren. Lätta att bära rent viktmässigt är dom, men lite otympliga.

När har du möjlighet att hämta?

Permalänk
Moderator
Moderator

Köar om det blir ändrade planer.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mudde:

Dom är inte särskilt tunga, men har inte mycket till referens eller ens en våg i källaren. Lätta att bära rent viktmässigt är dom, men lite otympliga.

När har du möjlighet att hämta?

Skulle kunna komma förbi inom 30min. Du får skicka address i PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0sdaf:

Skulle kunna komma förbi inom 30min. Du får skicka address i PM.

PM skickat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Köar om det blir ändrade planer.

Nu är dom hämtade.

Permalänk
Medlem

Tackar så mycket, precis vad jag behövde i min hemmabio, har faktiskt letat efter såna ett bra tag! Jätteschysst att du lade upp annonsen, ha det bra!