34" Ultrawide Curved R1500 Pyx 34C601

Permalänk
Medlem

34" Ultrawide Curved R1500 Pyx 34C601

Så, efter nån månad har jag dessvärre funnit mig i att skärmen inte fungerar för mig. Tycker den är klockren i det mesta, men snabba FPS är jag dessvärre inte van med VA paneler så jag går tillbaka till min gamla 240hz 1080p istället.
Inköpsdatum: 23.03.2021

Tråkigt att det fallerar på en sådan enkel sak men men.. det är vad det är.

Väldigt lite backlight bleed enligt mig! speciellt på en så pass stor skärm
inga döda pixlar har jag sett
34" WQHD VA Samsung-panel (3440x1440)
curved R1500
ingångar: 2xHDMI 2.0 + 2xDisplayPort 1.4
AMD FreeSync

lite kort om skärmen men länk under för mer info
https://www.komplett.se/product/1148697/gaming/spelutrustning...

ett issue, ELLER om det är jag som tror mig se saker är att det ibland känts som om den "fastnat" i 60hz läge även om det står 144hz, löses enkelt med att ändra till 120hz för att sedan ändra tillbaka till 144hz, detta sker dock bara vid uppvak från viloläge.

Budgivning med rätt att neka.
Har lådan kvar MEN jag vill helst inte skicka dessa skärmar, fick en skärm av Bring som dom tappat (vilken komplett bytte ut snabbt och smidigt). Känns som UW Curved är känsliga för stötar! Jag tar absolut inget ansvar om den skickas.

Om köparen vill testa skärm innan så kan det förmodligen ordnas.
Om jag missat något, skriv gärna.

P.S ingen skriven namnlapp, men tänker att bilden som visar att jag är inloggad duger fint? går såklart att ordna

Mvh David

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 1800kr + frakt

Permalänk
Medlem

Bjuder 1900:-, hämtar antingen på plats, eller så kan vi lösa med drop off som du nämnde i annonsen.

Permalänk
Medlem

Kolla på IPS annars istället. Där får du inte problemen som VA ger, men betydligt bättre färger och betraktningsvinkel

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaegrlicious:

Kolla på IPS annars istället. Där får du inte problemen som VA ger, men betydligt bättre färger och betraktningsvinkel

Mjo precis, gamla är en ips 240hz så jag går tillbaka till den men ja.. Workflow blir något sämre med en mindre skärm igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Mjo precis, gamla är en ips 240hz så jag går tillbaka till den men ja.. Workflow blir något sämre med en mindre skärm igen

En 34" ips får väl skaffas in då?

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem

En fråga angående det angivna priset i annonsen. Är det att betrakta som ett "köp nu" pris, eller riktpris för budgivningen? Har du något tänkt slutdatum för budgivningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Memir:

En fråga angående det angivna priset i annonsen. Är det att betrakta som ett "köp nu" pris, eller riktpris för budgivningen? Har du något tänkt slutdatum för budgivningen?

Tanken var det som ett lägstapris, min smärtgräns ligger där i krokarna. Kan såklart komma ändras.
då intresset känns så pass svalt så kanske jag även testat blocket. Hade nog tänkt ha den till tis-ons nästa vecka om jag inte skulle nöja mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrWhizeguy:

Tanken var det som ett lägstapris, min smärtgräns ligger där i krokarna. Kan såklart komma ändras.
då intresset känns så pass svalt så kanske jag även testat blocket. Hade nog tänkt ha den till tis-ons nästa vecka om jag inte skulle nöja mig.

Okej, då är jag med. Jag är i alla fall väldigt intresserad, så jag är beredd att göra en snabb och smidig affär, säg bara ett lägsta pris du skulle kunna känna dig nöjd med.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000:- och jag kan komma och hämta på plats!

Permalänk
Medlem

Bjuder 2100 och kan hämta eller om vi kan lösa något närmare city.

Permalänk
Medlem

Såld via blocket. Tack för visat intresse

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.