Får inte verifieringskoder/länkar till Tutanota

Permalänk
Inaktiv

Får inte verifieringskoder/länkar till Tutanota

Använder Tutanota Premium och egen domän. Har sen start (igår) upplevt problem med att få verifieringskoder/länkar från sidor när jag ska byta e-postadress.

Hade först problem med Bitwarden men fick det till slut att fungera efter flertalet försök. Då hade jag vitlistat deras e-postadress.

Fortsatte ändra på andra sidor (ca 50 sidor) och det fungerade på alla sidor förutom 3 st vilket är Kivra, Refunder och YH-antagning.se. Jag har kollat skräpposten, satt domänen (t.ex. kivra.com) som "inte spam" under mina spamregler och provat flera gånger. Nada.

Svårt att förstå vad det är som orsakar problemet då jag fick verifieringskoder och länkar utan problem från nästan alla sidor utöver dessa.

Provade ändra till en annan e-postadress (till ett annat gratiskonto på ProtonMail) och fick direkt verifieringslänk från Refunder. Så nu är jag extremt osäker på vad felet är eller vad jag ska göra.

Permalänk
Inaktiv

Tagit kontakt med samtliga. YH-antagning.se sa att min e-postadress hade blivit blockerad så de tog bort blockeringen. Inget problem att få bekräftelsen efter det.

Kivra kräver att man ringer support... Drygt.

Inget svar från Refunder än.

Borde inte vara fel på Tutanota nu kan jag känna.