Permalänk
Medlem

Acer Predator GX-792

Hej

Dags att sälja min Acer Predator GX-792, då jag har uppgraderat mig till en Lenovo Legion 7 istället.

Speccs:
Matt 17,3" Full HD IPS-skärm
7th Gen. Intel® Core™ i7-7820HK-processor
NVIDIA® GeForce™ GTX 1080 & G-SYNC™ (8GB)
512 GB PCIe SSD & 1TB HDD
32GB Minne (4 x 8GB)
Windows 10 Home 64 bitar

Batteriet har förmodligen dött, då den inte laddar längre. Har försökt lösa problemet, men har inte fått den att ladda igen. Batteriet slutade att fungera för ca 3 månader sedan, fungerade felfritt fram tills dess. Däremot går det fortfarande att använda datorn med laddkabeln och jag har även spelat spel utan att datorn stänger ner sig (Overwatch, World of warcraft osv). Jag blåser självfallet datorn innan den skickas.

Säljes i befintligt skick.

Jag har originalkartongen kvar - så behöver datorn skickas, så sker det via Postnord skicka lätt (spårbart).

Köparen står för en eventuell fraktkostnad. Swish-betalning föredras. Kan självfallet hämtas i centrala Malmö också.

En bättre skärm (ips, g-sync, nano med hög refresh kan vara av intresse som byte)

Ge mig ett bud/byte, så återkommer jag om det är av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danis_LL:

Hej

Dags att sälja min Acer Predator GX-792, då jag har uppgraderat mig till en Lenovo Legion 7 istället.

Speccs:
Matt 17,3" Full HD IPS-skärm
7th Gen. Intel® Core™ i7-7820HK-processor
NVIDIA® GeForce™ GTX 1080 & G-SYNC™ (8GB)
512 GB PCIe SSD & 1TB HDD
32GB Minne (4 x 8GB)
Windows 10 Home 64 bitar

Batteriet har förmodligen dött, då den inte laddar längre. Har försökt lösa problemet, men har inte fått den att ladda igen. Batteriet slutade att fungera för ca 3 månader sedan, fungerade felfritt fram tills dess. Däremot går det fortfarande att använda datorn med laddkabeln och jag har även spelat spel utan att datorn stänger ner sig (Overwatch, World of warcraft osv). Jag blåser självfallet datorn innan den skickas.

Säljes i befintligt skick.

Jag har originalkartongen kvar - så behöver datorn skickas, så sker det via Postnord skicka lätt (spårbart).

Köparen står för en eventuell fraktkostnad. Swish-betalning föredras. Kan självfallet hämtas i centrala Malmö också.

En bättre skärm (ips, g-sync, nano med hög refresh kan vara av intresse som byte)

Ge mig ett bud/byte, så återkommer jag om det är av intresse.

Läs hela annonsen här

Det hade underlättat för en försäljning ifall du lägger upp lite bilder på datorn. Så man ser skicket på den.🙂

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin1984:

Det hade underlättat för en försäljning ifall du lägger upp lite bilder på datorn. Så man ser skicket på den.🙂

Nu är bild tillagd!

Permalänk
Medlem

3500kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maniak01:

3500kr+frakt

Bud noterat!

Jag avslutar förmodligen budgivningen på fredag den här veckan.

Permalänk

4500kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektronror:

4500kr + frakt.

Bud noterat, har skickat dig ett PM

Permalänk
Medlem

4500 + frakt den 19e ifall den andra drar sig ur.

Permalänk

4700kr och kan hämta i Malmö i veckan om det är fortfarande är aktuellt

Permalänk
Medlem

Hej, den är såld

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.