Permalänk

OnePlus Nord 2

Hej!

Jag säljer nu min OnePlus 2 Nord som jag har använt i ca. 2 veckor.
Telefonen är i nyskick. Skärmskyddet sitter kvar. Samtliga tillbehör medföljes.

Jag blev positivt överraskad av telefonens kvalitet och prestanda. Däremot vill jag ha en större telefon, vilket är anledningen till att jag säljer telefonen.

3490 kr + ev. frakt.

Mvh
Markus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan man få lite mer info?

Mvh iffe

Permalänk
Medlem

Oneplus Nord 2 är en sjukt prisvärd telefon. Har en själv, väldigt nöjd! Bara att gratulera den som får den för det priset.

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem

3000 plus frakt

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Skrivet av Jaxione:

Oneplus Nord 2 är en sjukt prisvärd telefon. Har en själv, väldigt nöjd! Bara att gratulera den som får den för det priset.

Mvh J

Håller med! Det är väldigt mycket för pengarna man får med denna telefon.

Permalänk
Permalänk
Skrivet av landqvist00:

Den finns fortfarande kvar

Permalänk
Medlem

Finns det något högsta bud? Eller drog den köparen tillbaka sig? Jag är också intresserad. Edit: Förresten vad är det för lagring och RAM på mobilen? T.ex. 128/8 eller 256/12.

Mvh

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Skrivet av Ville907:

Finns det något högsta bud? Eller drog den köparen tillbaka sig? Jag är också intresserad. Edit: Förresten vad är det för lagring och RAM på mobilen? T.ex. 128/8 eller 256/12.

Mvh

Högsta budet jag har fått är 3200 kr än så länge. Det är 128/8GB varianten som gäller.

Permalänk

Telefonen är nu såld, tack för visat intresse!

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.