NR200P, SF 750, Commander Pro, Noctua A15/A9

Permalänk
Medlem

NR200P, SF 750, Commander Pro, Noctua A15/A9

Hej

Säljer nu av lite saker som jag fick med i ett tidigare köp av en komplett dator här som jag inte behöver.

Cooler Master NR200P Vit, ser inga repor, komplett med glas panel(aldrig använd) alla tillbehör finns förutom buntband, , kan skicka med ett gäng om det är det som det faller på (inköpt av tidigare användare 2020 08 30 och digitalt kvitto finns om önskas.)
Startbud: 450?

Corsair SF750 Platinum. Komplett med alla tillbehör och fungerar som den skall. (inköpt av tidigare användare 2020 08 30 och digitalt kvitto finns om önskas.)
Startbud: 800?

Corsair Commander Pro. Allt utom en extension cable fanns så la ner en från Noctua så indirekt komplett med tillbehör förutom 1 tejp. (inköpt av tidigare användare 2021 01 24 och digitalt kvitto finns om önskas.)
Startbud: 350?

Noctua NF-A15 140mm PWM. Saknar Gummi kuddarna i hörnen. (inköpt av tidigare användare 2020 08 30 och digitalt kvitto finns om önskas.)
Starbud: 100?

Noctua NF-A9x14 PWM. Komplett med tillbehör. (inköpt av tidigare användare 2020 09 22 och digitalt kvitto finns om önskas.)
Starbud: 100?

Kommer prioritera Hämtning i Mölndal annars står köparen för frakt och förbetalning. Chassit kommer ej att skickas tack vare glas panelen.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill, när jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sf750 800:-+f
Evt chassit och sf750 1300:- +frakt jag tar risken

Permalänk

800 kr för SF750. Hämtar.

Permalänk
Medlem

Would be happy to pick up the case for 450

Permalänk
Medlem
Skrivet av vviikkttoorr:

800 kr för SF750. Hämtar.

Bud noterat.

Skrivet av kirill2:

Would be happy to pick up the case for 450

Bid noted.

Permalänk
Medlem

Corsair Commander Pro 300kr + fakt.

Permalänk
Medlem

SF750, bjuder 900 kr + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aziz9394:

Corsair Commander Pro 300kr + fakt.

Bud noterat.

Skrivet av zenza_88:

SF750, bjuder 900 kr + frakt.

Bud noterat.

Permalänk

550+ frakt för chassit. Blir glaspanelen skadad så överlever jag.

Visa signatur

Datorskryt här. Grafikkort, CPU, RAM, hela jäkla kittet. Chassi på det, och mus. Tangentbord. All that good shit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StupidSega:

550+ frakt för chassit. Blir glaspanelen skadad så överlever jag.

Noterat. Kommer skicka den i så fall i oginalförpacknknen. Så förhoppningsvis ser dom att det är en glaspanel med.

Permalänk
Medlem

I can offer 550 pick up then, would be a shame for the glass panel to break 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av kirill2:

I can offer 550 pick up then, would be a shame for the glass panel to break 🙂

Noted. Will end the bidding tomorrow (tuesday) around 1900. And at that point let the winners know in pm.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.