Razer Blackshark V2 Pro, RHA TrueConnect

Permalänk
Medlem

Razer Blackshark V2 Pro, RHA TrueConnect

Razer Blackshark V2 Pro i nyskick, inköpa 2020-12-30, kvitto medföljer. Ska vara bland de bästa trådlösa gaminglurarna på marknaden, något som tydligen fortfarande är sant enligt reviews, men hitta gärna egna så slipper ni ta mitt ord för det. Allt från originalförpacking följer med. Nypris 1489:- enligt prisjakt, jag tänkte 1000kr plus eventuell frakt, men hämtning i Göteborg föredras.

Säljer även ett par RHA TrueConnect hörlurar, väldigt bra lurar med bra ljud, mikrofon och en batteritid som står sig mot mycket nyare och dyrare lurar. Inköpta 2019-06-15, nypris 990:- på prisjakt, jag tänkte mig 500kr plus eventuell frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan man slänga iväg ett bud på 800kr + frakt utan att verka dryg?
För Razer Blackshark V2 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Kan man slänga iväg ett bud på 800kr + frakt utan att verka dryg?
För Razer Blackshark V2 Pro

Det kan man absolut göra, ingen fara! Dessvärre är headsetet "paxat" till på fredag och kommer tyvärr inte att gå för mindre än utsatt pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddewe:

Det kan man absolut göra, ingen fara! Dessvärre är headsetet "paxat" till på fredag och kommer tyvärr inte att gå för mindre än utsatt pris.

Hur menar du ”paxat”?
Har någon budat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Hur menar du ”paxat”?
Har någon budat?

Precis, av någon anledning skriver folk privat istället för i tråden. Med paxat menar jag att jag håller headsetet till löning då personen betalar det satta priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ddewe:

Precis, av någon anledning skriver folk privat istället för i tråden. Med paxat menar jag att jag håller headsetet till löning då personen betalar det satta priset.

Okej, förstår, trodde dock det var tvunget att framgå i annonsen ifall ngn budar i PM. Kan ha fel.

Om du har lust att sälja nu för utgångspris är jag sugen och kan slå till

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Okej, förstår, trodde dock det var tvunget att framgå i annonsen ifall ngn budar i PM. Kan ha fel.

Om du har lust att sälja nu för utgångspris är jag sugen och kan slå till

Det låter rimligt, vet dock att jag flera gånger varit med om att det skett en privat budgivning "bakom stängda dörrar" vilket känts lite skumt.. Men i fortsättningen kan jag försöka hålla annonserna uppdaterade för alla att se! Det är tyvärr 2st som redan erbjudit fullpris, så det känns rätt oschysst att helt plötsligt sälja till dig för samma pris, och vet inte om det är emot reglerna eller bara moraliskt fel att sälja till högstbjudande om någon skulle få för sig att betala mer än 1000?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av ddewe:

Det låter rimligt, vet dock att jag flera gånger varit med om att det skett en privat budgivning "bakom stängda dörrar" vilket känts lite skumt.. Men i fortsättningen kan jag försöka hålla annonserna uppdaterade för alla att se! Det är tyvärr 2st som redan erbjudit fullpris, så det känns rätt oschysst att helt plötsligt sälja till dig för samma pris, och vet inte om det är emot reglerna eller bara moraliskt fel att sälja till högstbjudande om någon skulle få för sig att betala mer än 1000?

Kan väl buda 1100kr.

Asså emot reglerna vet jag inte om det är, det är väl helt upp till dig hur du vill göra.

Oavsett vad så respekterar jag valet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blu3n0va:

Kan väl buda 1100kr.

Asså emot reglerna vet jag inte om det är, det är väl helt upp till dig hur du vill göra.

Oavsett vad så respekterar jag valet!

Jag har bestämt mig för att gå på högstbjudande, så dina 1100 är just nu högst. Har meddelat de andra. Tänkte att jag avslutar "budgivningen" imorgon så att jag kan lägga paketet på lådan i tid till att förhoppningsvis vara framme på fredag.

Permalänk
Medlem

1200kr + frakt

Permalänk
Medlem

Razer headsetet sålt. RHA TrueConnect kvar.