Rensning mic, vattenkylning , ljudkort mm

Permalänk
Medlem

Rensning mic, vattenkylning , ljudkort mm

Budgivning pågår tills på torsdag 7/10 20.00, Inkommer det bud i sista sekund förlängs tiden med 5min.

Budgivning kan avslutas tidigare om budet uppnår "köp nu"
****************************************************************
Røde NT USB Mini Prisjakt
Obetydligt använd, fått respons på discord att jag hördes bra när jag började använda den.
Start: 300kr
Köp nu: 700kr
****************************************************************
Alphacool Eisblock xps Prisjakt
Funkar mycket bra, vätskan som den är använd med är Ek cryptofuel clear. dvs minimalt med tillsatser. ser ut som ny.
Följer med monteringskit till am4 och intel.
Start: 100kr
Köp nu: 300kr
****************************************************************
EKWB coolstream PE360 inet
360 radiator 45mm tjock, använd med EK cryptofuel clear.
Start: 300kr
Köp nu: 700kr
****************************************************************
Sound blaster AE-5 Prisjakt
Funkat bra tillsammans med bla sennheiser game zero. Led listen är tyvärr förbrukad.
Start: 500kr
Köp nu: 900kr
****************************************************************
Allt kan skickas mot förskottsbetalning via swish, Frakt står köpare för. Jag drar av 40kr på priset om du väljer ett spårbart alternativ. Jag kan skicka med Schenker, dhl och postnord.
Sakerna kan annars hämtas i Filipstad. kan även leverera inom rimliga avstånd men med tanke på bränslepriserna idag är nog frakt billigare isåfall.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Alphacool Eisblock 100 + frakt

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

Röde micen startar väl på 300kr då

Visa signatur

Battlestation: 12700k - RTX3090 - 32gb ram - 1tb M2 990 PRO - 2TB M2 crucial
Server: 2x Xeon E5-2670 - 64GB Ecc ram

Permalänk
Medlem

Røde NT USB Mini 400kr + frakt

Permalänk
Medlem

Är eventuellt intresserad av ljudkortet, du har inte vägarna förbi Kristinehamn?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Røde NT USB Mini 500kr

Visa signatur

Battlestation: 12700k - RTX3090 - 32gb ram - 1tb M2 990 PRO - 2TB M2 crucial
Server: 2x Xeon E5-2670 - 64GB Ecc ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Är eventuellt intresserad av ljudkortet, du har inte vägarna förbi Kristinehamn?

Det går att lösa, är inte ofta jag åker dit men mot ersättning kör jag dit utan problem.

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk

300:- + frakt EK 360 PE

Oj.. såg att detta kan bli långdraget. Drar tillbaka mitt bud, behöver asap

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rebe1:

Alphacool Eisblock 100 + frakt

Grattis, skicka ett pm med information antingen om du hämtar eller adress så jag kan fixa fraktkostnad isåfall.

Skrivet av basn:

Røde NT USB Mini 500kr

Grattis, Skicka ett pm, antar att vi inte krånglar med postnord när du bor såpass nära

Låter resten ligga kvar tills vidare.

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”