Höstresning forsätter! Ryzen 3600x, Fläktar, M.2 Insticks kort, Fan controller mm.

Permalänk
Medlem

Höstresning forsätter! Ryzen 3600x, Fläktar, M.2 Insticks kort, Fan controller mm.

Har en hel del blandat att bli av med. Kommer vara kort och lista upp allting nedan!
Kommer hem till helgen så köper ni någon i veckan kommer det skickas till helgen med spårbart. Ska ni hämta så ses vi till helgen.

Ryzen 5 3600xt utan kartong. Skickas som brev. 1700:-

Fläktar:
2st - NF-F12 PWM Chromax black Swap 300:- (Kartong finns ej)
2st - ML-120 PRO led. (röda) 200:- (kartong finns ej)
1st - NF-A14 140mm. 150:- (kartong finns ej)
1st - NF-A9 92mm PWM Chromax Black swap 150:-
2st - Fraktal Design PWM 150:- (Kartong finns ej)

Startech x4 PCI Express to M.2 PCIe SSD Adapter Card: 300kr (oanvänt) (kartong finns)
Phanteks Universal Fan Controller: 200:- (kartong finns)
BEYIMEI PCIe SATA Card 6 Ports, 6 Gbps SATA 3.0 PCIe Card,PCIe to SATA Controller Expansion Card. 300:- (kartong finns)
Noctua NM-i115x Mounting Kit. 75:- (oanvänt)
Noctua NH-U12S: 300:- (1fläkt ingår) (Kartong finns ej)

Avhämtning Prioriteras, Ska jag skicka nått blir det swish i förväg och frakten står du för.
Accepterar bud men då ska det ske i chatten och inte i PM.

Ger mig rätten att sälja till vem jag vill osv osv..

Referens finns i SC tråden

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjenare! Är lite sugen på 2x NF-F12 chromax black. Vad blir frakten i så fall?

Permalänk
Medlem

@rallyludde misstänker att jag kan skicka dom som läste paketet så 66kr.

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av Noctua NH-U12S. Undrar om du har AM4 fästena kvar till den?

Visa signatur

Ryzen R9 5900X | Dark Rock Pro 4 | Gigabyte Pro 3060 Ti | MSI B450 PRO CARBON AC | 32GB Corsair Vengeance LPX 3600 MHZ

Permalänk
Medlem

@z3poxx Det är bara kylaren som den är på bilen. Det finns mounting kits att köpa, annars finns det säkert på på SC om har för en billig peng.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whooolis:

@z3poxx Det är bara kylaren som den är på bilen. Det finns mounting kits att köpa, annars finns det säkert på på SC om har för en billig peng.

Aha då e jag inte intresserad för 300kr, kommer sluta upp runt 500kr med frakt och monterings kit och då e jag rätt nära nypriset anser jag. Kan erbjuda dig 200kr för den.

Visa signatur

Ryzen R9 5900X | Dark Rock Pro 4 | Gigabyte Pro 3060 Ti | MSI B450 PRO CARBON AC | 32GB Corsair Vengeance LPX 3600 MHZ

Permalänk
Medlem
Skrivet av z3poxx:

Jag är intresserad av Noctua NH-U12S. Undrar om du har AM4 fästena kvar till den?

Går att få gratis från Noctua om man har kvitto Noctua-kylaren eller AM4-moderkort.
https://noctua.at/en/nm-am4-mounting-kit-order-form

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Tror bara det stämmer om kylaren är inköpt innan 2019 för efter det så började Noctua inkludera AM4 montering. Så om @Whooolis har kvar kvittot och det är tillräckligt gammalt så skulle det kunna gå att göra.
Jag orkar dock inte pilla med det så jag backar ur.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Whooolis:

@rallyludde misstänker att jag kan skicka dom som läste paketet så 66kr.

Det låter rimligt. Jag såg dock nu på bilden att vibrationsdämparna inte är monterade. Finns de tillgängliga?

Permalänk
Medlem

Yes har svarta kvar. Det sitter också på andra sidan

Permalänk

Ifall cpun ska fraktas så kommer den väll fraktas säkert? Jag vill gärna ha den för 1400kr

Permalänk
Skrivet av Whooolis:

Yes har svarta kvar. Det sitter också på andra sidan

Okej. Inga röda?

Permalänk

Bjuder 150:- för fancontrollern

Visa signatur

They say if you play a Microsoft CD backwards, you hear satanic messages. That's nothing. If you play it forwards, it installs Windows.

Permalänk
Medlem

Budar 1500 för cpun, kan även hämta den

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 3600 XT | RAM: 16GB 3200MHz | MB: Asus Prime B350-Plus | GPU: GeForce RTX 3070 | PSU: EVGA 650 GQ | Chassi: Fractal Design Define C | SSD: Intel 600p 512 GB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad