Signatur i mobilvariationen.

Permalänk
Medlem

Signatur i mobilvariationen.

Hej
Jag undrar varför man inte kan "signaturen" i forumposterna på mobilen (mobilvariationen av webbsidan) ?
Tänkte på det nu igen då en medlem ville ha hjälp men hadde skrivit att vad han har för grejer står i signaturen... och jag känner inte för att påpeka att jag inte kan läsa den på mobilen, käns ohövligt. Vist jag kan sätta mig vid en dator eller byta till dator varianten av sidan på mobilen, men modilsidan fungerar bättre på mobilen tycker jag och det är jobbigt att byta fram och tillbaka mellan.
(Använder Samsungs webbläsare om det spelar någon roll)

Så skulle det gå att få så man kan se signaturen även i mobilvariationen? Eller i alla fall bara på trådskaparens första inlägg i tråden, om det tar förmycket plats för allas signaturer synas och skrolla igenom, då det är oftast bara där det gör mäst nytta.

Mvh

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Hallå! Det är absolut något vi har för ambition att lösa. Troligen med en klickbar länk som fäller ner signaturen på något snyggt sätt

Men det dröjer tyvärr ett tag innan vi kommer att kunna lansera det. Men vi är iaf medvetna och beslutna att fixa det

Visa signatur

240p är livet