Permalänk
Relik 📜

Vinter-OS i Peking 2022

Vi ska väl ha en tråd ändå? Brukar alltid finnas några som kollar!

Jag är normalt inte speciellt sportintresserad, men brukar frösöka hålla ett öga på stora mästerskap. Om inte annat för det engagerar många och blir kul snackisar!

Trist inledning för Sveriges del med medaljmiss i skiathlon. Sätter väl inte den trenden alla "tyckare" hade hoppats på, med medaljskörd från dag ett.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Keeper of the Bamse

Det är katastrof att inte SVT hostar det. Skidor ska man se på SVT, damnit!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Printscreen:

Det är katastrof att inte SVT hostar det. Skidor ska man se på SVT, damnit!

Haha, ja... Lite pilligt. Insåg dock att jag har Telia Play, så kan se "live-TV" på 5:an och 9:an där. Slipper betala extra för Discovery+, vilket jag i övrigt är helt ointresserad av.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Relik 📜

Men såja! Walter Wallberg ♥

Det var väl skönt ändå, efter tunga förmiddagen.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Riktigt, riktigt imponerande av Wallberg att smälla till med ett sånt kanonåk i finalen!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Relik 📜

Behöver väl inte sägas, men vilket jävla fenomen Nils van der Poel är. Tror sällan jag unnat någon något så mycket som hans guld idag.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Och nu guld till Sara Hector i storslalomen. Stort!

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Tråkigt i skidskyttet men desto roligare i storslalom!!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Avstängd

Måste fråga mer erfarna TV-tittare med gammal hederlig TV-antennkablar:

Jag kollade i mitt grundutbud vilket jag har från Tele2 där det står att jag ska ha Kanal5. Jag måste fixa en TV-antennkabel till min TV då jag inte har någon sådan då jag slängde min för jag tänkte, "kommer aldrig se vanlig antenn-TV".

Mitt kanalutbud är tydligen kanalerna 1-9, 11 och 12 bland annat. Men det är bara Kanal5 med Vinter-OS 2022-rättigheterna i Sverige?

Men så inplanerat föräldrabesök under OS-tider...

Hursomhelst, när jag tittar på tv.nu för söndag 13 feb 2022 så verkar det ska vara OS-Peking 2022 hela dagen på Kanal5?

Men som jag förstår så är Kanal5 ägd av Discovery+ som kräver särskilt abonnemang bara för att få titta på Vinter-OS 2022?

Eller betyder det att grundutbud från Tele2 där Kanal5 ingår så bör man kunna se det Discovery+ får sända i Kanal5 från Vinter-OS 2022?

EDIT: Jag måste oxå fråga. Visst är det hålet i väggen med en pigg som man kopplar in i? (vänstra på bilden) För bak på TV:n ser jag bara en antenningång med hål inuti hålet, så en pigg skall in där då? Alltså blir det en hona in i pigghålet i väggen? Varför finns det ens två hål i väggen för?!

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Det är katastrof att inte SVT hostar det. Skidor ska man se på SVT, damnit!

Konstigt... Jag sitter här i Finland och svängde förbi farsans hus i veckan, han såg skid OS på svenska. Hann dock inte se vilken kanal det var, han är inte den typen som betalar för extra kanaler så långt jag vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Tror den ena är tänkt för fm radio.

Jag köpte 1 mån eurosport player för 129 -reklamfritt.

la till player
Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Navicula:

Konstigt... Jag sitter här i Finland och svängde förbi farsans hus i veckan, han såg skid OS på svenska. Hann dock inte se vilken kanal det var, han är inte den typen som betalar för extra kanaler så långt jag vet.

Här är det Kanal 5 som sänder, vilket inte är samma sak

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4KUziel:

Tror den ena är tänkt för fm radio.

Jag köpte 1 mån eurosport player för 129 -reklamfritt.

Eurosport player känns lite som ett loophole, billigare än discovery+ men med samma innehåll. Gjorde samma sak.

Permalänk
Medlem

Nils van der Poel, herregud! Monster, maskin! 😲

Också stort grattis till andraplatsen i Jerringpriset 2023 då, efter valfri hästsport

Permalänk
Medlem
Skrivet av AplAy:

Måste fråga mer erfarna TV-tittare med gammal hederlig TV-antennkablar:

Jag kollade i mitt grundutbud vilket jag har från Tele2 där det står att jag ska ha Kanal5. Jag måste fixa en TV-antennkabel till min TV då jag inte har någon sådan då jag slängde min för jag tänkte, "kommer aldrig se vanlig antenn-TV".

Mitt kanalutbud är tydligen kanalerna 1-9, 11 och 12 bland annat. Men det är bara Kanal5 med Vinter-OS 2022-rättigheterna i Sverige?

Men så inplanerat föräldrabesök under OS-tider...

Hursomhelst, när jag tittar på tv.nu för söndag 13 feb 2022 så verkar det ska vara OS-Peking 2022 hela dagen på Kanal5?

Men som jag förstår så är Kanal5 ägd av Discovery+ som kräver särskilt abonnemang bara för att få titta på Vinter-OS 2022?

Eller betyder det att grundutbud från Tele2 där Kanal5 ingår så bör man kunna se det Discovery+ får sända i Kanal5 från Vinter-OS 2022?

EDIT: Jag måste oxå fråga. Visst är det hålet i väggen med en pigg som man kopplar in i? (vänstra på bilden) För bak på TV:n ser jag bara en antenningång med hål inuti hålet, så en pigg skall in där då? Alltså blir det en hona in i pigghålet i väggen? Varför finns det ens två hål i väggen för?!
https://www.bildtagg.se/file/ik4ubmq7rnjpyezsqgjx3blj

Hej,

För linjär / kabel-TV (Tele2, fd Com Hem) så sänder man det främst på Kanal 5 med kompletterande sändingar på Kanal 9. Såklart omöjligt för de att kunna sända allt samtidigt i dessa kanaler så 5:an lär ha högt svenskfokus när "vi" tävlar.

Vill man se "allt" så är man hänvisad till deras streamingtjänster. Och ja, Kanal 5 ägs alltså av Discovery Networks som du är inne på!

Testa att koppla in antennkabeln och gör en kanalsökning, glöm inte att det är DVB-C du ska söka på där C:et står för just "Cable".

Du bör ha Kanal 5 i ditt grundutbud, dock sannolikt bara icke-HD kanalen så beroende på vilken TV du har så lär det inte se fantastiskt ut. Önskar man kanalerna i HD så måste man i regel lösa ett basutbudsabbonemang och komplettera med ett programkort och separat box eller CA-modul.

Din sista fråga gällande de tre hål i väggen så ja, det är det vänstra uttaget för TV. Det högra är för FM-radio (Wow!) men osäkert om detta fortfarande är inkopplat.

https://www.bredbandsval.se/blogg/vad-har-jag-foer-uttag-foer...

Permalänk
Medlem

Semifinal i OS-hockeyn, skönt! 🥳

Permalänk

Jag får väl anse mig som "normalt" sportbegåvad men jag är klart irriterad, i realiteten jävligt förbannad, över att jag betalar tv-licens över skattsedeln och sedan skiter SVT att köpa rättigheten till OS vilket får som följd att vi som ser TV via vanliga marksändare blir blåsta på OS. Grrrrrr....

Men jag har i vart fall lyssnat en hel del på radion och jag får väl i vart fall glädjas år att Sverige har tagit hem en massa medaljer.

Btw, inlägget kanske hellre hade platsat i "gubbgnäll" ...

Visa signatur

Öland är faktiskt ett ganska coolt landskap att bo i. Vanligtvis svala vårar och milda höstar, varma somrar och milda vintrar. Öland kallas ju allmänt för "solen och vindarnas ö" och visst kan det blåsa och förvandla Kalmarsund och Östersjön till ett rytande inferno. Men vanligtvis blåser det betydligt MINDRE än 30 dagar per år.
Cheers... Oland4ever.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öland 4ever:

Jag får väl anse mig som "normalt" sportbegåvad men jag är klart irriterad, i realiteten jävligt förbannad, över att jag betalar tv-licens över skattsedeln och sedan skiter SVT att köpa rättigheten till OS vilket får som följd att vi som ser TV via vanliga marksändare blir blåsta på OS. Grrrrrr....

Men jag har i vart fall lyssnat en hel del på radion och jag får väl i vart fall glädjas år att Sverige har tagit hem en massa medaljer.

Btw, inlägget kanske hellre hade platsat i "gubbgnäll" ...

Bli irriterad över att OS bara har blivit komers idag istället. Ett jippo för att sälja reklamplats. Och ja, det här hör definitivt hemma i gubbgnällstråden. Fast o andra sidan har gubbar alltid gnällt över sport så...

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öland 4ever:

Jag får väl anse mig som "normalt" sportbegåvad men jag är klart irriterad, i realiteten jävligt förbannad, över att jag betalar tv-licens över skattsedeln och sedan skiter SVT att köpa rättigheten till OS vilket får som följd att vi som ser TV via vanliga marksändare blir blåsta på OS. Grrrrrr....

Men jag har i vart fall lyssnat en hel del på radion och jag får väl i vart fall glädjas år att Sverige har tagit hem en massa medaljer.

Btw, inlägget kanske hellre hade platsat i "gubbgnäll" ...

Skrivet av talonmas:

Bli irriterad över att OS bara har blivit komers idag istället. Ett jippo för att sälja reklamplats. Och ja, det här hör definitivt hemma i gubbgnällstråden. Fast o andra sidan har gubbar alltid gnällt över sport så...

Om man vill veta lite mer varför SVT inte har rättigheterna för OS kan man kika här:
https://www.svt.se/sport/peking-2022/fragor-och-svar-om-os-i-...

Ett utdrag:
"Jag betalar TV-licens och förväntar mig att SVT sänder OS, varför har ni inte köpt rättigheten?

Det är väldigt komplext att köpa sporträttigheter och ingen förhandling är den andra lik.

SVT lade ett bra bud för OS 2018-2024 men rättigheterna för i stort sett hela Europa såldes till amerikanska Discovery Communications. Om Discovery betalade mer, mindre eller lika mycket för OS-rättigheterna i Sverige som det bud SVT lade vet bara IOK (Internationella olympiska kommittén)."

Det är så klart synd att SVT eller TV4 som många har tillgång till inte sänder OS och annan sport lika mycket som man minns från förr.
Det minskar bara intresset för sport när inte alla har tillgång till den.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekhyddan:

Om man vill veta lite mer varför SVT inte har rättigheterna för OS kan man kika här:
https://www.svt.se/sport/peking-2022/fragor-och-svar-om-os-i-...

Ett utdrag:
"Jag betalar TV-licens och förväntar mig att SVT sänder OS, varför har ni inte köpt rättigheten?

Det är väldigt komplext att köpa sporträttigheter och ingen förhandling är den andra lik.

SVT lade ett bra bud för OS 2018-2024 men rättigheterna för i stort sett hela Europa såldes till amerikanska Discovery Communications. Om Discovery betalade mer, mindre eller lika mycket för OS-rättigheterna i Sverige som det bud SVT lade vet bara IOK (Internationella olympiska kommittén)."

Det är så klart synd att SVT eller TV4 som många har tillgång till inte sänder OS och annan sport lika mycket som man minns från förr.
Det minskar bara intresset för sport när inte alla har tillgång till den.

Precis, ekonomiska intressen hos OS gick före att prioritera public service i alla de länder som har det. Tråkigt

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ekhyddan:

Synd att SVT eller TV4 som många har tillgång till inte sänder OS och annan sport lika mycket som man minns från förr.
Det minskar bara intresset för sport när inte alla har tillgång till den.

Ja, riktigt illa. Nu har ju folks TV-tittande förändrats, men jag som minns hur OS var förr, och hur det är nu...jag tror tittarsiffrorna är katastrof. Knappt någon på jobbet snackar OS. För 16-20 år sedan hade det varit självklara samtalsämnet. Ok, annat tar uppmärksamhet, men likväl...jag tror IOK skjuter sig rejält i foten här, visserligen "sänds mer än någonsin", men via allt smalare kanaler.

Dessutom går det inflation i grenar. "På min tid" fanns det 4 skidtävlingar, inklusive stafetten. OS vart fjärde år, VM vart fjärde, tror tusan det var intressantare än nu när det är...öh. Hur många tävlingar som helst. Ganska ofta. Och grenarna ändras lika ofta.

Debaklet började på 1990-talet. Sommar och vinter-OS 1992. Bra så. Sedan vinterOS 94, 98 och sommarOS 96 och 00. 3 vinter-OS på 6 år. Suck.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pirum:

Debaklet började på 1990-talet. Sommar och vinter-OS 1992. Bra så. Sedan vinterOS 94, 98 och sommarOS 96 och 00. 3 vinter-OS på 6 år. Suck.

Anledningen till att man körde vinter-OS i Lillehammer redan 1994, dvs två år efter Albertville 92 var väl att man ville ha en större spridning på just sommar- och vinter-OS? Kan ändå tycka att det är ganska vettigt att man inte har båda samma år som det var innan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ekhyddan:

Om man vill veta lite mer varför SVT inte har rättigheterna för OS kan man kika här:
https://www.svt.se/sport/peking-2022/fragor-och-svar-om-os-i-...

Ett utdrag:
"Jag betalar TV-licens och förväntar mig att SVT sänder OS, varför har ni inte köpt rättigheten?

Det är väldigt komplext att köpa sporträttigheter och ingen förhandling är den andra lik.

SVT lade ett bra bud för OS 2018-2024 men rättigheterna för i stort sett hela Europa såldes till amerikanska Discovery Communications. Om Discovery betalade mer, mindre eller lika mycket för OS-rättigheterna i Sverige som det bud SVT lade vet bara IOK (Internationella olympiska kommittén)."

Det är så klart synd att SVT eller TV4 som många har tillgång till inte sänder OS och annan sport lika mycket som man minns från förr.
Det minskar bara intresset för sport när inte alla har tillgång till den.

Hade SVT skippat alla deras kulturprogram och operetter så hade det säkerligen funnits pengar över till att köpa OS också.
SVT och fyran är de kanalerna jag ser minst på men nog fan får jag vara med och betala för dyngan.
Vad får man för skattepengarna egentligen?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Hade SVT skippat alla deras kulturprogram och operetter så hade det säkerligen funnits pengar över till att köpa OS också.
SVT och fyran är de kanalerna jag ser minst på men nog fan får jag vara med och betala för dyngan.
Vad får man för skattepengarna egentligen?

SVT har absolut inte råd att köpa något som hela OS, vilket var det som IOC ville sälja. Numera skiter folk flest i OS ändå, speciellt vinter-OS. På min tid skolkade vi från skolan när det var OS, jag planerade in min semester på mitt första jobb så jag skulle kunna svulla OS maximalt. Delvis hänger det ihop med medialandskapet, just gällande vinter-OS tror jag dock att globalisering etc spelar stor roll. Mina barn, i låg- respektive mellanstadiet, snackar aldrig om OS. Halva deras klasser har visserligen ingen tradition av vinteridrotter, men hade det gått på vanlig TV/stream kanske intresset för det hade ökat.

Enligt min mening borde sändningarna från OS vara public domain. Det skulle ju innebära mindre påkostade OS såklart, men, tja, det skulle väl inte skada.

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pirum:

SVT har absolut inte råd att köpa något som hela OS, vilket var det som IOC ville sälja. Numera skiter folk flest i OS ändå, speciellt vinter-OS. På min tid skolkade vi från skolan när det var OS, jag planerade in min semester på mitt första jobb så jag skulle kunna svulla OS maximalt. Delvis hänger det ihop med medialandskapet, just gällande vinter-OS tror jag dock att globalisering etc spelar stor roll. Mina barn, i låg- respektive mellanstadiet, snackar aldrig om OS. Halva deras klasser har visserligen ingen tradition av vinteridrotter, men hade det gått på vanlig TV/stream kanske intresset för det hade ökat.

Enligt min mening borde sändningarna från OS vara public domain. Det skulle ju innebära mindre påkostade OS såklart, men, tja, det skulle väl inte skada.

Jag har inga egna barn men minns själv hur det var när Ingmar skulle åka slalom, tre klasser samlades i en sal och TV:n kördes in och alla kollade på slalom😂
Det är nog som du säger att hela spektaklet med OS, VM och alla andra tävlingar så tappar folk intresset, det blir för mycket samtidigt som så mycke annat slåss om dina lediga timmar.
Att det inte visas på SVT är för mig skitsamma men som du säger så borde alla ha tillgång till sånna här saker. Hade sen varit bättre att ha ett område i varje världsdel som fick ett rullande schema på att anordna detta, man hade då inte behöva bygga upp allt nytt för varje gång.

Jag hoppas verkligen inte att detta spektakel någonsin kommer till Sverige.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd

Jag tror många struntar i detta vinter-OS på grund av vart det äger rum snarare än att det är just vinter-OS.

Säger aldrig mer om den saken i denna tråd.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem

Uselt!

Permalänk
Medlem

ÄNTLIGEN 🇫🇮🇫🇮🇫🇮

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Relik 📜
Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Är det inte otroligt lite fokus på OS i år?

Är det en tyst hemlig bojkott för att medierna är ledsna över att Kineserna anses vara ett gäng styggingar?