Permalänk
Medlem

Hänger nog mycket ihop med OS i Sverige går gömt i betaltv tror jag, kollade en del iår med men via VPN till Tyskland, ARD /2DF dvs public service sände, dock inte allt då en del gick i Eurosport, men håller med pratas typ inte om, och ändå så har ju många fler möjlighet kolla iom hemarbetet ju är mer utsprit, kunde se på jobbet i proxyloggarna att de var lite mer trafik än vanligt men mindre än tidigare OS år

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Tråkigt i skidskyttet men desto roligare i storslalom!!

Jag har inte tittat, men var det skyttet som gick dåligt igen? Har väl varit problem med det i 20 år nu isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CymbalCrasher:

Jag har inte tittat, men var det skyttet som gick dåligt igen? Har väl varit problem med det i 20 år nu isf.

haha ja skyttet är ju ett återkommande stående och liggande problem.

Åkformen har väl inte vart i topp heller på alla men skjuter man bättre än alla andra så brukar det ju kunna kompensera. Lättare sagt än gjort.

Att reklamtv lyckades roffa åt sig os var ju en stor katastrof. Det är ju en mycket allvarligare censur än kina står för när de kör reklam 10 minuter, sen 5 sponsorloggos, sen reklam för kommande program, sen mer reklam, sen nya sponsorloggor. Sen kör de highlights i 5 minuter sen börjar de om reklamcykeln. Kanal 5 borde fan inte få existera

Discovery+ där man mutar dem för att slippa reklam är ju alternativet men hade ju vart bättre att få nytta för mina skattepengar till svt.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x