Hittar inte Paramount+ på PS4

Permalänk
Hedersmedlem

Hittar inte Paramount+ på PS4

Ingen verkar upplevt samma problem när man googlar. Alla instruktioner ber en glatt gå in på playstation store och ladda ner appen men oavsett hur man gör, kollar igenom listan med appar eller söker, så finns ingen Paramount Plus. Min PS4 är givetvis uppdaterad.

Inte förvånad såklart, det är inte många streamingtjänster som man blir imponerad över. Är det någon som nyligen installerat deras app på PS4 eller upplevt samma problem?

Permalänk
Medlem

Testade precis, hittade inte heller.

Permalänk
Medlem

Kan va så att deras app inte fins på den svenska butiken, men kan finnas i amerikanska eller andra länder.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Hittar den vare sig på PS5 eller på LG C1 Oled. Man får gå via Apple TV+ och söka där.
Då hittar man en channel. Omständligt men det funkar iaf.

Tillägg: Finns inte på PS5 alls. Någonsin.

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro
TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 Pro (+4TB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita, Xbox One X (1TB SSD)
A/V Reciever: Marantz Cinema 60 ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030
Högtalare: Triangle Esprit Antal EZ, Triangle Esprit Voce EZ, Triangle Borea BRA1, XTZ 10.16
Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Skrivet av Mono:

Hittar den vare sig på PS5 eller på LG C1 Oled. Man får gå via Apple TV+ och söka där.
Då hittar man en channel. Omständligt men det funkar iaf.

Och när jag läste på Apple TV+ så tolkar jag att den kostar exakt lika mycket där som att köpa den vanligt. Men man kan endast köra den på Appleenheter.

Jag valde då att köpa den i Webbläsaren, orkar ej krångla och lägga in den på AppleTv då jag såg att det var bara Halo jag ville se och jag sa upp abonnemanget direkt. Det finns fler abonnemang som är begränsade om man köper dem via appletv, jag minns ej vilken.