Permalänk
Medlem

Laptop gaming

Hej,

Är på jakt efter en ny laptop, det får gärna vara en laptop som klarar spelet escape from tarkov. Dock är budgeten runt max 12 helst ännu lägre pris. Annars kommer datorn att användas för lagring av bilder se på film, surf och musik.

Finns det några alternativ för denna peng eller ska man strunta i en gaming dator och gå på en som enbart fungerar för de andra kraven för en betydligt mycket lägre peng?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

𝙙𝙖𝙩𝙤𝙧 Fractal Meshify C|AMD 9 7950X|RTX 3090 TI 24G|ASUS ROG STRIX X670E|32gb DDR5 RAM|Corsair 1200W
𝙡𝙖𝙥𝙩𝙤𝙥 ROG Zephyrus M16 rtx3070ti|Macbookpro M1pro

Permalänk
Medlem

Har försökt att googla vilket grafikkort som behövs för att kunna spela tarkov men har tyvärr inte hittat något.

Finns det något mer alternativt, vet inte om jag är jätte sugen på att köpa "beg".
Är det någon som köpt sin dator via elgiganten outlet som tycker det fungera bra kanske jag kan överväga detta alternativ

Permalänk
Medlem
Skrivet av Salle86:

Har försökt att googla vilket grafikkort som behövs för att kunna spela tarkov men har tyvärr inte hittat något.

Finns det något mer alternativt, vet inte om jag är jätte sugen på att köpa "beg".
Är det någon som köpt sin dator via elgiganten outlet som tycker det fungera bra kanske jag kan överväga detta alternativ

RECOMMENDED:

Processor: quad-core processor 3.2 GHz (Intel i5, i7), от 3.6 GHz (AMD FX, Athlon)

RAM: from 16 GB

Graphics Card: DX11 compatible graphics card with 2 GB or more of memory

Sound: DirectX compatible audio card

Network: permanent connection to the Internet

Disk space: from 19 GB